Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä asioista sinulle on sanottu, että kuvitteletko olevasi parempi ihminen?

Vierailija
28.10.2021 |

Kaikko nää ei ole mulle suoraan päin naamaa sanottuja, mutta näistä asioista täälläkin mainitaan:
Tilaa ravintolassa pihvin tai pizzan sijasta salaatin
Katsoo tv:stä uutiset ja luontodolumenneja, mutta ei esim Temppareita
Pääsi yliopistoon opiskelemaan
On Mensan jäsen
On naimisissa ja lapsia

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kauan sitten on sanottu, en enää oikein muista missä yhteydessä.

Kasarilla vasemmistolaiset koulukaverit eivät meinanneet sulattaa meidän kokoomuskotia ja elintasoa.

Lukioaikaan kävimme kolme viikkoa Yhdysvalloissa ja minua vihattiin avoimesti sen takia. Vittuilu oli aivan hirveää, että mikä sä luulet olevasi, joissain Amerikassa kävit?

Vierailija
2/4 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, kun imetin lapsiani pitkään (1,5 - 2,5 vuotta). Myös siitä, kun en ole eronnut. Siitä, kun en halunnut juoda alkoholia bileissä. Siitä, kun otin kasvisruokaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin kaupungilla kävellessäni rähjäävän juopon huomiotta, hän huusi perääni jotta "luuletko olevasi mua parempi?" :D

Vierailija
4/4 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kouluttamassa eräässä yrityksessä urani alkupuolella. Eräs miespuolinen osastopäällikkö ei edes viikkojen kuluessa päässyt yli siitä, että häntä puolet nuorempi naishenkilö toimi hänen opettajanaan. Eräänä päivänä hän yhtäkkiä alkoi esittää minulle kysymyksiä omasta erikoisalastaan, muuntajista. Vastasin, etten tiennyt muuntajista mitään. Tässä kohdassa hän sitten totesi, että "ja silti olet muka parempi kuin minä". Oli erikoinen kokemus.