Miten valmistautua näyttämään tyrmäävältä?
Rakkaan kummitätini pyöreät lähestyvät ja haluam todella mennä juhlistamaan häntä. Tiedän kuitenkin, että vähemmän rakas suku on taas valmis repimään ja arvostelemaan kaikki kappaleiksi. En ole viitsinyt sukujuhlissa sen vuoksi käydäkään, mutta tämä on poikkeus tapaus. Antakaa vinkkejä, miten saisin valmistauduttua niin, että näyttäisin mahdollisimman hyvältä, olen tällaisissa ihan onneton ja yleensä pukeudun mahdollisimman mukavasti. Pääasiassa tarkoitus olisi kasvattaa omaa luottamustani buustaamalla uskoani siihen, että olisin kerrankin edustavannäköinen..
Kommentit (23)
Mielestäni mustat sukkahousut ja mustat korkokengät tekevät tyylikkään vaikutelman. Yläosaksi jotain vaaleampaa. Hiukset löysälle nutturalle ja viikkoa ennen alat laitta vähän itseruskettavaa. Mutta et sinä päivänä, jotta et haise. Satsaat kunnon meikkivoiteeseen ja puuteriin ja poskipunaan. Ehkä voit laittaa raitoja hiuksiin. Hyvät alusvaatteet ja kauniit värit vaatteissa. Hame ehdottomasti, mutta ei liian lyhyt. Kotelomekot ja leningit antavat rikkaan vaikutelman. Jos et löydä kaupasta, niin voit teetättää. Ei ne niin kalliita ole lopulta kuitenkaan. Mutta istuu takuuvarmasti.
Tietenkin french manicure kynsiin.
Älä liioittele korujen ja parfyymin kanssa.
Jos löydät sellaiset mokkanahkaiset kiilakorko korkkarit ne voisi olla vaihtoehto. Niillä on helppo kävellä ja silti tyylikkäät. Ja kuten moni muu sanoi, kulmakarvat voivat tehdä paljon.
Eikä sitten mitään rohkaisu ryyppyjä. Ne tekevät kauneimmastakin tyylittömän.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 17:50"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 17:43"]Miltä yleensä näytät? Kerro ikäsi, vaatekokosi, vartalonmallisi, kuinka pitkä tukka (suora/kihara), mikä on normaali vaatetyylisi? Mielelläni autan ja varmaan moni muukin mutta tarvitsen taustatietoja :)
[/quote]
Voi kiitos, olen todella surkea pukeutuja! Olen 25-vuotias, 176 cm pitkä ja nykyään laihtunut paljon eli melko hoikka. Pitkä vaalea tukka, melko suora mutta menee myös laineille. Voisin näihin juhliin laittaa itseni kyllä, oöen valmitautunut kerrankin satsaamaan. Juhlista tulossa isot, pukukoodi smart casual kuulemma. Olen ihan tavallisennäköinen, ongelma on ihoni, joka tasainen mutta kammottavan kalpea..
[/quote]
Käy kasvohoidossa viikkoa ennen ja laitata kulmat. Juhlapäivänä käyt ammattilaisella meikissä ja kampauksessa. Ostat uuden mekon joka imartelee vartaloasi, laitat korkokengät ja hymyilet.