Olen pettäjämies. Haluatteko kysyä jotain
Petän muijaani viikottain ja nautin pettämisestä. Haluatteko kysyä jotain?
Kommentit (13)
Mitä tekisit jos naisesi pettäisi sinua?
Miksi et päästä muinaista reilusti vapaille markkinoille? Saisit pelehtiä vapaasti 24/7/365 ilman kaksoiselämää.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 17:44"]
Mitä tekisit jos naisesi pettäisi sinua?
[/quote] Ap- tuskin mitään
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 17:45"]
Miksi et päästä muinaista reilusti vapaille markkinoille? Saisit pelehtiä vapaasti 24/7/365 ilman kaksoiselämää.
[/quote] Ap- kuka mun pyykit pesis ja laittais himan sitten?
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 17:46"]
[/quote]
Sinä itse. Tai nykyinen nainen, vaikka ei sitä varmaankaan nappaa..
Niin minäkin....mites sun omatunto?
Toivottavasti saat sukupuolitaudin etkä parane koskaan
Hohhoijjaa. Iso mies eikä osaa edes pyykkiä pestä. Ja kyllä se on ihan fakta että jos sun naises pettäisi sua niin kyllä sä suuttuisit. Joko ihan suuttumisen ilosta tai sit kun tajuaisit sen karun totuuden et kukaan ei pesisi sun pyykkejä tai siivoaisi tai paapoisi sua ku jotain 3 - vuotiasta uhmaikäistä lasta.
Ei mulla muuta.... *huutonaurua*
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 17:51"]
Niin minäkin....mites sun omatunto?
[/quote] Ihan hyvässä jamassa itsetunto on ainakin, eikä omatuntoakaan pakota.
Mitä apua olette hankkineet lapsillenne sinun pettämisesi aiheuttamiin psyykenongelmiin, kodin ilmapiiriongelmien aiheuttamaan turvattomuuden tunteeseen jne? Miten kyvyttömyytesi käsitellä tunteitasi ja ratkaista ongelmia älykkäästi näkyy ihmissuhteissasi esim. työpaikallasi? Mikä lapsuuden kasvuympäristössäsi tuhosi psyykeäsi eniten? Montako kertaa olet yrittänyt itsemurhaa? Mitkä ovat kaikkein viimeisimmät mt-diagnoosisi?
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 18:06"]
Mitä apua olette hankkineet lapsillenne sinun pettämisesi aiheuttamiin psyykenongelmiin, kodin ilmapiiriongelmien aiheuttamaan turvattomuuden tunteeseen jne? Miten kyvyttömyytesi käsitellä tunteitasi ja ratkaista ongelmia älykkäästi näkyy ihmissuhteissasi esim. työpaikallasi? Mikä lapsuuden kasvuympäristössäsi tuhosi psyykeäsi eniten? Montako kertaa olet yrittänyt itsemurhaa? Mitkä ovat kaikkein viimeisimmät mt-diagnoosisi?
[/quote] Ap- Hei haloo nyt oikeesti!
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 17:46"]
[/quote]
Äiti?