Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perheettömät sisko ja veli samaan hotellihuoneeseen yöksi...

Vierailija
03.01.2015 |

Mitä mieltä? 3-kymppiset sisarukset jakavat huoneen. .nähtyä hotellin respassa tänään.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 22:00"]

Mitä mieltä? 3-kymppiset sisarukset jakavat huoneen. .nähtyä hotellin respassa tänään.

[/quote]

Yleensä saa kahden hengen huoneen, vaikka varaisi yhden hengen huoneen. Sisaruksensa voi tuoda sinne punkkaamaan, eikä ketään kiinnosta.

Vierailija
22/25 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 22:03"]Olen hotellin respassa töissä, ja kyllä siellä kuule tulee nähtyä paljon kummallisempiakin asioita.
[/quote]
Kerro lisää!!! Mitä kummallisia asioita näet??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hui kamala... Olen nukkunut samassa sängyssä miespuolisen serkun kanssa, serkun kavereiden (miespuolisia) kanssa, poikaystävän kaverin kanssa, poikaystävän veljen, siskoni miehen, isäni .... Ja miljoonan samaa sukupuolta olevan henkilön kanssa. Nukkumisessa EI ole mitään seksuaalista. Olen itse käytännön ihminen ja köyhä opiskelija joten jos huoneen (ja sängyn) jakamisella päästään halvalla ja helpolla niin sitten tehdään niin.

Vierailija
24/25 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh???? Lähinnä ihmetyttää, millainen ihminen näkee tuossa jotain outoa. ILMAN MUUTA olisin samassa huoneessa veljeni kanssa, jos kahdestaan matkaan päästäisiin. Olisi aika luksusta jutella kaikesta maan ja taivaan väliltä yömyöhään, ihan kuin muksuina :)

Vierailija
25/25 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outous on kyllä kokonaan ap:n korvien välissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä