Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllähän te ne omat lapset, mut mites ne Afrikan lapset?

Vierailija
28.12.2014 |

Että mites ne? Ootteko koskaan ees miettiny?

Kommentit (89)

Vierailija
1/89 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks afrikkalaiset hoida ite ne ja me omamme?

Vierailija
2/89 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 20:11"]

Eiks afrikkalaiset hoida ite ne ja me omamme?

[/quote]

Mutta entäs ne Afrikan lapset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/89 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta Afrikan lapset. Pois silmistä, pois mielestä. Ja jos kiinnostaisikin, mitä muka voisin asialle tehdä? En mitään. Ne hyväntekeväisyyteen lahjoitetut rahat katoavat matkalla paikallisten sotaherrojen ja poliitikkojen taskuihin.

Vierailija
4/89 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 20:14"]

Ei kiinnosta Afrikan lapset. Pois silmistä, pois mielestä. Ja jos kiinnostaisikin, mitä muka voisin asialle tehdä? En mitään. Ne hyväntekeväisyyteen lahjoitetut rahat katoavat matkalla paikallisten sotaherrojen ja poliitikkojen taskuihin.

[/quote]

Mutta miten niille Afrikan lapsille käy sitten mitä?

Vierailija
5/89 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 20:11"]

Että mites ne? Ootteko koskaan ees miettiny?

[/quote]

Olen ajatellut, että hoitaisin mielelläni montakin Afrikan lasta, mutta Suomen sosut ja adoptiolait on tehneet homman niin vaikeaksi, että en vaivaudu. sama koskee suomalaisiakin lapsia: kun pitäisi olla rimaa hipoen täydellinen kaikessa, että vuosienkaan jonojen läpi tänne saisi adoptoitua lasta.

Vierailija
6/89 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta enää. Afrikan lapsia oli satoja miljoonia vähemmän ennen kuin kaikki länsimaalaiset pakotettiin maksamaan kehitysapua veroistaan kuukausittain.

Sitäkö varten se apu on, että ne voi lisääntyä lisääntymistään, mutta eivät osaa kaivaa kaivoja eikä vessoja rakentaa? Tai eivät suvaitsevaiston mukaan osaa.

Vierailija
7/89 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 20:15"]

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 20:14"]

[/quote]

[/quote]

Oliko ajatus, että me otettais ne Afrikan lapset tänne hoitoon, vai mitenkä? Eikö niiden äideille tule ikävä?

Vierailija
8/89 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tuli syyllistämään heti kun EIHÄN sitä saa olla iloinen siitä, että omat lapset olivat tyytyväisiä ja iloisia jouluna! Miten itsekästä ja omahyväistä! Ei Suomalainen saa olla koskaan iloinen ja tyytyväinen, suomalaiset joululaulutkin täynnä syyllistämispaatosta, jossa pitää ilon ja levonkin keskellä muistella kärsiviä.Ikinä ei saa tuntea puhdasta iloa tai onnea, se on itsekästä, se on suomalaista!

Vierailija
9/89 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvettiäkö minua liikuttaa ihmiset joiden tekemisiin minulla ei ole mitään sananvaltaa.

Mustat sikiää jos haluavat ja huolehtivat penskoistaan jos huvittaa. Minä en voi kummassakaan asiassa päättää heidän puolestaan. 41v m

Vierailija
10/89 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 20:15"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 20:14"]

[/quote]

[/quote]

Kuten sanoin, ei kiinnosta. Jokainen maa huolehtii omistaan.

Vierailija
11/89 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kun en ole rasisti vaan pidän kaikkia samanlaisina niin että kaivakoon itse kaivot ja viljelkööt ruuan kuten mekin. Yhtä hyviähän heidän pitäisi olla?

Vierailija
12/89 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma, kun kukaan ei aattele niitä Afrikan lapsia.

Ap

Vierailija
13/89 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun en tiedä mites nekään kotimaiset lapset tässä byroslaviassa selviävät, en todellakaan tiedä mites ne Afrikan lapset.

Vierailija
14/89 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki huolehtivat omistaan ja nyt on käynyt niin, että minä lapsineni asumme ja synnyimme suomeen ja afrikkalaiset afrikkaan. Ei ole velvollisuuteni heitä jotenkin pelastaa. Siellä ovat.

Vierailija
15/89 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 20:20"]On se kumma, kun kukaan ei aattele niitä Afrikan lapsia.

Ap
[/quote]

Mitäs jos muuttaisit Afrikkaan ja huolehtisit niistä? Jooko

Vierailija
16/89 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Afrikan lapsilla on nälkä ja mammat ostaa taaperoille iPadeja. Kukas ostais niille iPadeja?

Ap

Vierailija
17/89 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä on taas tosi typerä aloitus! 

Vierailija
18/89 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa kyllä hyvin, kuinka vähän kiinnostaa ne Afrikan lapset.

Ap

Vierailija
19/89 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 20:29"]Huomaa kyllä hyvin, kuinka vähän kiinnostaa ne Afrikan lapset.

Ap
[/quote]

Ei myöskään kiinnosta suomitrollit.

Vierailija
20/89 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla, ap, pakkomielle Afrikan lapsista? Kuinka paljon sinä ajattelet Afrikan lapsia? Kuinka paljon hyvää olet tehnyt itse Afrikan lapsille?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan