Olen niin monta päivää ilman tupakkaa kuin peukkuja
Eli miinustan alapeukut yläpeukuista. Alkaen tämän askin jälkeen. -N.21
Kommentit (50)
Miten voi olla 700 peukkua jos vain 80 on lukenut tämän ???? -ap
Mä olen polttanut viimeisen kahden viikon sisällä vain kaksi kertaa. Poltan säännöllisesti, mutta vain ja ainoastaan työmatkoilla, alkoholin kanssa ja erittäin harvoin sitten seurassa. Mutta esim viikonloput ja loma-ajat menee ihan kevyesti ilman tupakkaa. Niin nytkin.
Mutta pahin koettelemus on huomenna, kun työt alkaa ja työmatkat. Miten ihmeessä saan oltua polttamatta? Tiedän jo nyt, että eka rööki maistuu pahalle ja haisee vielä pahemmalta, mutta se vaan on jostain syystä väkisin vedettävä. Miten mä saan oltua polttamatta? Haluan oikeasti olla täysin savuton..
pari vuotta alkaa olla täynnä. Hyvä ap ja muista hakea täältä tukea jos meinaa vituttaa.
Laske paljonko saat säästöä kasaan, se myös motivoi!
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 20:16"]
Mä olen polttanut viimeisen kahden viikon sisällä vain kaksi kertaa. Poltan säännöllisesti, mutta vain ja ainoastaan työmatkoilla, alkoholin kanssa ja erittäin harvoin sitten seurassa. Mutta esim viikonloput ja loma-ajat menee ihan kevyesti ilman tupakkaa. Niin nytkin.
Mutta pahin koettelemus on huomenna, kun työt alkaa ja työmatkat. Miten ihmeessä saan oltua polttamatta? Tiedän jo nyt, että eka rööki maistuu pahalle ja haisee vielä pahemmalta, mutta se vaan on jostain syystä väkisin vedettävä. Miten mä saan oltua polttamatta? Haluan oikeasti olla täysin savuton..
[/quote]
"haluaisin olla polttamatta" ja sitten nostat kuitenkin tupakan huulille. Et sä siihen kuole jos et nosta eli sun ei ole pakko eli et halua tarpeeksi :) T. seinään 10-vuoden ketjupolttamisen lopettanut
ps. "Haluaisin" eli voisin haluta (mutten halua)?
Voiko joku vastatamija näkyy et vain 90 on lukenut mut silti tuhat peukkua? -ap
Joku huijaa, antaa enemmän kuin yhden peukun. Häpeä ihmispaska.
3v ilman tupakkaa... :) hyvä juttu, kannattaa lopettaa loppuelämäksi!
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 20:40"]
Joku huijaa, antaa enemmän kuin yhden peukun. Häpeä ihmispaska.
[/quote]
Miten se onnistuu? Vaihtamalla konetta?
Noh, ei haittaa vaikka joku huijjaakin, huijjaa hyvän asian puolesta! Terkuin ap!
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 20:40"]
3v ilman tupakkaa... :) hyvä juttu, kannattaa lopettaa loppuelämäksi!
[/quote]
Vahingossa alapeukutin. Tarkoitin alapeukuttaa tuota sun ylläolevaa viestiä!
96 viikkoa. :Ddd kiitos paljon kaikille!!! tästä tsemppien määrästä olen ihan häkellyksissäni!