Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

jos pitäisit muutaman viikon tiukan dietin niin mitä

Vierailija
04.01.2015 |

söisit? itse ajatteli ananasta,raejuustoa,avocadoa ja ateriakorvikkeita,max kuukauden näillä menisin kun pitäisi juhlamekkoon mahtua

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söisin enemmä proteiinia ja rasvaa.

Vierailija
2/24 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi pakko, niin Nutrilettia. Toimii varmasti ja on tutkituimpia markkinoilla olevia laihdutusvalmisteita. Tosin mikään pikadieetti ei ole pitkällä tähtäimellä hyväksi, koska kilot pyrkivät tulemaan takaisin korkojen kera dieetin jälkeen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Nutrilettiä minäkin, jos pari viikkoa vaan ja pitäisi saada joku 5 kg vaikka pois. Toimii varmasti, jos ei muuhun koske.

Vierailija
4/24 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on jännä kun sanotaan aina että kilot tulevat takaisin korkojen kera jos pudottaa painoa ns pussikeittolla. Itse olen ollut todella, todella ylipainoinen, laihduttanut n. 70kg kolmessa vuodessa. Yhä on pudotettavaa.
Pääasiassa pussikeittoilla, siis nutrilett tms. Aina välillä vaikka kuukauden nutrikuuri niin taas lähtee 5-10kg. Eivätkä ne takaisin tule jos niitä ei syö takaisin. Toki siis pitää muutenkin muuttaa ruokavaliota ja elämäntapoja sen ohella.... Mutta pointtina se että kyllä pussikeitoilla hyvinkin saa painoa haltuun. Sopii mulle, joka tahtoo nopeasti tuloksia puntarilla.

Vierailija
5/24 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia ruokaa maltillisesti ei mutäön pussisoppia. Eikä mitään purkkiananasta.

Vierailija
6/24 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähärasvaista lihaa, rahkaa, raejuustoa,kasviksia, hyviä rasvoja jotain kuitua esm. Vehnäleseitä, marjoja. Noilla pääsee jo aika pitkälle.

Vierailija
7/24 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussikeitoilla, kaikista helpoin tapa.

Vierailija
8/24 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hedelmiä, marjoja, vihanneksia ja lihaa. Maitotuotteet, suola ja viljat minimiin. Ja joisin vettä ihan saatanasti (2-3l).

Ja tolleen oon tehnytkin kolmisen viikkoa mahtuakseni tiettyyn juhlamekkoon.

Yksi vaihtoehto olisi tietty ostaa vaan uusi mekko :D

Vierailija
9/24 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 tuo painon takaisintulo perustuu kahteen asiaan.

1. Palataan takaisin vanhoihin tapoihin

2. Aineenvaihdunta hidastuu liian niukan ruokavalion takia

Vierailija
10/24 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nutriletteja ja salaatteja, niin teenkin parhaillaan.

Vierailija
11/24 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 11:29"]

Tuo on jännä kun sanotaan aina että kilot tulevat takaisin korkojen kera jos pudottaa painoa ns pussikeittolla. Itse olen ollut todella, todella ylipainoinen, laihduttanut n. 70kg kolmessa vuodessa. Yhä on pudotettavaa. Pääasiassa pussikeittoilla, siis nutrilett tms. Aina välillä vaikka kuukauden nutrikuuri niin taas lähtee 5-10kg. Eivätkä ne takaisin tule jos niitä ei syö takaisin. Toki siis pitää muutenkin muuttaa ruokavaliota ja elämäntapoja sen ohella.... Mutta pointtina se että kyllä pussikeitoilla hyvinkin saa painoa haltuun. Sopii mulle, joka tahtoo nopeasti tuloksia puntarilla.

[/quote]

Siis tuo kilojen "pyrkiminen" takaisin korkojen kera on ihan tutkittua tietoa. Kyllä pikadieetit hidastavat aineenvaihduntaa ja saavutetussa painossa on tosi vaikeaa pysyä. Jos pikadieetin jälkeen palaa entiseen ruokavalioonsa, niin tutkimusten mukaan paino päätyy aina hiukan plussan puolelle. Eri asia on tietenkin, jos kykenee muuttamaan ruokavalionsa pysyvästi kevyemmäksi, silloinhan tuo voi hyvinkin toimia. Toisaalta on tutkittu myös, että "pikastartti" motivoi jatkamaan laihdutusta ja ne, jotka ovat kyenneet jatkamaan laihduttamista pikastartin jälkeen, ovat saaneet sitten pysyvämpiä tuloksia. 

Vierailija
12/24 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki lisätty sokeri pois ruokavaliosta. Säännölliset,etukäteen suunnitellut ruoka-ajat joita noudattaisin ja aterioilla paljon kasviksia, marjoja, vihanneksia ja kalaa, silloin tällöin lihaa. Annoskokoihin kannattaa kiinnittää huomiota. Vehnän jättäisin mahdollisimman vähälle, kaurapuuro sopii aamupalaksi. Lisäaineet minimiin ja itsetehtyä ns. puhdasta ruokaa. Vettä juomaksi ja liikuntaa.

Vierailija
13/24 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähentäisin kaikkien kaloreiden käyttöä.

Vierailija
14/24 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raejuustoa, kalkkunaleikettä, kurkkua, salaattia, joskus täyttävämmin porkkanaa.

Vierailija
15/24 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amfetamiini

Vierailija
16/24 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

go fat go dieetti

Vierailija
17/24 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Retki Siperiaan. 

Vierailija
18/24 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

go fat go tai muu Jutan opeista. Saa syödä, ei ole nälkä ja paino tippuu.

Maanataina alkaa tas itsellä gfg. Loppurutistus.

Vierailija
19/24 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Broileria ja paljon kasviksia. Rahkaa.

Vierailija
20/24 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 11:42"]

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 11:29"]

Tuo on jännä kun sanotaan aina että kilot tulevat takaisin korkojen kera jos pudottaa painoa ns pussikeittolla. Itse olen ollut todella, todella ylipainoinen, laihduttanut n. 70kg kolmessa vuodessa. Yhä on pudotettavaa. Pääasiassa pussikeittoilla, siis nutrilett tms. Aina välillä vaikka kuukauden nutrikuuri niin taas lähtee 5-10kg. Eivätkä ne takaisin tule jos niitä ei syö takaisin. Toki siis pitää muutenkin muuttaa ruokavaliota ja elämäntapoja sen ohella.... Mutta pointtina se että kyllä pussikeitoilla hyvinkin saa painoa haltuun. Sopii mulle, joka tahtoo nopeasti tuloksia puntarilla.

[/quote]

Siis tuo kilojen "pyrkiminen" takaisin korkojen kera on ihan tutkittua tietoa. Kyllä pikadieetit hidastavat aineenvaihduntaa ja saavutetussa painossa on tosi vaikeaa pysyä. Jos pikadieetin jälkeen palaa entiseen ruokavalioonsa, niin tutkimusten mukaan paino päätyy aina hiukan plussan puolelle. Eri asia on tietenkin, jos kykenee muuttamaan ruokavalionsa pysyvästi kevyemmäksi, silloinhan tuo voi hyvinkin toimia. Toisaalta on tutkittu myös, että "pikastartti" motivoi jatkamaan laihdutusta ja ne, jotka ovat kyenneet jatkamaan laihduttamista pikastartin jälkeen, ovat saaneet sitten pysyvämpiä tuloksia. 

[/quote]

Saisko linkin kys. tutkimuksesta?