Taas saa seurata tuoreiden isien ryyppyreissuja facebookista.
Toisella 6kk ikäinen lapsi,toisella n 10kk ikäinen. Ryyppyreissuja usein vähintään kerran kuussa,usein venehtää 2-3 päiväksi. Miten näiden vaimot ovat tuollaisia kynnysmattoja ja hoitavat lapset yksin?
Kommentit (23)
Suomimiehet nyt ovat monet vaan niin perkeleen dokuja...meillä miehenkin kaverit pyytää miestä jatkuvasti radalle, ikää 30v ja meillä 2kk vauva...sen mä olen huomannut et miehillä ei ole mitään kunnioitusta toisten perhe-elämää kohtaan, etenkin jos ollaan itse sinkkuja.... Halutaan vaan saada se mies pois sieltä kotoa "jumista"... **ttu!! Kyllä ärsyttää kun joka lauantai puhelimet laulaa ja pyydellään baariin! Itse en ikinä kehtaisi pyytää 2kk sitten syntyneen vauvan äitiä jatkuvasti baariin!
Muutenkin en voi ymmärtää tota joidenkin koko elämän jatkuvaa tarvetta ryypätä.. kertoo kyllä juntista mielenlaadusta jos kolmekymppisenkin ihmisen on jatkuvasti vaan päästävä ryyppäämään!
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 12:55"]
Itse en ikinä kehtaisi pyytää 2kk sitten syntyneen vauvan äitiä jatkuvasti baariin!
[/quote]
Olisiko tällä jotakin tekemistä sen kanssa, että äidit kokevat lapsen syntymän jälkeen itsensä aikaisempaa yksinäisemmiksi mutta miehillä vastaavaa muutosta ei tapahdu? Mitä luulet? -21
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 11:34"]2-3 päivän ryyppyreissuja, vähintään kerran kuussa ja tuore isä?
Juuei. Ei menisi läpi täällä.
Eikä tee yhdestäkään pienen lapsen äidistä tyrannia jos ei tuohon suostu!
[/quote]
Juukuule meillä ei sinulta kysyttäisi.