Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alakoulun opettaja, joka et käytä pyöräilykypärää

Vierailija
04.01.2015 |

Jos lapset kysyvät miksi, mitä vastaat? En nyt kaipaa tähän vastauksia "minä kyllä käytän", vaan tämä kysymys on niille, jotka eivät käytä. Ennen asuin koulun vieressä ja tunsin kyllä lasteni koulun kaikki opettajat. Kaksi ei käyttänyt. Myös asuntoni entinen asukas on opettaja, joka tulee joskus aamuisin vastaan. Hänelläkään en ole nähnyt kypärää koskaan. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä käytän. (Me alakoulun opettajat OLLAAN luonnostamme vähän ärsyttäviä. Johtuu työstressistä.)

Vierailija
2/6 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kaksi kertaa pyöräillyt ilman kypärää koululle vahingossa. Yleensä käytän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä varmaan sanoisin, että ajattelin kuolla tänä päivänä. (Oikea syy on se, että pää hikoo. Voisin sanoa senkin.) En ole kylläkään opettaja. 

Vierailija
4/6 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen eskariope enkä käytä kypärää. kyllähä ne lapset välillä näkee kun tulen töihin tai lähden. en nyt muista että olisi kukaan lapsi koskaan edes ääneen ihmetellyt.

vastaisin ehkä jotain että "näytän teille huonoa esimerkkiä. näin ei tule tehdä". riippuu lapsesta. jos lapsi hangottelisi kypärän kanssa, olisi helppo sanoa että akuisena voit sitten itse päättää kypärän käytöstä.

Vierailija
5/6 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 20:29"]

Minä kyllä käytän. (Me alakoulun opettajat OLLAAN luonnostamme vähän ärsyttäviä. Johtuu työstressistä.)

[/quote]

Hahhaa :-D 

Komppaan. 

Vierailija
6/6 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille jauhettiin harjoitteluun tullessa et pitää pukeutua asiallisesti. Siis kerrottiin aikuisille ihmisille ainakin viisi kertaa et katsokaa peiliin aamulla. Kypärästä ei sanottu mitään. Opiskelijat oli kyllä sen verran fiksua porukkaa et laittoivat kypärän päähän tullessaan harjoitteluun, vaikka eivät muuten käytä. Eli luulenpa et se fiksuus katoaa siinä opintojen ja oikean työelämän välillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme