Kuinka ilmoitan töihin että olen sairas?
Kuinka ilmoitan töihin että olen sairas, enkä pääse huomenna töihin, kun minulta on ääni TÄYSIN lähtenyt? Työpaikan puhelimeen ei voi lähettää viestejä, ja sähköpostilla en voi asiasta ilmoittaa. MITÄ HITTOA TEEN? XD
Kommentit (24)
Laita mailia, että ääni on lähtenyt. Kai sun pomolla mailiosoite on, vaikkei yleensä sitä käytetäkään sairauspoissaoloihin?
Sotat ja pihiset, sitten laitat s-postia.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 00:13"]
Menet käymään paikan päällä.
[/quote]
Niin mä teenkin, mutta kun työ on ikäväkyllä sellainen että niiden pitäisi ajoissa saada tieto, jotta mun tilalle saataisiin joku. Tää tilanne on niin jäätävän absurdi että en voi kun nauraa. Kyseessä vielä erittäin paljon puhumista sisältävä työ, joten ei musta ole mitään hyötyä vaikka vuoron menisinkin tekemään.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 00:14"]
Kyllä ne sen siellä jo tietää.
[/quote]
Toivotaan että pomo lueskelee lauantai-iltasin av:ta ja osaa yhdistää!
Laita sähköpostia jossa selität ääniasian sairaslomasi lisäksi.
Laitat mailia jossa kerrot olevasi kipeä ja käyväsi aamupäivällä. Menet sitten käymään. Simppeliä.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 00:13"]
Laita mailia, että ääni on lähtenyt. Kai sun pomolla mailiosoite on, vaikkei yleensä sitä käytetäkään sairauspoissaoloihin?
[/quote]
Joo on, mutta ongelma on nimenomaan se että en usko että sunnuntaisin sähköpostiaan lueskelee, ja mun tilalle pitäis hoitaa joku. =[ Kai mä vaan menen töihin huomenna ja pihisen kunnes joku tulee sijaistamaan.
Eikö joku sun perheesijäsen voi soittaa. Kirjoitat asian lapselle paaperille.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 00:17"]
Eikö joku sun perheesijäsen voi soittaa. Kirjoitat asian lapselle paaperille.
[/quote]
Hyvä idis! "Äiti ei pääse tänää töihin kun se ei osaa enää puhua" tai mies "Joo sori toi vaimo ei tänään pääse kun sillä on toi kurkku kipee." :DD Näin se on varmaan oikeasti kylläkin tehtävä. Ne vaan tuppaa olemaan siellä työpaikalla sellasia "onkohan se nyt sairas ihan oikeesti", mutta kyllä mä siellä paikanpäälläkin käyn pihisemässä, saavat ottaa vaikka todistusaineistoa sitten.
Voisiko sun mies soittaa sun puolesta?
Soita pomolle ja morseta piereskelemällä.
Miehesi soittaa ja selittää asian kunnolla, miksi et voi itse soittaa.
Ei vittu mikä ongelma, miehes soitta ja sä käyt lääkärissä, saat paprun, kukaan ei epäile mitään.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 00:22"]Soita pomolle ja morseta piereskelemällä.
[/quote]
:D Reps
no kokeile sitä tekstiviestiä,josko se sittenkin toimisi.kummallista vähäsen ettei pomon puhelimeen voisi tekstareita lähettää
mä laitan aina whatsappiin "sorkke oon kipee en tuu"