Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olet Kokoomuksesta?

Vierailija
04.01.2015 |

Aiemmasta ketjusta "Mitä mieltä olet Vasemmistoliitosta?" tuli mieleen, mitä mieltä palstalaiset ovat Kokoomuksesta, sen äänestäjistä, poliitikasta jne.

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkaiden ja suuryritysten asialla.

Tavallisen kansalaisen; palkansaajan / edunsaajan ei kannata äänestää.

Köyhät ja pienituloiset erityisesti kärsivät kokoomuksen politiikasta.

Vierailija
2/72 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 19:24"]

Olen neljännen sukupolven kokoomuslainen, ja tänä keväänä meidän suvun viides polvi äänestää tätä puoluetta. Koen sen siis vahvasti omakseni, lähinnä arvomaailman takia. En valitse puoluetta ajamaan juuri minun etujani, vaan viemään Suomea mielestäni oikeaan suuntaan. Olen länsimielinen, yksilön vapautta ja vastuuta arvostava ihminen. Siksi Kokoomus.

[/quote]

Yksilönvapaus kokoomuksen malliin = Pakotetaan kansan enemmistön tahdon vastaisesti kaikki opiskelemaan pakkoruotsia, koska Kokoomus saa ruotsinkielisistä säätiöistä rahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 19:33"]

Rikkaiden ja suuryritysten asialla.

Tavallisen kansalaisen; palkansaajan / edunsaajan ei kannata äänestää.

Köyhät ja pienituloiset erityisesti kärsivät kokoomuksen politiikasta.

[/quote]

Kerrotko mihin tämä mielikuvasi perustuu?

Vierailija
4/72 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras puolue Suomessa.

Vierailija
5/72 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoi suomalaisduunarit virolaisiin jotka vievät rahansa viroon. Kyllä pienyrittäjiäkin harmittaa konkassa kun ovat

Vierailija
6/72 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät mielistele äänestäjää, vaan puhuvat enemmän totta kuin muut puolueet. Ikäviäkin totuuksia.

Vierailija
7/72 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihii... vastuunkantajapuolue... katainen sotki ensin täydellisesti Suomen asiat ja loikki siten karkuun kantamaan vastuuta...

Vierailija
8/72 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomus on pintaliitonuorien puolue jonka edustajilla on hyvin vähän kokemusta oikeasta elämästä.

Vierailija
9/72 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

katainenkin jätti kesken

Vierailija
10/72 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 19:47"]

Hihii... vastuunkantajapuolue... katainen sotki ensin täydellisesti Suomen asiat ja loikki siten karkuun kantamaan vastuuta...

[/quote]

Niin, SDP:n vaatimuksesta tehty valheellisten unelmahöttö-talousennusteiden käyttö hallitusohjelman pohjanako ei sitten sotkenut asioita?

Asiat olisi paljon paremmin nyt, jos SDP olisi suostunut jo silloin myöntämään totuuden.

Vierailija
11/72 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 19:48"]

Kokoomus on pintaliitonuorien puolue jonka edustajilla on hyvin vähän kokemusta oikeasta elämästä.

[/quote]

Mahtaako tuo "oikea elämä" tässä yhteydessä tarkoittaa kaunaista örinää lähiöbaarissa aamutuopin ääressä? Olen kokoomuslainen ja elänyt oikeaa elämää syntymästä saakka.

Vierailija
12/72 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavien vaalien romahtaja. Puolue, jota johtaa kamerateline. Myös monen entisen koulukiusaajan, pöytäkirjan ja gradun väärentäjän ikioma puolue. Häpeän tunnustaa, että valitettavasti olen itsekin joskus tullut äänestäneeksi samaista puoluetta, mutta nyt olen tullut järkiini ja äänestän tulevaa vaalivoittajaa.

Vierailija
13/72 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 19:54"]

Puolue, jota johtaa kamerateline. [/quote]

Kerrotko kuinka monessa muussa puolueessa on valtiotieteen tohtori puheenjohtajana?

Vierailija
14/72 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavien vaalien romahtaja. Puolue, jota johtaa kamerateline. Myös monen entisen koulukiusaajan, pöytäkirjan ja gradun väärentäjän ikioma puolue. Häpeän tunnustaa, että valitettavasti olen itsekin joskus tullut äänestäneeksi samaista puoluetta, mutta nyt olen tullut järkiini ja äänestän tulevaa vaalivoittajaa.

[/quote]

Onkin aika saada tuore ja nuori ketju päähallituspuolueeksi ja ministereiksi: Anttila, Juhantalo, Kääriäinen, Pekkarinen ja Väyrynen. Siinä Sipilän Dream Team.

Vierailija
15/72 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös monen entisen koulukiusaajan, pöytäkirjan ja gradun väärentäjän ikioma puolue.

[/quote]

Älä unohda sitä tappajaa, joka listi naisen rannassa.

Vierailija
16/72 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mä pelkään että kokkareet kuitenkin voittaa, nuoret äänestää -.-

Vaikka en luota yhteenkään puolueeseen/poliitikkoon, kokoomus on niistä pahin.

Vierailija
17/72 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 19:56"]

Kerrotko kuinka monessa muussa puolueessa on valtiotieteen tohtori puheenjohtajana?

[/quote]

Stubb ei ole oikea tohtori.

Vierailija
18/72 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 19:57"]

[/quote]

Onkin aika saada tuore ja nuori ketju päähallituspuolueeksi ja ministereiksi: Anttila, Juhantalo, Kääriäinen, Pekkarinen ja Väyrynen. Siinä Sipilän Dream Team.

[/quote]

Kun joku otti Keskustan puheeksi niin laitetaan Keskustan ministerilista esille:

Paavo Väyrynen, Venäjän ostama

Paula Lehtomaeki, jätevesiasetuksen äiti, Venäjän ostama

Kauko Juhantalo, tuomio valtakunnanoikeudessa omien ja veronmaksajan rahojen koplaamisesta keskenään

Anneli Jätteenmäki, järjesti tietovuodon presidentin kansliasta, valehteli eduskunnalle (tai puhui niin totta kuin osasi)

Antti Kaikkonen, 5 kk ehdollista valittamatta 

Jukka Vihriälä, puolitoista vuotta ehdollista

Sirkka-Liisa Anttila, puoli vuotta ehdollista vankeutta perättömästä lausumasta veljensä oikeudenkäynnin yhteydessä. Anttilan sukutilalla Oikeutta eläimillä-järjestö kuvasi salaa videoita tuotantoeläinten kohtelusta. Wikipedia

Mauri Pekkarinen , kotiinpäinvetäjä. Muulla Suomella ei ole väliä kunhan omassa vaalipiirissä äänestäjät muistaa.

Vierailija
19/72 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 20:03"]

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 19:56"]

[/quote]

Stubb ei ole oikea tohtori.

[/quote]

Kyllä on. Miksi valehtelet?

Vierailija
20/72 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 19:47"]

[/quote]

Persuua harmittaa kun Katainen onnistuu harjoittamaan EU:n ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi