Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä Lontoon matkalle!

Vierailija
04.01.2015 |

Eli siis kaikenlaiset vinkit, ruoakapaikkoja myöten, otetaan vastaa. Kouluikäisten lasten kanssa ollaan lähdössä

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku musikaali, esim. Lion king.

Vierailija
22/28 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Science museum ja Natural history museum. Ovat ilmaisia ja tosi kiinnostavia paikkoja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fish & chips tietysti jossain. M & M kauppa on aika huikea.

Vierailija
24/28 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Britanniassa kannattaa syödä pubeissa, hyvää ja kohtuuhintaista.

Vierailija
25/28 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menisin Downnton abbeyn kuvauspaikalle, vain 50 km Lontoosta. Harrodsilla, ja Madam Tussaudsen vahakabinetissa toki myös.

Vierailija
26/28 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään muuta kuin jalkaan hyvät kengät niin jaksaa koko päivän tapsutella. 

mutu tuntuma kaikkiin uusiin juttuihin, kokeiltaa itse, tiedätte omat kokemukset eikä muiden. Ruokapaikkoja löytyy mutta niin myös mielipiteitä. Vaateketkuja ym löytyy.. ainakin parhaat kaupungin reinoilta. Menkää ja kokekaa rohkeasti!

Vierailija
27/28 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olette menossa? Talvi-, kevät- vai kesäreissu? Minkä ikäisiä lapsia?

Vierailija
28/28 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ootte yli kaksi päivää niin ostakaa Oyster Cardit ja ladatkaa niihin arvoa, sit pääsee halvalla matkustamaan niin metrolla, bussilla kuin vaikka jokilautoillakin. Metro on ehdottomasti nopein ja kätevin tapa päästä ympäriinsä!

Kiinnostaako muunlainen ruoka kuin perus pubimuona? Chinatownissa Gerrard Streetillä paikka nimeltä Four Seasons tarjoaa mun mielestä Euroopan parasta kiinalaista (en oo ainakaan vielä parempaa löytänyt)! Samaten esim Edgware Roadilla on kivoja etnisiä paikkoja :) jos haluaa italialaista, ketju nimeltä Carluccio's on todella hyvä ja hinta-laatusuhteeltaan mainio. Netistä löytyy sijainnit. Missä päin hotellinbe on?

Museoista kyllä British Museum melkein ehdoton. Löytyy kaikkea muumioista viikinkeihin ja Ming-vaaseihin.

Kaupunginosista Camden Town ja Notting Hill ovat ihanan persoonallisia ja kannattaa kyllä käydä ainakin jommassa kummassa! Samaten Knigthsbridge ja Harrodsin kulmat on kivoja, kiinnostaako teitä iltapäivätee?

Kerron mielelläni muitakin vinkkejä, kysykää vaan! Oon siis asunut Englannissa nyt 3,5v. Sori jos ei oo kappalejakoja, kirjoitan kännykällä. Pitäkäähän hauskaa maailman ihanimmassa kaupungissa <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän