Mistä 29-vuotias korkeakoulutettu nainen voisi löytää miehen, joka haluaa parisuhteen ja lapsia
Ei tuollaisia ole missään! Helsingissä pelkkiä ikuista nuoruutta eläviä kolleja. Missä luotettavat mukavat miehet?
Kommentit (42)
Et mistään. Sinä et huoli niitä, joille sinä kelpaisit. Ja päin vastoin.
Miksi et opiskeluaikoina etsinyt miestä? Nyt taitaa olla liian myöhäistä
Vierailija kirjoitti:
Täältä. 32v korkeakoulutettu, haluan parisuhteen ja lapsia.
Veikkaanpa ettei tämäkään "tarjous" kelpaa ap:lle.
Itse miettinyt mistä pk-seudulla 33-vuotias, KTM, hyvä vakiotyöpaikka, liikuntaharrastus mikä ei vie jokaista iltaa eikä ole kisaviikonloppuja, käytän alkoholia 1-2 annosta viikossa, kirjat nautin mieluiten luettuna, en kuunneltuna, löytäisi vastaavanlaisen naisen parisuhteeseen?
Rakastan lapsia ja eläimiä ja haaveilen omakotitalosta, ei hinkua Helsingin keskustaan.
Lapsia on jo aika paljon: https://www.worldometers.info/world-population/
Don't you think?
Olen 178cm, 37v, hoikka, lihaksikas, tuuheat hiukset, oma firma joka tekee satoja tuhansia voittoa, akateeminen koulutus, ei lapsia ennestään.
Voin laittaa sähköpostin jos ap:tä kiinnostaa.
Ja ap hävisi kuin pieru saharaan kun tuli taas kerran todistettua miten helposti noita miehiä löytyy.
Just just.
Vierailija kirjoitti:
Ja ap hävisi kuin pieru saharaan kun tuli taas kerran todistettua miten helposti noita miehiä löytyy.
Just just.
vingu lisää
Itsekin 31v sinkku nainen Helsingistä. Hyvä vakiduuni, korkeakoulututkinto, omistusasunto, koira ja sosiaalinen elämä, mutta mies puuttuu. Omaan perheeseen ja jälkikasvuun olisin ollut valmis jo vuosia, mutta aiempi pidempiaikainen suhde kaatui miehen sitoutumiskammoon.
Hyviä miehiä ei tosiaankaan tunnu olevan tässä ikäluokassa edes Helsingissä. Väkisin en suhteeseen ala, koska elämässä kuitenkin kaikki muuten varsin hyvin.
Tahdon parisuhteen ja lapsia, mutta olen käynyt pelkän elämänkoulun. Nyt pitkäaikaistyöttömänä kunnan vuokrakaksiossa. Kiinnostaako?
Ei ainakaan siellä baareissa, jos sieltä olet hakenut. Kyllä meitä löytyy, mutta korkeakoulutettuja kauniita naisia on pk-seudulla pilvin pimein, joten jos tällänen yksilö sattuu olemaan vapaalla jalalla, niin ei ole kauaa. Itse olen kalluillut ja elänyt sitä ikuista nuoruutta jo ihan tarpeeksi, mutta tässä iässä olen aika nollatason mies teille korkeakoulut käyneille, kun ei tuota omaisuutta eikä hyväpalkkaisia hommia ole saanut tähän ikään mennessä aikaiseksi. Potkii nuo menneisyyden huonot valinnat ja hölmöilyt kovasti tänne nykyisyyteen ja tulevaisuuteen, kuka olisi uskonu? Ja ulista lukiessa huomaa, että meillä on vielä isompi sukupolvi kaltaisiani kalluilijoita tulossa. Itse alkanut ryhdistäytyä ja opiskella, mutta vähän turhan myöhässä, kun nyt olisi se aika jolloin perheen perustamistakin voisi miettiä. Sanoisin että pelaat tuolileikkiä, jossa on huomattavasti enemmän pelaajia kuin penkkejä, jos haluat korkeakoulut käyneen tai edes hyväpalkkaisen miehen.
Aika suuri ero on verrattuna siihen kun miehet täällä avaa ketjuja ja valittaa ettei löydy naista. Eipä halukkaita niitä naisia ilmaannu. Palstauliksi haukkuvia kyllä sitäkin enemmän
No lataat vaikka Tinderin ja oikeasti alat tapaa ihmisiä, ei ne miehet täältä ainakaan löydy.