Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perheettömät sisko ja veli samaan hotellihuoneeseen yöksi...

Vierailija
03.01.2015 |

Mitä mieltä? 3-kymppiset sisarukset jakavat huoneen. .nähtyä hotellin respassa tänään.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Halvemmaksi tuo tulee kuin kaksi erillistä huonetta.

Vierailija
2/25 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kauheaa tuossa nyt on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan parikymppiset lapseni voisivat tehdä noin ja ovat käsittääkseni tehneetkin kun tytär oli vaihdossa ollytta veljeään tapaamassa ulkomailla ja reissasivat maassa.

Vierailija
4/25 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudompaa musta olisi maksaa tuplasti kahdesta huoneesta.

Vierailija
5/25 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hotellin respassa töissä, ja kyllä siellä kuule tulee nähtyä paljon kummallisempiakin asioita.

Vierailija
6/25 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän sisaruksia jotka ovat asuneetkin samassa asunnossa, opiskelijoina.

Vierailija
7/25 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse en isoveljeni kanssa kyllä nukkuis vaikka säästäis siinä toki.. outoa musta.. tykkään vielä nukkua alasti/alushoususillani.

Vierailija
8/25 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 22:03"]

Olen hotellin respassa töissä, ja kyllä siellä kuule tulee nähtyä paljon kummallisempiakin asioita.

[/quote]

Samoin! t. 2

Vierailija
9/25 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miksi jostain noin normaalista pitäisi olla mitään mieltä.

Vierailija
10/25 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen lähinnä ap:ta

Vierailija
11/25 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pari kertaa reissannut veljeni kanssa kahdestaan. Yhdellä kerralla oli kerrossänky ja toisella kerralla olin erehdyksessä varannut huoneen parisängyllä. Sen tajuttuani harmitti noin kolme sekuntia, jonka jälkeen nauroimme ja jatkoimme lomaa. Mitäpä tuosta.

Vierailija
12/25 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei? Minusta olisi oudompaa olla jakamatta hotellihuonetta veljeni kanssa, jos olisimme matkoilla ilman puolisoitamme. Hassuahan se olisi kummankin maksaa omasta huoneesta. Etenkin kun kuitenkin pölisisimme jommankumman huoneessa pitkälle yöhön.

Vierailija
13/25 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nukkunut parikymppisenä veljeni kanssa samassa hotellihuoneessa. Erilliset sängyt. Ei ongelmia. Emme ole läheisiä.

Vierailija
14/25 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaisi yhtään jos olisi hyväkroppainen ja kauniskasvoinen sisko. Ihailisin salaa yöllä vähävaatteista siskoa ja kävisin vessassa runkilla.

Vierailija
15/25 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä outoa. Mä nukun esim partioharrastukseni aina joskus samassa isossa puolijoukkueteltassa tai huoneessa vastakkaisen sukupuolen kanssa. Siinäkään ei ole mitään seksuaalista. Ja on täysin ok myös miehelleni. Samassa tilassa nukkuminen ei ole seksuaalista.

Vierailija
16/25 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mitä ihmeellistä tuossa on. Miksei muka sisko ja veli voisi nukkua samassa huoneessa?

Vierailija
17/25 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pitäisi varmaan outona edes sitä että kolmekymppiset sisarukset asuisivat yhdessä. Ehkä sitten, jos jakaisivat makuuhuoneen, alkaisi kummastuttaa.
Mutta kyllä sitä nyt hotellissa voi huoneen jakaa pari yötä.

Vierailija
18/25 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu aloitus :). Miten se perheettömyys muuten vaikuttaa asiaan? Mä nukun useinkin veljeni kanssa samassa huoneessa esim. mökillä ja reissussa. Hassua ja kamalan hankalaa jos pitäisi alkaa jotain eri huoneita järjestämään vaan sen takia että toisella on pimppi ja toisella pippeli.

Vierailija
19/25 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 22:04"]

No itse en isoveljeni kanssa kyllä nukkuis vaikka säästäis siinä toki.. outoa musta.. tykkään vielä nukkua alasti/alushoususillani.

[/quote]

Et varmasti siihen kuolisi jos kerrankin olisi yöllä vaatetta päällä.

Vierailija
20/25 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä kummallista tuossa on? Minulla ei ole siskoa, joten sellaisen kanssa en ole jakanut hotellihuonetta. Mutta olen ollut samassa huoneessa vaimon veljen kanssa, täysi-ikäisen tyttäreni kanssa ja kerran työmatkalla parisängyssä toisen miehen kanssa, oli sentään omat peitot. (huone kyllä oli varattu erillisillä vuoteilla, mutta sellaista huonetta ei sitten saatu).

Ymmärrän hyvin huoneen jakamisen, jos sen joutuu maksamaan itse ja sillä säästää rahaa. Mutta usein huoneet on hinnoiteltu niin että on joskus jopa aivan sama hinta kun ottaa kaksi erillistä huonetta. Työmatkoilla kyllä nykyisin lähtökohtaisesti vaadin oman huoneen.

t.mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan