Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanon itseni huomenna irti.

Vierailija
27.10.2021 |

Olen hullu. Sanon iäkkäänä itseni irti yli 20 vuoden vakituisesta työstä. Lähiesimies on niin sadistinen hurja, että enää en suostu työskentelemään siinä hulluudessa. Kaikki työntekijät kärsivät, mutta esimies vaan porskuttaa eikä saada pois. Työntekijöitä on irtisanoutunut vakituisesta työstään tästä paikasta runsain määrin. Minä olen siis seuraava. Pelottaa jäädä tyhjän päälle ja samalla naurattaa. Kohta olen vapaa. Vihdoinkin! Itseasiassa olen ihan helvetin onnellinen!

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä. Kun joku ovi sulkeutuu, toinen aukeaa.

Vierailija
2/24 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tämä pitäisi kiinnostaa syystä että...

Ei tarvitsekaan. Tämä on vapautuneen ihmisen onnellinen purkaus maailmalle. Tylyttämällä et tätä tunnetta minulta pois saa, sori.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on naisen teko!

Vierailija
4/24 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin sanon kohta itseni irti. Ei kannata käydä töissä kun työmatkat tulee maksamaan maltaita, kiitos viherpunikkien. Varmaan parempi sitten että me duunarit ruvetaan näiden hippien kaltaisiksi kotona makaajiksi.

Vierailija
5/24 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tämä pitäisi kiinnostaa syystä että...

Moni haluaisi tehdä saman. 

Vierailija
6/24 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lampsisin työterveyteen. Ei paska pomo saa ottaa sellaista valtaa.

Toki, jos olet tehnyt päätöksesi. Itse en lähtisi.

Hakisin uusia neuvoja ja ohjeita.

Vierailija
7/24 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä sitten itke täällä ku oot työtön ja rahaton.

Työtön ei ole synonyymi rahattomalle. Minä otin lopputilin 2016 vakityöstä, enkä todellakaan ole rahaton, enkä tule olemaan ainakaan sataan vuoteen.

Vierailija
8/24 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein saman homman ja tää fiilis on mahtava 🔥

Vierailija
9/24 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä! Kannattaa, minä tein tuon liian myöhään, onneksi on ollut säästöjä, en ole jaksanut tehdä mitään pariin vuoteen. Nyt parempi olo ja opiskelu alkaa keväällä.

Kaikille neuvoksi, jos työssä on huono olla, tee asialle jotain! Yritä parantaa työoloja ja jos se ei onnistu, niin etsi uutta työtä. Raha ei pelasta kaikkea.

Vierailija
10/24 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap! Tekisin saman jos olisi mahdollisuus.

Vierailija
11/24 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä! Kannattaa, minä tein tuon liian myöhään, onneksi on ollut säästöjä, en ole jaksanut tehdä mitään pariin vuoteen. Nyt parempi olo ja opiskelu alkaa keväällä.

Kaikille neuvoksi, jos työssä on huono olla, tee asialle jotain! Yritä parantaa työoloja ja jos se ei onnistu, niin etsi uutta työtä. Raha ei pelasta kaikkea.

Harvassa paikassa kannattaa alkaa taistelemaan tuulimyllyjä vastaan. Parempi on vaihtaa suosiolla työpaikkaa, kuin jäädä kitumaan sairaaseen työympäristöön.

Vierailija
12/24 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea ratkaisu, onnittelut! Tiedän tuon tunteen!

Vierailija
13/24 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä järkeä irtisanoutua ja kärsiä monen kuukauden karenssi kun potkujen hankkiminen on helppoa kun heinän teko, esim. yksinkertaisesti lopettaa töissä käynnin..

Meinaat ettei potkujen arvoisesta suorituksesta saisi karenssia?

Vierailija
14/24 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä sitten itke täällä ku oot työtön ja rahaton.

Ei kenenkään pidä joutua olemaan hullussa työpaikassa.

Vierailija
15/24 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvassa paikassa kannattaa alkaa taistelemaan tuulimyllyjä vastaan. Parempi on vaihtaa suosiolla työpaikkaa, kuin jäädä kitumaan sairaaseen työympäristöön.

Ei varmaan mitään kuukausien ja vuosien taistelua kannata, mutta keskustella esimiehen tai hänen esimiesten kanssa ja jos on hr tai vastaava henkilö töissä. Jos asiaan ei tartuta ja muutoksia ei ruveta tekemään, voi uutta työtä etsiessään ainakin olla hyvillä mielin, että on tuonut asiaa esille.

Vierailija
16/24 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä järkeä irtisanoutua ja kärsiä monen kuukauden karenssi kun potkujen hankkiminen on helppoa kun heinän teko, esim. yksinkertaisesti lopettaa töissä käynnin..

Jos irtisanoudut itse, voi TE-toimisto asettaa sinulle 90 päivän karenssiajan, jonka aikana ei makseta ansiosidonnaista työttömyyspäivärahaa. Jos saa potkut niin ei tule karenssia

Vaikka potkut tapahtuisi työntekijän omasta törkeästä laiminlyönnistä johtuen, eikä esim. YT:n tuloksena?

Vierailija
17/24 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Been there, done that. Ehdottomasti oli oikea päätös! Työyhteisö kun oli vakavasti sairas.

Vierailija
18/24 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos irtisanoudut itse, voi TE-toimisto asettaa sinulle 90 päivän karenssiajan, jonka aikana ei makseta ansiosidonnaista työttömyyspäivärahaa. Jos saa potkut niin ei tule karenssia

Irtisanomisessa, joka johtuu työntekijän omista toimista tulee 30päivän karenssi. Siksi, jos ei kyseistä työtä halua laittaa ansioluetteloon tai pelkää sitä, että jossain vaiheessa uraa samat ihmiset tulevat vastaan (eivätkä halua palkata, koska olit ääliö), niin pääsee helpommalla, kun saa potkut. Itse halusin säästää välit, niin säästin 3kk elämiskustannukset, ennen kuin irtisanouduin. Onneksi löysin parissa viikossa uuden työn.

Vierailija
19/24 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee olen onnellinen puolestasi Ap lykkyä tykö

Vierailija
20/24 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos saat potkut omasta syystäsi niin karenssi tulee takuuvarmasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi