Sanon itseni huomenna irti.
Olen hullu. Sanon iäkkäänä itseni irti yli 20 vuoden vakituisesta työstä. Lähiesimies on niin sadistinen hurja, että enää en suostu työskentelemään siinä hulluudessa. Kaikki työntekijät kärsivät, mutta esimies vaan porskuttaa eikä saada pois. Työntekijöitä on irtisanoutunut vakituisesta työstään tästä paikasta runsain määrin. Minä olen siis seuraava. Pelottaa jäädä tyhjän päälle ja samalla naurattaa. Kohta olen vapaa. Vihdoinkin! Itseasiassa olen ihan helvetin onnellinen!
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä järkeä irtisanoutua ja kärsiä monen kuukauden karenssi kun potkujen hankkiminen on helppoa kun heinän teko, esim. yksinkertaisesti lopettaa töissä käynnin..
Meinaat ettei potkujen arvoisesta suorituksesta saisi karenssia?
Jos irtisanoudut itse, voi TE-toimisto asettaa sinulle 90 päivän karenssiajan, jonka aikana ei makseta ansiosidonnaista työttömyyspäivärahaa. Jos saa potkut niin ei tule karenssia
Jos saat potkut omasta syystäsi niin karenssi tulee takuuvarmasti.
Ensin voi ottaa vaikka kuukauden sairasloman vedoten masennukseen ja sen jälkeen ei vaan palaa töihin niin potkut sieltä tulee. Mikäli tulee karenssia niin se ei ole 90 päivää kuten irtisanoutuessa vaan maksimissaan 60 päivää
Kyllähän te vihervassarit keinot tiedätte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä järkeä irtisanoutua ja kärsiä monen kuukauden karenssi kun potkujen hankkiminen on helppoa kun heinän teko, esim. yksinkertaisesti lopettaa töissä käynnin..
Meinaat ettei potkujen arvoisesta suorituksesta saisi karenssia?
Jos irtisanoudut itse, voi TE-toimisto asettaa sinulle 90 päivän karenssiajan, jonka aikana ei makseta ansiosidonnaista työttömyyspäivärahaa. Jos saa potkut niin ei tule karenssia
Jos saat potkut omasta syystäsi niin karenssi tulee takuuvarmasti.
Ensin voi ottaa vaikka kuukauden sairasloman vedoten masennukseen ja sen jälkeen ei vaan palaa töihin niin potkut sieltä tulee. Mikäli tulee karenssia niin se ei ole 90 päivää kuten irtisanoutuessa vaan maksimissaan 60 päivää
Kyllähän te vihervassarit keinot tiedätte.
Äänestän kyllä kokoomusta. Olen itsekkin irtisanoutumassa mutta ennen sitä hankin toki uuden työpaikan. Ei mitään järkeä hypätä tyhjän päälle
Tein saman enkä ole hetkeäkään katunut. Onneksi olkoon.