Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisiko joku referoida tuon asperger-blogisti ketjun

Vierailija
28.12.2014 |

Mistä on kysymys? Mitä on tapahtunut?21

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos vain lukisit sen itse?
Saa kyllä olla harvinaisen laiska ja saamaton jos ei jaksa itse edes kahlata yhtä (vaikkain pitkää) ketjua läpi.
Lyhyesti:
Blogisti keksii kuvettllisia tarinoita oikeista henkilöistä eikä ymmärrä mitä tekee väärin, ja sitten ymmärtääkin mutta silti ei oikeastaan.

Vierailija
2/3 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu siis yritin lukea blogia mutta en saa mitään tolkkua.  Olen ollut 3 viikkoa ilman nettiä joten on paljon keskustelupalstoja luettavana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen ketjun ap ihmettelee sitä, miten tämä aspergerblogisti kirjoittelee pakkomielteenomaisesti ohimennen tapaamistaan (tai puolitutuista) henkilöistä ja kuvittelee olevansa näiden ystävä, vaikkei oikeasti ole. Osa blogistin jutuista on överiksi menevää ihannointia, osa taas katkeraa tilitystä siitä, miten joku ihminen ei vastaa hänen viesteihinsä jne. Bloggaaja haluaisi ystävystyä jonkun USA:ssa asuvan Jaanan kanssa, on lähettänyt tälle viestejä ja sanonut haluavansa olla tämän ystävä, mutta Jaana ei ilmeisesti ole reagoinut viesteihin. 

Blogisti itse kommentoi viestiketjuun jotain sensuuntaista, että hän ei oikein ymmärrä mitä hän tekee väärin yrittäessään tutustua ihmisiin. Muut vastasivat hänelle, että hän on ehkä liian takertuvainen eikä oikein tunnu ymmärtävän sitä, että ystävyyden tulee perustua vapaaehtoisuuteen ja molemminpuolisuuteen. Oli siinä ketjussa muunkinlaisia kommentteja, mutta suurin osa asiallisia ja varteenotettavia neuvoja kenelle tahansa. Blogisti myönsi, ettei hallitse sosiaalista kanssakäymistä kovin hyvin, koska on kokenut laiminlyöntiä lapsena. 

Joku ketjussa arveli, ettei blogisti välttämättä ole oikeasti asperger vaan käyttää diagnoosia huonon käytöksen tekosyynä. Joku arveli, että bloggaaja kärsii aspergerin lisäksi myös mielenterveysongelmista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi