Mitä velvollisuuksia välttelet juuri nyt?
Onko muillakin tällä hetkellä jotain tärkeämpää tekemistä, mutta aikaansaamattomuus vie voiton?
Minun pitäisi tiskata, hoitaa pyykit ja laittaa ruokaa valmiiksi miehelle. Palstalle jää helposti roikkumaan turhan pitkäksi aikaa. Jos vielä 5 min tässä istun ja sitten...
Kommentit (26)
Minun pitäis käydä kaupassa, mutta kun en jaksa. Paljon mukavampi maata sohvalla ja palstailla :D
akan tyydytys, koneella on mukavempaa kun on itse saanut akalta suikkarin ensin.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 14:09"]
En onneksi mitään. Olen koettanut järjestää elämäni niin, että siihen kuuluu mahdollisimman vähän velvollisuuksista. Ne aiheuttavat vain turhaa stressiä. Vapaa-ajan pitää olla vapaata aikaa!
[/quote]
Ei velvollisuuksia vapaa-ajalla? Sulla ei sitten vvissiin ole lapsia, miestä tai harrastuksia? Et laita ruokaa tai pyykkää?
Työnhaku ja kotityöt. Autokin pitäisi käyttää pesussa ja ruokakaupassa pitäisi käydä. Aamusuihkusta nyt puhumattakaan.
Ruoanlaitto ja tiskaaminen. Mutta tässähän tämä aika menee koneella odottaen, josko esikoinen viitsisi nukahtaa päiväunilleen
Pitäis tehdä ihan palkkatöitä. Äh. Teen puolet työstäsni virallisten työaikojen puitteissa ja puolet koneella etänä itsenäisesti. Olen siis kyllä siinä mielessä luotettava, että hoidan hommat ja tunnit viikossa ihan sovitusti kyllä (eli en esim ota tätä av palstailuaikaa tietenkkään tuntikirjauksiin mukaan :D). MUTTA sitten se meneekin helposti siihen, että 2-3 tuntia saatan tehdä alussa ihan muuta ja sitten meneekin ilta/viikonloput tyhmästi töiden parissa. Halausiain kyllä eroon tästä tavasta, muttakun ei pysty...
Vessanpöntön pesu!!!! Isännän jarrujäljet on oottanu kolmatta päivää pesua. Sanoin että minä en niitä pese mutta pakko kait se on kun näköjään olen ainut jota ne yököttää! Hyi yäk! Sika ukko!
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 14:12"]
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 14:09"]
En onneksi mitään. Olen koettanut järjestää elämäni niin, että siihen kuuluu mahdollisimman vähän velvollisuuksista. Ne aiheuttavat vain turhaa stressiä. Vapaa-ajan pitää olla vapaata aikaa!
[/quote]
Ei velvollisuuksia vapaa-ajalla? Sulla ei sitten vvissiin ole lapsia, miestä tai harrastuksia? Et laita ruokaa tai pyykkää?
[/quote]
En oikein osaa pitää velvollisuutena mitään sellaista, jonka voi yhtä hyvin jättää tekemättäkin. Jos en jaksa imuroida tai käydä kaupassa, lykkään hyvällä omallatunnolla siivoamista ja tilaan pitsaa. Mies osaa huolehtia itsestään. Harrastukseni ovat sellaisia, joita teen kotona yksin. Lapsista ja lemmikkieläimistä kieltämättä koituisi velvollisuuksia, mutta sellaisia meillä ei ole.
Helppo ja mukava elämä on todella aliarvostettua. En tajua, mitä ihmiset saavat saavat siitä, että stressaavat itseään kaikenlaisilla ylimääräisillä velvollisuuksilla. Leppoisuus on kivampaa ja palkitsevampaa. -2
Koulutehtäviähän mun pitäis olla kirjoittamassa. Tai edes lukemassa lähteitä. Ei huvita.
Ei ole mitä vältellä. No tyttöystävän mielestä mun pitäisi petata mutta litkin kaljaa. Onpa muuten tyhmän kuuloista sanoa aikuista naista tyttöystäväksi. Hah! :D Eikä sitä sänkyä näe kuin me kaksi niin miksi se pitäisi pedata?
pitäis laittaa kuivat pyykit kaappeihin. pitäis nyppiä häpykarvat.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 14:37"]
Ei ole mitä vältellä. No tyttöystävän mielestä mun pitäisi petata mutta litkin kaljaa. Onpa muuten tyhmän kuuloista sanoa aikuista naista tyttöystäväksi. Hah! :D Eikä sitä sänkyä näe kuin me kaksi niin miksi se pitäisi pedata?
[/quote]
Kuulostat varsinaiselta saaliilta.
Näitähän riittää... Palattiin viikon reissusta, johon lähdettiin silleen et keräsin vaan tarpeelliset tavarat mukaan jaloput jäi sikinsokin. Et pitäs purkaa laukut, siivota, laittaa ruokaa, kerätä roskat, tyhjätä ja täyttää astianpeskone, lämmittää leivinuunia... No, asiat tärkeysjärjestykseen, onhan tässä iltaan asti aikaa. Toki olis ollu fiksua tehdä edes jotain vauvan päiväunien aikaan. Ehkä nyt lähden...
Joko pitäis opiskella tai sitten tehdä töitä etänä. Sain tänään tehtyä kokonaiset 20 minuuttia itsenäisiä työtehtäviäni, ja 8 tuntia pitäisi saada viikkoon. Aion kyllä lähteä vielä iltaluennoille, että siinä mielessä on hyvä säästää voimia!
Mutta 20 minuuttia, ei ****.