Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Todella vaikia tilanne erossa. Apuja!

Vierailija
04.01.2015 |

Eli erottiin tyttöystävän kans koska hänellä ei ollut tunteita minua kohtaan. Minä päätin erota koska huomasin sen hänen käytöksestään ettei hän enään rakasta.. Nyt on 2 päivää erosta menen huomena aamulla hakemaan häneltä minun tavarani ja vaatteet poisa ja vien hänen vaatteita kotoani samalla. Mitäs sanotte siihen kun hän sanoo että olen kuulemma hänelle ihan helvetin tärkeä ihminen ja hänellä on ikävä minua. Hän haluaisi olla minun ystävä ja kävisin jatkossa hänellä kahvilla ja muutenkin kyläilemässä ja viettää aikaa. Mutta en siihen pysty koska minulla on niin paljon häneen kohtaan tunteita.. Aijon pyyhkiä kaikki muistot meidän elämästä ja jatkaa eteenpäin kohti suuria pettymyksiä otin todella raskaasti tämän eron. Pyyhin hänet vain pois en jatka kaverina/ystävänä. Hän sano että voisi vaikka tappaa ihtensä jos hän menettää minut lopullisesti niin mitä teen tämän asian kanssa? Onko se häntä kohtaan liian julmaa jos heivaan vaan hänet menemään. Oltiin tosiaan yli vuosi yhdessä ja onnellisia hänellä vaan tunteet kuihtuivat.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin hänelle tänään ja sanoin että tuun hakeen mun vaatteet pois. Sitten hän vain heitti että "mulla on sun huppari päällä" sanoin että pidä vielä viimeset hetket sitä vain jos haluat ja hän rävähti itkuun. Olen aijemminki eronnut mutta tämä tuntuu vain todella hankalalta. Olen rakastanut häntä enemmän kuin ketään muuta ihmistä.

Vierailija
22/27 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko se tyttö sun kanssa samaa mieltä siitä, että hänellä ei ole tunteita sua kohtaan? Oletteko puhuneet asiasta vai oletko vain ilmoittanut, että haluat erota, koska et pidä siitä miten tyttö käyttäytyy? Millaista on se käytös, jonka vuoksi olet varma ettei rakasta? Oletko varma, ettei kyse ole väärinymmärryksestä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 18:59"]

Eli erottiin tyttöystävän kans koska hänellä ei ollut tunteita minua kohtaan. Minä päätin erota koska huomasin sen hänen käytöksestään ettei hän enään rakasta.. Nyt on 2 päivää erosta menen huomena aamulla hakemaan häneltä minun tavarani ja vaatteet poisa ja vien hänen vaatteita kotoani samalla. Mitäs sanotte siihen kun hän sanoo että olen kuulemma hänelle ihan helvetin tärkeä ihminen ja hänellä on ikävä minua. Hän haluaisi olla minun ystävä ja kävisin jatkossa hänellä kahvilla ja muutenkin kyläilemässä ja viettää aikaa. Mutta en siihen pysty koska minulla on niin paljon häneen kohtaan tunteita.. Aijon pyyhkiä kaikki muistot meidän elämästä ja jatkaa eteenpäin kohti suuria pettymyksiä otin todella raskaasti tämän eron. Pyyhin hänet vain pois en jatka kaverina/ystävänä. Hän sano että voisi vaikka tappaa ihtensä jos hän menettää minut lopullisesti niin mitä teen tämän asian kanssa? Onko se häntä kohtaan liian julmaa jos heivaan vaan hänet menemään. Oltiin tosiaan yli vuosi yhdessä ja onnellisia hänellä vaan tunteet kuihtuivat.

[/quote]

Hei,

minulla ja poikaystävällä oli samantyyppinen tilanne. Olin niin sekaisin ja stressaantunut, etten tiennyt, rakastanko häntä enää. Miten tyttöystäväsi tietää, ettei hän rakasta sinua enää? Onko hän ollut stressaantunut viime aikoina? Kuinka nopeasti olette edenneet? Kuinka nuoria olette? Olitteko toistenne ensimmäiset seurustelukumppanit? Auttaisiko pieni aikalisä?

Jos pystyt ja rakastat häntä suuresti, niin sinuna odottaisin vielä, ja yrittäisin selvittää asiat. Kysyisin, mitä hän tarkoitti puhumalla itsemurhasta, miksi hän näkee sen vaihtoehtona ja kertoisin, millaisia tunteita asia sinussa herätti (minun poikaystäväni puhui kanssa itsemurhasta vaihtoehtona ja keskustelimme asiasta paljon). Jos tyttöystäväsi on joskus rakastanut sinua, hän voi rakastua sinuun myös uudelleen.

Meillä on nyt poikaystävän kanssa asiat paljon paremmin. Toivottavasti teille käy myös hyvin. Kovasti tsemppiä sinulle!

Vierailija
24/27 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin häneltä suoraan kun tavattiin että miksi sää olet niin nykyään välinpitämätön mua kohtaan. Hän sanoi vaan että ehkä olen muuttunut. No heitin siihen sitten että sun tuntees on muuttunut eikö ole näin? Hän voin nyökkäsi siihen ja rupes ihan hulluna märisemään. No sitten kyselin häneltä tarkemmin asioita niin hän sanoi että on rakkaus alkanut vain hiipumaan ja hiipumaan minua kohtaan ettei enään rakasta minua ja ettei uskaltanut kertoa koska olen hänelle helvetin tärkeä ihmisenä. No päätin sitte erota hänestä lähdin kotia ja tässä sitä nyt ollaan..

Vierailija
25/27 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 19:14"]

Hei.. Tahtoisin vain sanoa sulle yhden tämän jutun ja toivottavasti tämä ei loukkaa paljoa.. En pysty olemaan sun ystävä enkä kaveri koska mulla on liian kovat tuntemukset sua kohtaan vielä. Aika näyttää pystymmekö olemaan. Mutta näin ensiksi mulla on ajatuksena että pyyhin meidän muistot vaan mun elämästä pois ja jatkan kohti uusia pettymyksiä. Anteeksi! Sanon hänelle näin ja hali vielä loppuun?

[/quote]

Halauksen osalta teet päätöksen vasta siinä hetkessä... Se voi olla hyvä juttu, se voi olla älyttömän huono juttu.

Vierailija
26/27 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöllä ei ollut varsinaisesti aijemmin ollut mitään suurempia kumppaneja, hän menetti minulle neitsyen ja näin eespäin.. Annoin hänelle kaikkeni tässä suhteessa. Itse olen 17v juuri täytän 18v ja elämä edessä tyttö vuoden nuorempi ja todella kaunis

Vierailija
27/27 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ajattelin samaa nro 6- miksi erota, jos on tunteita

t. nro 3"

Monet eivät vain pysty olemaan ystäviä tai kavereita, jos on tunteita toista kohtaan, mutta ei saa vastarakkautta, kun toinen haluaa olla vain kaveri. Mikä tässä on niin vaikea ymmärtää, enkä ole ap.

Minusta ap. tekee viisaan ratkaisun, jos toinen ei halua/pysty antamaan vastarakkautta. Silloin on perempi erota ja mennä elämässä eteenpäin, eikä tyytyä huonoon suhteeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi