Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä 29-vuotias korkeakoulutettu nainen voisi löytää miehen, joka haluaa parisuhteen ja lapsia

Vierailija
27.10.2021 |

Ei tuollaisia ole missään! Helsingissä pelkkiä ikuista nuoruutta eläviä kolleja. Missä luotettavat mukavat miehet?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lataat vaikka Tinderin ja oikeasti alat tapaa ihmisiä, ei ne miehet täältä ainakaan löydy.

Vierailija
2/42 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mistään. Sinä et huoli niitä, joille sinä kelpaisit. Ja päin vastoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et opiskeluaikoina etsinyt miestä? Nyt taitaa olla liian myöhäistä

Vierailija
4/42 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, kannattaisi lopettaa korkeakoutettu termin viljely

Vierailija
5/42 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä. 32v korkeakoulutettu, haluan parisuhteen ja lapsia.

Vierailija
6/42 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mistä tahansa jos olet kaunotar.

Vierailija
7/42 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täältä. 32v korkeakoulutettu, haluan parisuhteen ja lapsia.

Veikkaanpa ettei tämäkään "tarjous" kelpaa ap:lle.

Vierailija
8/42 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vuoden päästä kysyt samaa, ikä vain muuttuu

Vierailija
9/42 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi kaksneljä palstalta löytyy

Vierailija
10/42 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Helsingissä yhtäkään sinkkumiestä? 🤔

Vierailija
11/42 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miettinyt mistä pk-seudulla 33-vuotias, KTM, hyvä vakiotyöpaikka, liikuntaharrastus mikä ei vie jokaista iltaa eikä ole kisaviikonloppuja, käytän alkoholia 1-2 annosta viikossa, kirjat nautin mieluiten luettuna, en kuunneltuna, löytäisi vastaavanlaisen naisen parisuhteeseen? 

Rakastan lapsia ja eläimiä ja haaveilen omakotitalosta, ei hinkua Helsingin keskustaan. 

Vierailija
12/42 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle arvatenkin ei kelpaa pelkän 2. asteen opiskellut mies?

Vierailija
13/42 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia on jo aika paljon: https://www.worldometers.info/world-population/

Don't you think?

Vierailija
14/42 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 178cm, 37v, hoikka, lihaksikas, tuuheat hiukset, oma firma joka tekee satoja tuhansia voittoa, akateeminen koulutus, ei lapsia ennestään.

Voin laittaa sähköpostin jos ap:tä kiinnostaa.

Vierailija
15/42 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ap hävisi kuin pieru saharaan kun tuli taas kerran todistettua miten helposti noita miehiä löytyy.

Just just.

Vierailija
16/42 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ap hävisi kuin pieru saharaan kun tuli taas kerran todistettua miten helposti noita miehiä löytyy.

Just just.

vingu lisää

Vierailija
17/42 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin 31v sinkku nainen Helsingistä. Hyvä vakiduuni, korkeakoulututkinto, omistusasunto, koira ja sosiaalinen elämä, mutta mies puuttuu. Omaan perheeseen ja jälkikasvuun olisin ollut valmis jo vuosia, mutta aiempi pidempiaikainen suhde kaatui miehen sitoutumiskammoon.  

Hyviä miehiä ei tosiaankaan tunnu olevan tässä ikäluokassa edes Helsingissä. Väkisin en suhteeseen ala, koska elämässä kuitenkin kaikki muuten varsin hyvin.

Vierailija
18/42 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahdon parisuhteen ja lapsia, mutta olen käynyt pelkän elämänkoulun. Nyt pitkäaikaistyöttömänä kunnan vuokrakaksiossa. Kiinnostaako?

Vierailija
19/42 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan siellä baareissa, jos sieltä olet hakenut. Kyllä meitä löytyy, mutta korkeakoulutettuja kauniita naisia on pk-seudulla pilvin pimein, joten jos tällänen yksilö sattuu olemaan vapaalla jalalla, niin ei ole kauaa. Itse olen kalluillut ja elänyt sitä ikuista nuoruutta jo ihan tarpeeksi, mutta tässä iässä olen aika nollatason mies teille korkeakoulut käyneille, kun ei tuota omaisuutta eikä hyväpalkkaisia hommia ole saanut tähän ikään mennessä aikaiseksi. Potkii nuo menneisyyden huonot valinnat ja hölmöilyt kovasti tänne nykyisyyteen ja tulevaisuuteen, kuka olisi uskonu? Ja ulista lukiessa huomaa, että meillä on vielä isompi sukupolvi kaltaisiani kalluilijoita tulossa. Itse alkanut ryhdistäytyä ja opiskella, mutta vähän turhan myöhässä, kun nyt olisi se aika jolloin perheen perustamistakin voisi miettiä. Sanoisin että pelaat tuolileikkiä, jossa on huomattavasti enemmän pelaajia kuin penkkejä, jos haluat korkeakoulut käyneen tai edes hyväpalkkaisen miehen.

Vierailija
20/42 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika suuri ero on verrattuna siihen kun miehet täällä avaa ketjuja ja valittaa ettei löydy naista. Eipä halukkaita niitä naisia ilmaannu. Palstauliksi haukkuvia kyllä sitäkin enemmän