Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIKSI dieetti ei toimi???

Vierailija
03.01.2015 |

En ymmärrä, koko loppusyksyn söin epäterveellisesti; karkkia, kebabia, leipää, napostelua joka viikko. Välillä oli päiviä kun söin vain puolikkaan pizzan, välillä kaikkea muuta siihen lisäksi ja välillä terveellisesti. Kuitenkin uskon että 90% päivistä sain yli 1500kcal.

Nyt olen ollut viikon dieetillä, samalla jolla olin viime keväänä, eikä silloinkaa toiminut. Ajattelin jos sillon stressi esti laihtumisen, mutta taas sama. Syön 1200kcal terveellisesti ja ei, paino vain nousee :/ poikaystävä on samalla dieetillä ja hyvin puree hänelle.

Olen 170/58 joten ylipainoa ei ole, tarkoitus on saada läskiä pois jotta olisin kireämpi. Poikaystävällä sama homma, kiristää paikkoja ja hyvin hän on lihaksia saanutkin esille. Mutta miksi minulla ei toimi. Epäterveellisellä ja epäsäännöllisellä ruokavaliolla paino on alhaisempi. Johtuisiko siitä, että silloin voi tulla 500-1000kcal päiviä myös niiden läskipäivien lisäksi.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan tähän ruokavalioni vielä:

Aamu: rahka 100g, mehukeitto, mustikoita, 2 kananmunan valkuaista, 20g kaurahiutale

Lounas: 100g lihaa, 30g riisi/pasta, 200g salaatti

Välipala: 100g rahka, mehukeitto, puolikas banaani

Välipala2: puolikas proteiinipatukka

Illallinen: sama ku lounas

Iltapala: 100g rahka,lesitiini, mehukeitto TAI keitetty kananmuna

Vierailija
2/5 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikon?? miten ois 4kk?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 21:05"]

Laitan tähän ruokavalioni vielä: Aamu: rahka 100g, mehukeitto, mustikoita, 2 kananmunan valkuaista, 20g kaurahiutale Lounas: 100g lihaa, 30g riisi/pasta, 200g salaatti Välipala: 100g rahka, mehukeitto, puolikas banaani Välipala2: puolikas proteiinipatukka Illallinen: sama ku lounas Iltapala: 100g rahka,lesitiini, mehukeitto TAI keitetty kananmuna

[/quote]

Mä en tajua noita kananmunien 'pilkkomisia'. Ei se dieetti voi pariin keltuaiseen kaatua.

Vierailija
4/5 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kroppa syömällä kiinteydy, mitä liikuntaa harrastat ja paljonko/vko?

Vierailija
5/5 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt liian vähän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi