Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä otsatukan tilalle?

Vierailija
03.01.2015 |

yritän kasvattaa pituutta, tosin tuntuu että ainut mikä kasvaa on otsahiukset. Hiukset tasapitkät, takaa hieman pidemmät, edestä melkein leukalinjaan. Otsatukka paksu ja tasainen. Sellainen Maisa&Kaarina sarjakuvan pullukalla.

Haluaisin muutosta mutta en keksi mitään. Otsahiusten poiskasvattamista mietin mutta mulla on ruma ja vaakaryppyinen otsa, en tahdo sitä näkyviin.

Jos menen ja annan kampaajalle vapaat kädet, seuraa melko varmasti katastrofi =) "värjätäänkö vaikka räväkän punaiseksi kun sä ole tollanen reipas tyyppi ja kaipaisit vähän lämpöä kasvoillesi" 

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, mulle ollaan kanssa tyrkyttämässä aina tota punasta hiuksiin. Sitten ihmetellään kun juuresta alkaa puskemaan vihreänharmaata juurikasvua. Kasvojen punakkuus myös tuntuu moninkertaistuvan punaisen värin kanssa. Mullon maantienharmaat hiukset, joihin olen tehnyt itse suklaanruskeita ja märän hiekan värisiä raitoja, paras väri ikinä nyt kun värit haalistuneet. Sopii myös hyvin vaaleanpunaiseen ihonväriin. Lopetin leikkaamisenkin, tuntuu turhalta kun joka tapauksessa hiukset on kiinni aina töissä ja vapaa-ajallakin kun harrastaa liikuntaa - ihan sama jos latvat hapsottaa kun ei näy kuitenkaan.

Miehen mielestä mullon nyt viikinkitukka.

(piti nyt ihan itsekin googlettaa mikä se on, ja joo, suurinpiirtein tällaisethan mulla on, paitsi paksuus varmaan 1/10 =D

oikealla: http://menwholooklikevikings.tumblr.com/post/64807782800/opocolyptica-jesus-christ-i-love-long-hair )

Mullon myös vaakarypyt ja sibeliusjuonteet otsassa, mutten oikeastaan välitä. Laatikon mallisiin kasvoihin myöskään ei nämä pitkät hiukset ole ehkä paras vaihtoehto. Kampaajat haluaa laittaa aina eteen kevennyksen leuan kohdalla. Itse en siitä niin välittäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla