Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein käyt hampurilaisella?

Vierailija
27.10.2021 |

Lapsi haluaisi, että mentäisiin hampurilaiselle. Mietin, että juuri syyskuussa taidettiin olla. Onkohan vähän liian epäterveellistä syödä hampurilaisateria joka kuukausi? Viime syyskuuta ennen käytiin viimeeksi hampurilaisella varmaan ennen koronaa.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen koronaa noin kerran kuussa ja korona-aikana en kertaakaan. Koronan jälkeen erittäin harvoin, jos ollenkaan.

Huomasin että osaan paistaa itse paremmat pihvit ja koota paremman hampurilaisen. Pikaruokapaikkojen rasva ällöttää, kun ennen sen tuoksu houkutteli syömään. Itse tehdyn hampurilaisen jälkeen olo on hyvä, kun taas pikaruokapaikan jälkeen huono ja lisäksi melko pian tulee uudelleen nälkä. Omani pitävät hyvin nälkää poissa.

Vierailija
22/36 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täältä saa hampurilaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kävin liiankin usein vaikkakin epäsäännöllisesti eli välillä tuli haettua jotain mieluisaa kamppishampparia jopa useamman kerran viikossa ja sitten taas saattoi mennä pari-kolme kuukautta etten käynyt kertaakaan.

Nykyisin (vihdoin!) olen saanut itseni vieroitettua niin ettei enää tule käytyä lainkaan.

Vierailija
24/36 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kerran kuukaudessa ole mitään. Sen verran voi hamppareita vetää. Mäkki on ihan hyvä paikka. Ruisfeast on terveellinen, ei kannata lapsille syöttää vehnähöttöä.

Vierailija
25/36 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juurikaan käy, ennemmin jotain hyvälaatuista ja oikeasti täyttävää kebab-lihaa reilulla salaatilla. Ei oo seuraavana päivänäkään nälkä.

Vierailija
26/36 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme kertaa päivässä. T. Elvis

Vierailija
27/36 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime perjantaina oli lounasruokalassa hampurilaisbuffet. Edellisestä Mäkkäri/Hese/BK -hampparin syömisestä on jo aika paljpn aikaa, liekö tänä vuonna käyty kertaakaan. Ravintolahamppareita tulee syötyä välillä kyllä.

Vierailija
28/36 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran vuodessa tai harvemmin.

Vierailija
29/36 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin kesällä ja nyt käytiin joskus tyyliin viime viikolla, tai jotain. Aiemmin käytiin paljon useemmin, mutta silloin liikuttiinkin enemmän yhdessä esim. kaupungilla ja tälleen.

Ei mua se terveellisyys huoleta, vaan lähinnä rahanmeno. Mutta se on lapsille aina juhlahetki, niin onhan se ihan kivaa. Jälkiruoaksi saivat ostaa churroja. Mäkin maistoin, mutta ei oikein ollut mun makuun.

Eikä mun makuun ollut se vekekään, minkä höhlänä tilasin taas, vaikka jo viimeks totesin, että ei helvata, mikä se tää on, että majoneesikaan ei ollut majoneesia, se oli vaan jotain valkosta, ei maistunut millekään. Aina meitä kasvissyöjiä sorsitaan, nää vegetaristit pitää kaiken. :-D

Vierailija
30/36 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kerran kuukaudessa ole mitään. Sen verran voi hamppareita vetää. Mäkki on ihan hyvä paikka. Ruisfeast on terveellinen, ei kannata lapsille syöttää vehnähöttöä.

Saako mäkistä vielä ruishampurilaisen? Heseltä ei enää saa.

Vierailija
31/36 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo siis itse olen tehnyt välillä hampurilaisia. Mutta lapsi haluaisi nimenomaan jonkun ketjusyöttölän hampurilaisen.

Vierailija
32/36 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytiin kesällä ja nyt käytiin joskus tyyliin viime viikolla, tai jotain. Aiemmin käytiin paljon useemmin, mutta silloin liikuttiinkin enemmän yhdessä esim. kaupungilla ja tälleen.

Ei mua se terveellisyys huoleta, vaan lähinnä rahanmeno. Mutta se on lapsille aina juhlahetki, niin onhan se ihan kivaa. Jälkiruoaksi saivat ostaa churroja. Mäkin maistoin, mutta ei oikein ollut mun makuun.

Eikä mun makuun ollut se vekekään, minkä höhlänä tilasin taas, vaikka jo viimeks totesin, että ei helvata, mikä se tää on, että majoneesikaan ei ollut majoneesia, se oli vaan jotain valkosta, ei maistunut millekään. Aina meitä kasvissyöjiä sorsitaan, nää vegetaristit pitää kaiken. :-D

PS. Nähtiin joulupukkikin, oli samassa paikassa syömässä ja sen apulaistonttu. 

Vierailija
33/36 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin viimeksi hampurilaisella vuonna 2016.

Vierailija
34/36 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran vuodessa ku kaveri tykkää niistä. Muuten en kävisi ikinä.

Vierailija
35/36 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syön kotona, en käy koskaan. No, käytännössä näin. Trollihan tää, mutta kyllä lapset ansaitsevat tuollaisen kerran kuussa.

Vai että kerran kuussa, kukas sinne matkan kustantaa? Täällä Maassa on kerran kuukaudessa hampurilaiselle syönti paikallaan.

Vierailija
36/36 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrä aikuisia jotka käy noissa jatkuvasti kun nopeasti noista kyllä tulee kiintiö täyteen kuten myös kebab.