Helppo viikonloppumatka, mutta minnepäin?
Kertokaa jokin pariskunnalle sopiva kohde jonne suht vaivatonta lentää 2-3 päiväksi suorin lennoin Helsingistä, jonka keskusta ei ole kaukana lentokentästä (pitää olla alle 30 min matka ja mielellään saa olla allekin) ja jossa helppo liikkua keskusta-alueella ilman autoa, ja sopivasti osteltavaa kuten kivoja vaatteita, koruja ja sisustuskamaa?
Kysyn tämmöistä nyt koska viikonloppuvapaamme noin rajallinen 2 viikon päästä ja sen puitteissa siitä kaupungista pitäisi saada mahdollisimman paljon irti. Lähinnä Eurooppa mielessä.
PS. Tallinnaa ja Tukholmaa ei lasketa tällä kertaa mukaan :)
Kommentit (24)
Edinburgh, Manchester, Dublin, mites nää? En ole itse käynyt mutta kaverit käy ja tykkää.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 19:08"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 19:07"]
Riika tai Praha, molemmat kivoja ja helppoja kohteita.
[/quote]
Löytyykö noista jotain parempaa merkkituotteita myyviä putiikkeja?
[/quote] kuten ?
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 19:09"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 19:08"]
Riikaan saa nyt kympillä lentoja
[/quote]
Onko totta että Riika on täynnä brittiläisiä polttariporukoita ja sikailijoita viikonloppuisin?
[/quote]
Oli silloin kun mä olin siellä. Mutta se oli keskellä kesää.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 19:08"]
Riikaan saa nyt kympillä lentoja
[/quote]
Onko totta että Riika on täynnä brittiläisiä polttariporukoita ja sikailijoita viikonloppuisin?