Vaikea tilanne... (liittyy pituuseroon)
Pakko avautua...
Ok, pidätte minua varmaan tosi pinnallisena. Mutta, olen menossa naimisiin ylihuomenna. Sulhaseni on aivan täydellinen (niin luonteeltaan kuin ulkonäöltäänkin), mutta yksi asia häiritsee... Nimittäin se, että minä, nainen, olen pidempi kuin hän!! Vähän ottaa päähän kun esimerkiksi kuvia katsoessani huomaa tuon. Ja muutama tuttu ja sukulainenkin on tuosta erosta huomauttanut... Eikä mieheni ole edes lyhyt, ei todellakaan! Hän on 186 cm, ja minä olen 189... Miten pääsisin yli tästä?
Kommentit (23)
Etköhän sää pääse miehes yli kun kuitenkin pidempi olet.
Ottakaa hääkuva niin että sulhasesi seisoo korokkeen päällä. Nukkumaan mennessä kaltaisesi amatsoni voi ottaa miehensä kainaloon.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 20:15"]Hyi helvetti, mikä kirahvi sä oot!
[/quote]
Vahingossa yläpeukutin. Järkytyin niin näin ala-arvoisesta kommentista. Mielummin siis alapeukkua!
Tehän ootte käytännössä samanpituisia, pari senttiä sinne tänne. Onnellista hääpäivää!
Älä laita korkoja, tehän ootte aika samanpituisia sitten. Varmaan upea pari.
Kiitos kaikille rohkaisusta! :) Ehkei tämä sittenkään niin kamala asia ole, muttakun sukulaiset yms., huomauttelee pituuserosta. Eniten esimerkiksi äitini ja siskoni. AP
Huono provo. Noin pieni pituusero ei kuvassa näy.
Taitaa olla jo myöhäistä murehtia.
Noh, kävele polvet notkolla.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 20:24"]Huono provo. Noin pieni pituusero ei kuvassa näy.
[/quote]
Käytän korkokenkiä yleensä. AP
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 20:17"]xd
[/quote]
BMW?
Osta miehelle piilokorolliset kengät ja pidä itse ohuita tasapohjakenkiä. Tadaa.
7 cm:n piilokorot, ei kyllä ehdi ylihuomiseksi. :)
http://www.brandos.fi/angel-infantes/7-florantic-98015-negro/a15233
Vaihdetaanko? Mä oon vaan 180cm lyhyt nainen ja mielelläni olisin sun pituinen
Ethän sä ole tosissas ap??
Mä olen 186cm ja mun mies on 180cm. Joo, eron kyllä huomaa, mutta mitä sitten? Ollaan 15v. jälkeen edelleen onnellisesti yhdessä.
Ethän sä ole tosissas ap??
Mä olen 186cm ja mun mies on 180cm. Joo, eron kyllä huomaa, mutta mitä sitten? Ollaan 15v. jälkeen edelleen onnellisesti yhdessä.
No äiti ja sisko on vähän tyhmiä. Sano niille, että et pidä huomauttelusta.
ihan oikeesti 3 senttiä.... aloituksessa odotin että väh. 15cm eroa. Ei sillä että siinäkään olisi mitään ongelmaa mutta 3cm!!! herää
mitä sul on syötetty lapsena??! t. 152 cm nainen..... ja todellaki oon tämmöne tappi ku tommonensotanorsu kirahvi
Hyi helvetti, mikä kirahvi sä oot!