Tilasin mun 19v amatööribrostituoidun meille kotiin
Kun kuulin että vaimo lähtee anoppilaan lapsen kanssa pariksipäiväksi. Lupasi hoito tulla yöksi...
Kommentit (13)
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 19:56"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 19:15"]
Se panee sua halvalla
[/quote]
Mä nussin sitä halvalla, melkein ilmatteeks. ..
[/quote]
Häh häh :)
Mä maksoin yöstä (10h) 800€ eli aika halpaa lystiä. Hupakkona oli Tsekkiläinen 25v tyttö upealla vartalolla. Oma vaimo oli tapahtuman aikaan Tukholmassa.
Onnea ite en uskalla hoita himaan omaa teinihoitoa tuoda lähinnä siksi etten haluu et tietää missä asun joten meen yleensä hänen luukkuun kun vaimo ja lapset menossa.
BROstituoitu :D bros before hos :DDDD
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 18:52"]
Onnea ite en uskalla hoita himaan omaa teinihoitoa tuoda lähinnä siksi etten haluu et tietää missä asun joten meen yleensä hänen luukkuun kun vaimo ja lapset menossa.
[/quote]
Hän asuu 100km päässä. Ap mies 29v
Meilläkin on broikkua, nuollaan niin, että liemet roiskuu.
Kyllä on kiva tuollanen kiva teinivittu jonka on saanu houkuteltua itelle huoraksi, ei ollukkaan ennen sitähommaa tehny. Voi huoletta painaa menemään ja läpsästä poskelle, sanoo ilkeästi että turpakiinni huora sut on jo maksettu. Harmi ettei hän ota suihin, kuulemma joskus joku poika ollu liian raju, pojat ku ne ei osaa ottaa naista huomioon. Kohtelis edes hyvin niinku mä. T ap mies 29v
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 18:55"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 18:52"]
[/quote]
Hän asuu 100km päässä. Ap mies 29v
[/quote]
Fiksua et noin kaukaa hoito. Minun hoito asustaa samassa kaupungin osassa mikä vähän kuumottaa.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 18:54"]BROstituoitu :D bros before hos :DDDD
[/quote]
Hoes ;)
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 19:15"]
Se panee sua halvalla
[/quote]
Mä nussin sitä halvalla, melkein ilmatteeks. ..