Seksikumppanien määrä hävettää
Aloitin seksin jo 15-vuotiaana ja koulukiusattuna mulla oli todella huono itsetunto, mitä pönkitin miesten huomiolla. Nyt olen 21 ja suoraan sanottuna oksetan itseäni. Olin parisuhteessa saman miehen kanssa pari vuotta ja nyt ollut 8 kuukautta ilman seksiä, mutta mua inhottaa ja hävettää kuinka monen miehen kanssa olen harrastanut seksiä aiemmin. En varmasti saa miestä enää ikinä, enkä ansaitsekaan. Onko muita samassa tilanteessa?
Kommentit (50)
Hah, minä aloitinkin seksielämän jo 14-vuotiaana ja nyt samaisen miehen kanssa naimisissa. Eli yksi seksikumppani vain, kuten kuuluu ollakin. N21
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 22:53"]
Kumppaneiden määrä ei kuulu kenellekään muulle kuin sinulle, eikä niistä tarvitse keskustella edes puolison kanssa. Se on perverssiä kaivella sellaisia parisuhteessa. En tiedä itsekään aviomieheni määriä, eikä hän minun.
[/quote]
Perverssimpää on salata näinkin oleellinen osa henkilöhistoriaansa. En itse voisi suostua tuollaiseen.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 00:07"]
Hah, minä aloitinkin seksielämän jo 14-vuotiaana ja nyt samaisen miehen kanssa naimisissa. Eli yksi seksikumppani vain, kuten kuuluu ollakin. N21
[/quote]No huoh. Kivat sulle. Monta kumppania ei aina ole oma valinta. Moni toivoisi löytävänsä sen yhden ainoan oikean heti ensi yrittämällä, mutta vain harvalle se onnistuu. En oikein nyt käsitä, miksi haluat leuhkia asialla. Tulee vähän samanlainen fiilis kuin lottovoittaja kehuskelisi rahoillaan.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 22:22"]Älä huoli! Tuo on ihan normaali määrä.
[/quote]
Jaa! 21v joka oli 2v yhden kanssa ja nyt melkein vuoden ilman. Sullekin olis ok jos tyttärelläsi okis 20 kumppania 18 vuotiaaksi mennessä?
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 23:28"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 23:01"]
Ymmärrän sua täysin! -- Itsetuntoni oli todella huono nuorena ja välillä olen pohtinut voiko se johtua huonosta isäsuhteesta, isäni oli aina jotenki etäinen eikä esimerkiksi koskaan kehunut minua kauniiksi tms, muistan sen kuinka hyvältä miehen kehut tuntuivat ja kuinka riippuvaiseksi niistä tavallaan tulin.
[/quote]
Harvinaisen rehellistä puhetta isäsuhteesta - siitä pitäisi puhua enemmän: kuinkahan paljon Suomessakin on naisia, jotka eivät ole ikinä saaneet kuulla omalta isältään hyväksynnän ja kehun sanoja, jotka rakentaisivat naisen itsetuntoa ja identiteettiä. Mutta onneksi tuollainenkin sisäinen "puutostila" tai kipeä kohta voi korjautua aikuisenakin monella tavalla; tässä ehkä koskettavimpia isällisen rakkauden ja hyväksynnän sanoja, joita olen ikinä kuullut:
[/quote]
En ole ikinä edes odottanut isältäni mitään kehuja... Olisi tosi outoa jos isäni kehuisi kauniiksi tai hyväksi jossain. En muista isäni ikinä kehuneen mua missään. Onko muilla muka sellainen isäsuhde? Ei äitinikään kyllä ole ikinä kehunut kauniiksi tms..
Ap
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 22:28"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 22:25"]en kuin etsit miehen, jolla on ollut sama määrä kumppaneita kuin sinulla. Helppoa.
[/quote]
Ex-miehelläni on ollut satoja kumppaneita ja haukkui mua huoraksi mun määrän takia. Sanoi ettei oo tavannut vielä ketään jolla on noin paljon. Että en saa miestä enää ikinä, koska oon jakorasia. Eniten sattuu että luulin voivani uskoutua asiasta miehelle ja se käytti mun luottamusta törkeesti hyväkseen.
Ap
[/quote]
Porvoo nappaa lääkkeet! Itse olen 32v ja 13 miestä olen oikein kunnon jakoavain hohoijaa!
Menneisyytesi on menneisyyttä. Elä tästä lähtien järkevästi niin asia lakkaa painamasta mieltäsi. Olet vasta 21.
AP on antanut miesten hyväksikäyttää itseään. Tällä ei mitään tekemistä seksin kanssa.. näyttää olevan mt-ongelma