Miehet, jotka eivät käytä kondomia, koska naisella on e-pillerit. Mielipiteitä?
Kommentit (24)
Jotkuthan eivät käytä kondomia edes yhden yön suhteissa. Se vasta typerää onkin.
Niillä on klamydia, ja antanut sen jo moneen.
Entä naiset jotka eivät halua kondomia koska heillä on e-pillerit?
Ajatelkaas, että jos kaikki kävisivät testeissä eivätkä panisi kuppaisia pissavehkeitään yhteen, voisimme kaikki harrastaa huoletta seksiä ilman kumikalvoja.
Avauksen "alapeukuttaja" lienee sitä mieltä, että tällainen itsestään selvyys on vähän tylsä keskustelun aihe, vai kuinka
Se vähän yksinkertaisempi mies
Vierailija kirjoitti:
Ei sellaisia ole. Ellei nyt ole ihan pöljä tekoripsi-muovihiuksibimbo.
Vierailija kirjoitti:
Jotkuthan eivät käytä kondomia edes yhden yön suhteissa. Se vasta typerää onkin.
Sitten ihmetellään, kun tulee lapsi.
Sellaset ansaitsee tulla huijatuksi isäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvoin nuo suojaamattomat yhdynnät silti mitään väkisinmakaamisia on. Tästä keskustelusta tulee vähän sellainen kuva että mies voisi sen jotenkin yksin päättää käytetäänkö kondomia vai ei.
Levittää HPV tartuntaa, joka aiheuttaa syöpää.
Sitähän ei spt testeissä tarkisteta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvoin nuo suojaamattomat yhdynnät silti mitään väkisinmakaamisia on. Tästä keskustelusta tulee vähän sellainen kuva että mies voisi sen jotenkin yksin päättää käytetäänkö kondomia vai ei.
Tietenkin mies voi päättää itse. Yhdyntä tapahtuu, jos miehellä on kondomi. Todella outo kommentti oli tuo. Minusta vain sellaisen naisen kanssa ei kannata mitään yhdyntää harkitakaan, joka ei vaadi kondomia.
Älkää naiset antako ilman kondomia.
Miehenä seurannut miesten juttuja ja kyllä niin typeriä miehiä on olemassa ettei meinaa todeksi uskoa.
Jos ette usko niin miettikääpä miten paljon on maksullisia palveluita tarjolla, ei niitä turhaan ole olemassa ja niissäkin osa miehistä haluaa ilman kondomia ja jotkut naiset jopa siihen suostuvat.
Ethän halua olla jse seuraava sängyssä?
Seksi ilman kondomia on ällöä. Kiva sitten panon päätteeksi putsailla röörejä ja lakanoita siemennesteestä. 🤢
Vierailija kirjoitti:
Seksi ilman kondomia on ällöä. Kiva sitten panon päätteeksi putsailla röörejä ja lakanoita siemennesteestä. 🤢
Ehkä niinkin, mutta ilman kumia se vain tuntuu niin helkkarin paljon paremmalta.
Olen naimisissa ja käytän pillereitä joten minun pitäisi mielestäsi haluta että mieheni käyttää kondomia? Miksi?
Enpä ole koskaan yhden yön suhteita harrastanut edes.
Vierailija kirjoitti:
Sellaset ansaitsee tulla huijatuksi isäksi.
Aika tyly veto mahdollisen lapsen kannalta.
Siis irtosuhteissa? Joo, hölmöä on. Parisuhteessa totta kai ilman kondomia jos ehkäisystä on muuten huolehdittu (e-pillerit, kierukka tms).
Vierailija kirjoitti:
Levittää HPV tartuntaa, joka aiheuttaa syöpää.
Sitähän ei spt testeissä tarkisteta.
Tässä yhteydessä olisi hyvä mainita naisten suuseksisuoja ettei mies saa HPV:tä nieluun. Pitkässä suhteessa olisin mielellään ilman kondomia mutten lyhyemmissä missään nimessä.
Mulla oli eksä joka sanoi mulle tosissaan että pitäiskö meidän käyttää mun e pillereiden lisäksi kortsua, koska hänen isänsäkin suositteli sitä! Naisesta voi kuulema saada vaikka mitä :) Jäi tosi kiva vaikutelma isästä. Eksälläkään ei mitään maalaisjärkeä xD
Samaa mieltä; typeriä ovat.
Se vähän yksinkertaisempi mies