Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kumppaninvalinnassa sinulle merkitystä miehen työajoilla?

Vierailija
27.10.2021 |

Tarkoitan päivätyö vs vuorotyö. Esim poliisit paljon töissä öisin, viikonloppuisin ja juhlapyhinä, palomiehet töissä 24h, sitten 3pv vapaata. Onko normaalista 8-16 poikkeava työaika iso miinus, plussa vai ei merkitystä?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei merkitystä.

Vierailija
2/24 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso miinus. Jos aikoo perheellistyä miestä tarvitaan kotiin nimenomaan virka-ajan ulkopuolella. Jos on vaikka lapsia, niin ei yötyöläinen siihen kuvioon sovi eivätkä lapset anna nukkua päiväsaikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei merkitystä. Tai ehkä sen verran että pelkästään positiivista että silloin tällöin on yhteistä vapaata myös ns. virka-aikaan. T:itsekin vuorotyöläinen

Vierailija
4/24 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivätyö paras, mutta yleensäkin se että kunhan on edes jonkinlaiset säännölliset työajat etenkin jos perhettä olisi tarkoitus perustaa - edellisellä miehellä kun työ tuntui menevän kaiken muun edelle.

Toimistolla saattoi viihtyä helposti iltakahdeksaan-yhdeksään useita kertoja viikossa koska "oli niin paljon tekemistä", ja olettaa ettei kotona tarvitse osallistua sitten arjen pyörittämiseen ollenkaan. Firman läppäri ja puhelin tuntui kiinnostavan viikonloppunakin enemmän kuin perhe-elämä.

Vierailija
5/24 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beggars can’t be choosers.

Vierailija
6/24 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä, mukavampi viettää silloin tällöin yhteisiä öitä myös rakastajan kanssa, kun miehellä on vuorotyö.

Vierailija
7/24 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan on mennyt kummalliseksi nykyään tämä kumppanin valinta. Että, työajat olis joku este millekkään.

En ihmettele kyllä enää yhtään, että ihmisiä jää yksin.

Kohta varmaan tehdään kumppanihakemuksia. Pitää olla CV . 

Vierailija
8/24 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei merkitystä, työtilanteet ja jopa ala ja ammattikin voivat vaihtua vuosien mittaan. Useaankin kertaan.

Vierailija
9/24 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän kyrsii sellainen työ, josta palautumiseen menee se kaikki vapaa-aika. Exällä oli ihan normi toimistotyö, itsellä vuorotyö, mutta jätkä ei oppinut käyttämään kalenteria treffien sopimiseen, kun ei tykännyt suunnitella.

Vierailija
10/24 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin muuttaamaan ex miehestäni erilleen hänen vuorotöiden takia. Kroppani meni aivan sekaisin hänen työrytmistä.

Vierailija
11/24 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä aloitus kuulostaa oudolta. Minä en ole koskaan suosinut järkiliittoja. Parisuhde on minulle tunnesuhde, eikä Kumppania ”valita”. Rakkaus valitsee meidät.

Vierailija
12/24 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole väliä siinä keneen ihastuu ja kenen kanssa haluaa olla.

Tapailuun tosin saattaa vaikuttaa. Itse kun tein vuorotyötä niin ei pahemmin tullut käytyä treffeillä kun ei ollut aikaa.

Vierailija
13/24 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä aloitus kuulostaa oudolta. Minä en ole koskaan suosinut järkiliittoja. Parisuhde on minulle tunnesuhde, eikä Kumppania ”valita”. Rakkaus valitsee meidät.

Nyt ymmärrän miksi naiset roikkuu huonoissa suhteissa...rakkaus valitsi tämän miehen minulle, enkä voi erota kun rakkaudessa ei suositeltavaa käyttää järkeä.

Vierailija
14/24 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kyllä iso miinus jos puoliso olisi vuorotyössä. Mutta kuten ketjussa jo sanottiinkin, niin eihän sellaisen perusteella oikeasti kumppania valita. Täytyy siis todeta, että onneksi rakastuin mieheen joka on päivätöissä.

Vierailija
15/24 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siinä työaikoja mietitä, kun etsitään oikeaa ihmistä.

Vierailija
16/24 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei ollut mitään väliä, mutta jos olisimme suunnitelleet lapsien hankkimista, niin olisi ollut varmasti eri asia. Nykyisellä miehelläni on kaksi lasta edellisestä liitosta ja kun ensimmäinen lapsi oli ilmoittanut tulostaan, mies lopetti ravintola-alalla ja hankki itselleen paremmin perhe-elämään sopivan työn.

Vierailija
17/24 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ymmärrän miksi naiset roikkuu huonoissa suhteissa...rakkaus valitsi tämän miehen minulle, enkä voi erota kun rakkaudessa ei suositeltavaa käyttää järkeä.

En puhu huonossa suhteessa olemisesta, vaan siitä, kenen kanssa ylipäätään alan parisuhteeseen. Ikinä en alkaisi parisuhteeseen sen takia, että henkilö on tietyn pituinen, tietyn näköinen ja vielä työajatkin natsaavat. Alan parisuhteeseen sen takia, että henkilö sykähdyttää sisältä päin.

Vierailija
18/24 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työsuhteet ja työajatovat muuttuvia joten ei mitään väliä

Vierailija
19/24 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässäkin ketjussa oli seitsemän järkevää vastausta ennen tuota lainaamaasi aivopierua ja silti päätit vetää siitä yhtäläisyydet kaikkiin naisiin. Vanhan mainoksen mukaan maailma on erilainen vakioveikkaajan silmin, mutta niin varmasti myös sinun silmin.

Vierailija
20/24 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työsuhteet ja työajatovat muuttuvia joten ei mitään väliä

Nimenomaan. Ensimmäinen avopuolisoni oli ensin 8 - 16 työläinen, sitten hetken aikaa työtön ja sitten yrittäjä, joka ei ollut kotona juuri koskaan eikä pystynyt pitämään lomia normaaleihin aikoihin. Ihan hyvin meni joka vaiheessa, ero ei johtunut työajoista vaan ihan muista seikoista