Taas saa seurata tuoreiden isien ryyppyreissuja facebookista.
Toisella 6kk ikäinen lapsi,toisella n 10kk ikäinen. Ryyppyreissuja usein vähintään kerran kuussa,usein venehtää 2-3 päiväksi. Miten näiden vaimot ovat tuollaisia kynnysmattoja ja hoitavat lapset yksin?
Kommentit (23)
lMinun kaveripiirissä tuntuu että äidit tekevät tätä myös ja paljon. Minä, minä, minä sitähän se on kaikilla alle 45-vuotiailla..
Minulla ei ole tuollaisia kavereita :O Kertookohan kaveripiirisi kuitenkin eniten sinusta?
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 10:03"]
Minulla ei ole tuollaisia kavereita :O Kertookohan kaveripiirisi kuitenkin eniten sinusta?
[/quote]
Olen naapurin facebook kaveri ja sitä kautta tätä seuraan, tunnen näiden "sankarien" vaimot.ap
Eli olet pahantahtoinen kyylänaapuri etkä mikään FB-KAVERI. Häpeäisit edes.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 10:03"]Minulla ei ole tuollaisia kavereita :O Kertookohan kaveripiirisi kuitenkin eniten sinusta?
[/quote]
Samaa mietin.
Tulee vaan mieleen että 3 päivää kuussa ei ole kauheasti pois kotoa. Jos 3 päivänä kuussa on tekemättä kotitöitä silti niitä voi tehdä hyvin paljon jos muuten on osallistuva.
Itse en jaksa käydä viihteellä edes joka kuukausi mutta jos tulisi vaihe että huvittaisi biletellä niin olisihan se kiva jos puoliso sen hyväksyisi. Mulla on muutama urheiluhullu kaveri ja he vasta kotoa pois ovatkin. Milloin 50 km juoksulenkillä, milloin pari kolme jumppaa salilla putkeen. Ja nämä lasten hereilläoloaikana.
Se nyt vaan on niin että jos alkoholi on mukana kuvioissa kun on poissa lapsen luota se on mukamas hirveä synti. Mies joka on vaikka merimies 6 vko pois kotoa 6 vkon välein on osallistuva isä?
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 10:18"]
Tulee vaan mieleen että 3 päivää kuussa ei ole kauheasti pois kotoa. Jos 3 päivänä kuussa on tekemättä kotitöitä silti niitä voi tehdä hyvin paljon jos muuten on osallistuva.
Itse en jaksa käydä viihteellä edes joka kuukausi mutta jos tulisi vaihe että huvittaisi biletellä niin olisihan se kiva jos puoliso sen hyväksyisi. Mulla on muutama urheiluhullu kaveri ja he vasta kotoa pois ovatkin. Milloin 50 km juoksulenkillä, milloin pari kolme jumppaa salilla putkeen. Ja nämä lasten hereilläoloaikana.
Se nyt vaan on niin että jos alkoholi on mukana kuvioissa kun on poissa lapsen luota se on mukamas hirveä synti. Mies joka on vaikka merimies 6 vko pois kotoa 6 vkon välein on osallistuva isä?
[/quote]
Mutta silloin myös vauvan äidillä on oikeus ryypätä 3 päivää kuussa ja harrastaa biletystä.ap
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 10:23"]
[/quote]
Mutta silloin myös vauvan äidillä on oikeus ryypätä 3 päivää kuussa ja harrastaa biletystä.ap
[/quote]
Tietenkin on. Tuota itsestäänselvyyttä en edes kirjoittanut. Ja jos äiti ei halua itse viihteelle, hänen tuskin on pakko?
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 10:28"]
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 10:23"]
[/quote]
[/quote]
Tietenkin on. Tuota itsestäänselvyyttä en edes kirjoittanut. Ja jos äiti ei halua itse viihteelle, hänen tuskin on pakko?
[/quote]
Sitten jos äiti ei halua viihteelle hän voi mennä tietenkin jonnekkin muualle 3 vuorokaudeksi ja jättää lapsi isän hoitoon mutta eipä näin vaan näytä koskaan käyvän. ap
Jos mun mies kävisi ryyppyreissuilla niin sitten kävisin kyllä minäkin!
Pahinta on kuitenkin kun äidit itse lhtevät vittu vaahdossa baanalle tarjoamaan rakoaan jokaiselle vastaantulijalle.
Ap jankkaa... jos äiti ei halua olla lapsesta erossa kolmea päivää niin on varmaan ihan järkevää ettei ole. Mies ja nainen saavat elää ja olla mutta vain mies käyttää sitä tilaisuutta. Onko se jonkun vika?
Mun mieheni harrastaa eräilyä ja kalastusta ja on joskus 5 päivän reissuilla. Itse en halua olla poissa kotoa. Onneks en ole niin sekopäinen että koska en itse halua mennä niin en anna miehenikään mennä. Ehkä joku ap:n kaltainen fb-kaverini surkuttelee elämääni kun mies lähtee taas keväällä kalaan ja minä raukka hoidan uhan yksin kotimme ja lapsiamme sen aikaa
2-3 päivän ryyppyreissuja, vähintään kerran kuussa ja tuore isä?
Juuei. Ei menisi läpi täällä.
Eikä tee yhdestäkään pienen lapsen äidistä tyrannia jos ei tuohon suostu!
Meillä on mennyt monta vuotta niin, että vain minä olen käynyt lomamatkoilla yksin: milloin äitini luona, milloin harrastusleirillä. Asia on sopinut miehelle mainiosti ja vaikka kuinka olen tarjotellut, tyrkyttänyt, uhannut, ehdottanut, ei hän puolestaan ole halunnut lähteä kotoa minnekään. Hänelle kuulemma riittää, kun saa vaikka paistatella auringossa takapihalla lippa silmillä ja juoda huurteiset oluet.
Niin on sitten eletty. Olen tarjoutunut usein päästämään hänetkin reissun päälle, mutta kun ei halua, niin ei sitten. Sen takia minun ei kyllä ole jäätävä kotiin, koska tahdon käydäkin jossakin. Viime vuosina on kyllä innostunut käymään moottoripyörällä yön yli reissussa, mutta ei kuitenkan viihdy useaa päivä pois.
Kumpikin olemme milellään lasten kanssa eikä päiviä tai tunteja lasketa. Jos jompi kumpi tarvitsee enemmän vaikka unta jossakin välissä, niin sitten hän nukkuu ja toinen hoitaa. Kyllä ne osat kuitenkin tuppaavat jossakin välissä taas vaihtumaan. Minusta aikuiset elävätkin näin.
Entä jos naapurin emäntä onkin pirttihirmu, eikä mies kestä sitä? Näitäkin miesraukkoja löytyy...
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 11:44"]
Entä jos naapurin emäntä onkin pirttihirmu, eikä mies kestä sitä? Näitäkin miesraukkoja löytyy...
[/quote]
Tuo naapurin emäntä lähti aikanaan ja jätti 1,5v lapsen tuolle naapurille, noilla kahdella muulla vielä eukot on. ap
En tajua, miksi jotkut hankkivat lapsia, vaikka se selvästi hankaloittaa sellaista elämää, jota he haluavat elää. Pitäisi olla rohkeutta tehdä niin kuin prhaaksi näkee eikä yrittää kompromisseja, jotka eivät voi kuitenkaan toteutua.
Samaa olen miettinyt. Ja nämä on juuri niitä tyyppejä jotka on kaikkien naisten kimpussa baarissa.