Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffit näyttelijän kanssa!

Vierailija
04.01.2015 |

Huomenta AV! En ole nukkunut koko yönä, kun jännittää. 

Muutin syyskussa Manchesteriin töiden perässä. Olin joulukuun lopulla lähdössä kahvilasta take away -kahvini kanssa ja törmäsin (kirjaimellisesti) erääseen mieheen. Mies pahoitteli kovasti ja jäimme hetkeksi siihen juttelemaan. Vaihdoimme numeroita. Mieheltä tuli vielä samana iltana viesti, jossa hän pyysi minua syömään. Kävimme syömässä, hän on todella mukava ja meillä jutun tason kohtaa hyvin. Hän väitti minulle tekevänsä tylsää toimisto työtä. Sovimme menevämme kahville, kun hänen työkiireet ovat ohi.

Kävimme perjantaina kahvilla. Juttelimme paljon kaikesta ja aloin pitämään tästä miehestä. Hän saattoi minut kahvin jälkeen kotiini ja kertoi, että on oikeasti näyttelijä. Olin hämmentynyt ja vastasin tyyliin "Okei". Hän sanoi ettei halunnut kertoa heti, kun halusi minun tutustuvan häneen ihmisenä eikä "julkkiksena". Omien sanojensa mukaan ei ole mikään Brad Pitt mutta kyllä kaduilla tunnistetaan. En ollut edes ennen kuullut tästä saippuasarjasta, jossa hän näyttelee. 

Googlasin kotona miehen nimen ja ihan Wikipediassa on hänestä tietoa. Twitterissä hänellä on 130 tuhatta seuraajaa ja sellainen varmistettu tili -merkki. Meillä on tänään treffit taas mutta olen aika sekavassa tilassa. Olen normaali 25-vuotias nainen Suomesta ja nyt minulle on treffit näyttelijän kanssa! Hermostuttaa tosi paljon enkä osaa olla luontevasti hänen seurassaan enään. Miten tähän pitäisi nyt reagoina?

Ja ennen, kun edes te jotkut aloitatte: En aio kertoa näyttelijän nimeä eikä ole provo.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todnäk kiinnostuu sinusta juuri siksi, että olet oma itsesi, tavallinen, ja pidät häntä samanlaisena. Todnäk hänellä hännystelijöitä riittää. Ole oma itsesi, keskity häneen itseensä, pidä häntä yhtä tavallisena kuin alussa ja kaikki menee hyvin. Hän haluaa olla ihminen ihmisen kanssa, ei julkkiksena jonkun ihailijan kanssa. Rennosti vaan ja hyviä hetkiä!

Vierailija
2/6 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen tilanne olisu mun unelma!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän mies sen ymmärrä että oot vähän hämissäsi tästä mutta jos pidätte toisistanne niin etteköhä tosta pääse yli. mulle kävi niin että menin jatkoille baarista yhden suomalaisen aika tunnetun bändin kitaristin kanssa tietämättäni kuka hän on..

Vierailija
4/6 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh yritä vaan muistella ensimmäisiä treffejänne kun et tiennyt hänen olevan julkkis. Yritä ajatella että hän on aivan normaali ihminen(kuten siis onkin) kuten me muutkin. Hänkään ei varmasti aina jaksa jos kaikki vaan ajattelevat hänet pelkkänä feiminä. Mutta onnea sulle kun oot päässyt deittailemaan julkkista ;)

Vierailija
5/6 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 07:12"]

Noh yritä vaan muistella ensimmäisiä treffejänne kun et tiennyt hänen olevan julkkis. Yritä ajatella että hän on aivan normaali ihminen(kuten siis onkin) kuten me muutkin. Hänkään ei varmasti aina jaksa jos kaikki vaan ajattelevat hänet pelkkänä feiminä. Mutta onnea sulle kun oot päässyt deittailemaan julkkista ;)

[/quote]

En muuten jatkaisi deittailua mutta pidän miehestä. Olen todella ujo eikä minulle sopisi olla julkkiksen kanssa. Luojan kiitos ei ole mikään koko maailmalla tunnettu Jenkki sarja mutta silti Twitter seuraajien määrä kauhistuttaa. Voihan ne toki olla jotain feikki profiileitakin. Ap

Vierailija
6/6 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pitää olla tarkanna mitä kodin ulkopuolella tekee, jos paparazzit vaikka puskissa vaanivat :). Vitsi vitsi. Hän kuten sinä, tavallinen ihminen. Tekee vain työtä missä tulee tunnetuksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi