Rehellinen mielipiteesi Victoria's Secrerin bodymisteistä?
Kommentit (48)
Mikä pointti bodymisteissä? Naurettavaa hypetystä. Kaikki ei halua haista hedelmämarjamixhonoluluihqdaapaskalta.
Miehet käy kuulemma kuumana Love Spell tuoksuun.. onko totta?
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 20:35"]
Mikä pointti bodymisteissä? Naurettavaa hypetystä. Kaikki ei halua haista hedelmämarjamixhonoluluihqdaapaskalta.
[/quote]
NOku ne on niinq victorias secret!!! nii pakkoha niit on ostaa. ja q niis on se söpö rusetti siin purkissa daah
Rehellinen mielipide siis. Toiset niistä käryää kammottavalta ja toiset tuoksuu ihanalta. Yksi tuoksu löytyy itseltäni.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 20:47"]Miehet käy kuulemma kuumana Love Spell tuoksuun.. onko totta?
[/quote] ei
Käytin kesällä rantsussa ollessa. Ei haise pahalle hikielläkään iholla ja voi lisäillä päivällä.
Mun äidillä, joka täytti just 60 vuotta, on joku VS kookos-vanilja. itse tykkään raikkaammista tuoksuista.
Ei sovi yli 18-vuotiaille. Teineille (joille ne on tarkoitettukin) ihan ok. T. N25
24:lle Kaikki ei halua haista kissan kuselle (hajuvedet). VS:lläkin on monia erilaisia bodymist tuoksuja, kaikki ei ole karkkia ja hattaraa...
Oksettavia. VS:n kaupoissa ei voi olla, kun siellä haisee niin hirveälle. samoin on Hollisterin ja A6F:n kauppojen laita.
Yhtälailla sokokset ja stockan hajuvesiosasto haisee kauheelle.. Toi ois sama, kun sanois ettei syö sianlihaa koska sikalat haisee kauheelle. Wtf?
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 20:47"]
Miehet käy kuulemma kuumana Love Spell tuoksuun.. onko totta?
[/quote]
Miehet käy kuumana ovuloivan naisen feromoneihin, joita ei ole sekoitettu turhilla hajusteilla ;)
Ihan kivoja! Tosin itse tykkään enemmän niiden perus bodymistien sijasta niistä kahdesta angel mististä, ne ei oo niin överimakeita:-)
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 21:04"]
Käytin kesällä rantsussa ollessa. Ei haise pahalle hikielläkään iholla ja voi lisäillä päivällä.
[/quote]
varma keino, jos haluaa kaikki mahdolliset ötökät kimppuunsa
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 20:23"]Bodymistit on mun juttu :) VS:ltä löytyy viitisen tuoksua, pääsin jenkeissä tuoksuttelemaan niitä oikein ajan kanssa ja valitsemaan parhaat.
Osa hyviä, osa ei niinkään. Itse en voi perinteisiä hajuvesiä sietää, joten bodymistit on must.
[/quote] Hyyi vittu