Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ihminen on kiinnostunut, hän kyllä ottaa yhteyttä

Vierailija
27.10.2021 |

Entä jos molemmat odottaa toisen yhteydenottoa? Onko se silloin niin ettei kiinnosta riittävästi?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ottanut aina. Penkonut pelkän etunimen ja kaupungin perusteella koko netin ja somen ja löytänyt ja ottanut yhteyttä.

Vierailija
2/41 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Itsekin paljon olen sitä miettinyt. Eihän se tyyppi tiedä olemassaolostani, tai tule mieleenkään mitään jollen mitään tee. Toivottavasti mies suhtautui edes huumorilla, etten ole kohta syytettynä ahdistelusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole lainkaan varmaa.

Vierailija
4/41 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ota. Ei kusimuna uskalla. Hävisi.

Vierailija
5/41 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ottanut aina. Penkonut pelkän etunimen ja kaupungin perusteella koko netin ja somen ja löytänyt ja ottanut yhteyttä.

Tuollainen on pelottavaa.

Vierailija
6/41 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi itse kertoa omasta puolestaan tai antaa ymmärtää, että on kiinnostunut. Loppu on sitten tätä.

Vierailija
7/41 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole naisen tehtävä ottaa yhteyttä.

Mies taas ei saa tehdä sitä enää.

Vierailija
8/41 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen ihastustani joka päivä, mutten uskalla olla yli-innokas. Hän voisi aivan hyvin ottaa minuun yhteyttä, jos tunne olisi molemminpuolinen. Olen itse kertonut tunteeni hänelle aiemmin.

Vierailija
9/41 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole naisen tehtävä ottaa yhteyttä.

Mies taas ei saa tehdä sitä enää.

Minä (nainen) halusin tutustua juuri häneen, vain häneen. Hän ei minua tapaa koskaan. Eikö mies halua naista joka on kiinnostunut vain hänestä?

No ei sitten vissiin. Jos ei satu olemaan se joutsen varpusen sijaan.

Vierailija
10/41 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ota yhteyttä vaikka olisin ihan umpirakastunut, joten mun kohdalla ei ole kyse siitä, ettenkö olis kiinnostunut. Oottelen nykyään aktiivisuutta miesten suunnalta, mutta taitavat olla aktiivisia ihan muille naisille. Mua ei lähestytä missään eikä koskaan.

Vierailija
11/41 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi toinen ihminen kiinnostuisi sinusta, jos käyttäydyt kuin se toinen ihminen ei kiinnostaisi lainkaan sinua?

Vierailija
12/41 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi toinen ihminen kiinnostuisi sinusta, jos käyttäydyt kuin se toinen ihminen ei kiinnostaisi lainkaan sinua?

Tämä on hyvä pointti. Minä ainakin ihastuneena käyttäydyn juuri noin. En halua olla yli-innokas, mitä olisin, jos näyttäisin todelliset tunteeni.

13/41 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän mä otankin 🤭

Vierailija
14/41 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen on pelottavaa.

Nin ja mistä tiedät kuinka moni erittäinkin kiinnostunut ei ole viitsinyt lähteä tuollaiseen stalkkaus rumbaan?  Tiedät vain että joku kiinnostunut on valmis toimimaan noin.

Vierailija
15/41 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon yksioikoinen ja yleistävä väittämä on kuten kaikki nyrkkisäännöt. Pätee yleensä jossain rajatuissa tapauksissa. Sen ulkopuolelle jää kuitenkin vähemmistöpoikkeukset rajatuissa tapauksissa sekä kaikki ulos rajatut tapaukset. Juuri siksi nyrkkisäännöt ovat oikeastaan turhia. Ihmisiä on erilaisia, tilanteita on erilaisia, ja näiden lukemattomat yhdistelmät ovat yksilöllisiä. Nyrkkisäännöllä ei voi päätellä mitään nimenomaisesta yksittäistapauksesta.

Vierailija
16/41 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen tietää, että olen varattu. Minä taas en tiedä hänen varaustilannettaan. Kumpikaan ei ota yhteyttä.

Vierailija
17/41 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen tietää, että olen varattu. Minä taas en tiedä hänen varaustilannettaan. Kumpikaan ei ota yhteyttä.

Mistä tiedät, että tunne olisi molemminpuolinen?

Vierailija
18/41 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät, että tunne olisi molemminpuolinen?

Niinpä. Siksi en teekään mitään. Yhteistä historiaa jne eli tunnen periaatteessa henkilön. Somekäyttäytyminen muuttunut viime aikoina.

Vierailija
19/41 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ennen aina se aktiivinen. Lopetin sen nyt kun kyllästyin miehiin. Ne kiinnostuneet ottaneet aina yhteyttä. Antakaa sen miehen ottaa se yhteys. Se ottaa jos haluaa. Tämä on siis tosi.

Vierailija
20/41 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten taas on niitä, joilla on haku päällä ja ’antavat signaalia’ joka puolelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi