Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tekisi sinut onnelliseksi juuri nyt?

Vierailija
03.01.2015 |

Silmät kiinni ja anna unelmille siivet. Mikä lisäisi sinun onnellisuutta, jos ei tarvitsisi miettiä mitään rajoitteita?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mieheni haluaisi matkustella eikä tyytyisi kököttämään sohvannurkassa. Että hänen lyöntinsä saisi lyömättömiksi. Että lapsemme ei olisi koskaan kuullut riitojamme.

22/45 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että saisimme parisuhteemme ongelmat korjattua ja kaikki olisi taas hyvin. Hankalaa kun toinen ei suostu puhumaan ilman että täytyy saada riita aikaiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha

Vierailija
24/45 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävä kolkuttaisi feikkioveeni ja pyytäisi, että käyn avaamassa alaoven hänelle. Hän jäisi yöksi tänne ja maattaisiin sylikkäin sängyllä jutellen niitä näitä. Aamulla mä keittäisin sille hyvää vaniljakahvia ja tekisin vaikka pannaria. Oho. Kello on jo melkein 12. No toivotaan samalla, että nyt olisi muutama tunti aikasempi.

Vierailija
25/45 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi ruokapöytä ja tuolit

Vierailija
26/45 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisin tosi onnelliseksi jos viimein monen kuukauden yrityksen jälkeen olisin tässä kierrossa tullut raskaaksi.
Lisäksi olisin onnellinen, jos meillä olisi uuteen vuokrakämppään muuttamisen sijasta menossa muutto omaan asuntoon.

Vierailija
27/45 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 23:48"]Poikaystävä kolkuttaisi feikkioveeni ja pyytäisi, että käyn avaamassa alaoven hänelle. Hän jäisi yöksi tänne ja maattaisiin sylikkäin sängyllä jutellen niitä näitä. Aamulla mä keittäisin sille hyvää vaniljakahvia ja tekisin vaikka pannaria. Oho. Kello on jo melkein 12. No toivotaan samalla, että nyt olisi muutama tunti aikasempi.
[/quote]

Tai no nyt kun päästiin toivomaan, niin toivon, että olis jo kulunut puoltoista vuotta ja se olisi tullut takaisin mun vierelle ja vois vihdoinkin vakavissan miettiä, että jospa meistä tulis jotakin. En jaksa enää joka päivä miettiä, että syksyllä mun elämästä tulee harmaata ja yksinäistä, kun se ei ole mun vierellä. Tää haittaa mun keskittymistä suhteeseen ja kykyä nauttia hänestä nyt. Tuntuu, etten saa pitää siitä niin pajon. Joo anteeksi avautuminen. Meni jaaritteluksi.

Vierailija
28/45 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mieheni tulisi ja ottaisi kainaloon, ja vaikka sanoisi jotain hellää. 

Vierailija
29/45 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo aamupäivällä mietin, kuinka onnellinen olen. Minulla on kaksi tervettä, ihanaa aikuista lasta (35 ja 33, vaavelit :D ), oma kaunis koti ja työpaikka.

Vietimme päivän yhdessä, siis lapseni perheineen ja minä. Kotiin tultuani nautin taas vain oleskellen. Olen elämälle kiitollinen, toivon meille kaikille terveyttä ja
pitkää ikää.

Vierailija
30/45 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä onni on. Viimeksi olin onnellinen hetken joskus lapsena. Siitä on niin kauan aikaa että olen unohtanut miltä onni tuntuu. Joten en pysty tähän kysymykseen vastaamaan.

Vierailija
31/45 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 00:05"]En tiedä mitä onni on. Viimeksi olin onnellinen hetken joskus lapsena. Siitä on niin kauan aikaa että olen unohtanut miltä onni tuntuu. Joten en pysty tähän kysymykseen vastaamaan.
[/quote]

Tiedät taas sitten, kun rakastut :) Näin mulle kävi.

Vierailija
32/45 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 23:29"]Että tapailemani mies olisi yhtä ihastunut minuun kuin minä häneen.
Vähän pahalta näyttää.. :(
[/quote]
Olen sinuun tosi rakastunut, olen vain solmussa tunteideni kanssa. T. Mies joka sopisi kuvaukseen

Vierailija
33/45 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieystäväni maksasi velkansa takaisin

Vierailija
34/45 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että uudesta kodistamme löytynyt laaja homevaurio olisikin vain pahaa unta.

Vierailija
35/45 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän masentaa. Mutta ilahduin jo, kun sain viestiä yhteen hauskaan keskusteluun liittyen. Ilahtuisin varmaan lisää, jos saisin jatkoa. :)

Vierailija
36/45 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytäisin taas intohimon ja rakkauden puolisoani kohtaan. Tai jos näin ei käy, voisin päätyä yhteen salarakkaani kanssa ilman, että aiheuttaisin suurta surua ja murhetta muille.

Vierailija
37/45 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku komee mies hellimässä mua tuossa vieressä:)

Vierailija
38/45 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että voisit löytää edes pienen hitusen onnea tänä vuonna!

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 00:05"]

En tiedä mitä onni on. Viimeksi olin onnellinen hetken joskus lapsena. Siitä on niin kauan aikaa että olen unohtanut miltä onni tuntuu. Joten en pysty tähän kysymykseen vastaamaan.

[/quote]

Vierailija
39/45 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
40/45 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana positiivinen viestiketju!