Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tienaa, itse raskaana

Vierailija
03.01.2015 |

Mitä mieltä olette seuraavasta..

Olen rv 21. Saan toimeentulotukea. Avomieheni opiskelee työkkärin kautta saaden pientä työmarkkinatukea ja ylläpitokorvausta.

Ylläpitokorvausta ei sossu huomioi tuloiksi.

Summa on noin 150e kk. Avomiehen mielestä raha on vain hänen. Muut tulot tasan. Hän perustelee sen niin, että hän käy koulua ja tienaa rahat. Minä olen vain kotona paksuna.

Olemme sopineet että hän saa opiskella tämän vuoden loppuun tutkintoon asti ja minä hoidan lapsia. Meillä on myös 3-vuotias lapsi joka saa nyt olla kotona eikä ole hoitokuluja.

Onko tämä reilua?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän tuhlaa rahat siis turhaan ja perintä pukkaa laskuja.

Vierailija
2/34 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Eka lapsi on jo tuon ikäinen, miksi et ole töissä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi haluatte perustaa perheen tuolle pohjalle?

Vierailija
4/34 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole ammattia. Oppisopimus koulutus melko loppuvaiheessa. Riskiraskauden vuoksi keskeytin koulun vuodeksi Ap

Vierailija
5/34 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 22-vuotias. Mies teki aiemmin raksaduunia mutta ei koe haluavansa enää. Ap

Vierailija
6/34 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 19:09"]Olen 22-vuotias. Mies teki aiemmin raksaduunia mutta ei koe haluavansa enää. Ap
[/quote]

Hienoo. Ei muutakun lisää lapsia sitten vaan loistavaan kahden aikuisen parisuhteeseen jossa järkevät yhteen hiileen puhaltavat aikuiset ja talous kunnossa.

Vierailija
7/34 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole reilua. Siis se että me veronmaksajat kustannamme perheenne kaikki tulot ja te vain pykäätte lisää elätettäviä.

Vierailija
8/34 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 19:19"]Ei ole reilua. Siis se että me veronmaksajat kustannamme perheenne kaikki tulot ja te vain pykäätte lisää elätettäviä.
[/quote]

Samis

Vierailija
9/34 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 19:17"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 19:09"]Olen 22-vuotias. Mies teki aiemmin raksaduunia mutta ei koe haluavansa enää. Ap
[/quote]

Hienoo. Ei muutakun lisää lapsia sitten vaan loistavaan kahden aikuisen parisuhteeseen jossa järkevät yhteen hiileen puhaltavat aikuiset ja talous kunnossa.
[/quote]

Jos tarttee lähteä tuolle linjalle niin mainittakoon, että toinen raskauteni oli lähinnä sukulaisten painostuksesta. Ja toinen raskaus alkoi vaikka kierukka. En tahdo enempää lapsia.. miehellä todettiin asperger tuossa puoli vuotta sitten. Ap

Vierailija
10/34 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 19:21"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 19:17"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 19:09"]Olen 22-vuotias. Mies teki aiemmin raksaduunia mutta ei koe haluavansa enää. Ap
[/quote]

[/quote]

Jos tarttee lähteä tuolle linjalle niin mainittakoon, että toinen raskauteni oli lähinnä sukulaisten painostuksesta. Ja toinen raskaus alkoi vaikka kierukka. En tahdo enempää lapsia.. miehellä todettiin asperger tuossa puoli vuotta sitten. Ap
[/quote]

Teit lapsen kun sukulaiset painosti... voi morjens tätä älyn säkenöintiä

Vierailija
11/34 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pitää ylläpitokorvauksen, pidä sinä lapsilisät.

Vierailija
12/34 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 19:19"]Ei ole reilua. Siis se että me veronmaksajat kustannamme perheenne kaikki tulot ja te vain pykäätte lisää elätettäviä.
[/quote]

Työmarkkinatuesta ja kotihoidontuesta maksetaan myös veroa. On niitä alkoholisoituneita pummeja joiden taximatkat alkoon kustantaa veronmaksajat

Vierailija
13/34 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 19:23"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 19:21"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 19:17"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 19:09"]Olen 22-vuotias. Mies teki aiemmin raksaduunia mutta ei koe haluavansa enää. Ap
[/quote]

[/quote]

[/quote]

Teit lapsen kun sukulaiset painosti... voi morjens tätä älyn säkenöintiä
[/quote]

Kuuluin Jehovan todistajiin. Koko suku nyt vieroksuu kun erosin. Raskaushormonit ehkä tekivät osansa ja suvun "vaatimukset" enkä päätynyt aborttiin. Ap

Vierailija
14/34 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas muka-paljon-enemmän-duunia-tekevät avmammat vauhdissa eikä kukaan vastaa ap kysymykseen.

Vierailija
15/34 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tyttö hyvä,  luulen , että tarvitset tukea. Käy vaikka terkkarissa puhumassa, tai neuvolassa. Olet noin nuori, olet eronnut jehowista, miehelläsi on asperger ja teillä on 3 v lapsi ja nyt tämä on rriskiraskaus. Miten se uskontojen uhrien tuki? Nyt tuo rahajuttu taitaa olla aika pieni pulma, ja ehkä miehesi aspergerin syndroomasta johtuen hän on niin ehdoton ja omassa kannassaan.

Vierailija
16/34 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllöpitokorvauksella mies pitää joko bussilippua tai autoa kulkeakseen opintoihin ja ostaa kirjat ym opiskelutarvikkeet. Sitä ei siis lueta teidän perheen tuloksi mutta opiskelutarvikkeet ja auto tms. kulkuväline ja sen kulut sekä muut opiskelukulut eivät silloin kuulu perheen menoihin vaan mies maksaa ne itse ylläpitokorvauksestaan. Jos sitä jää yli, mies pitäköön sen itsellään.

Toimeentulotuki ja työttömyytuki sitten jaetaan ja niistä ostetaan muut jutut. Lapsilisästä ostetaan vain lapselle tarvikkeita, vaatteita ym.

Vierailija
17/34 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi sannoo muuta ku että huh huh

Vierailija
18/34 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 19:35"]Yllöpitokorvauksella mies pitää joko bussilippua tai autoa kulkeakseen opintoihin ja ostaa kirjat ym opiskelutarvikkeet. Sitä ei siis lueta teidän perheen tuloksi mutta opiskelutarvikkeet ja auto tms. kulkuväline ja sen kulut sekä muut opiskelukulut eivät silloin kuulu perheen menoihin vaan mies maksaa ne itse ylläpitokorvauksestaan. Jos sitä jää yli, mies pitäköön sen itsellään.

Toimeentulotuki ja työttömyytuki sitten jaetaan ja niistä ostetaan muut jutut. Lapsilisästä ostetaan vain lapselle tarvikkeita, vaatteita ym.
[/quote]

Avomies ajaa mun autolla ja maksoin aikoinaan hänen ajokorttinsa. Bensat maksetaan yhdessä. Kouluun ei tartte oikein opintomateriaalia ostaa.

Asun Nokialla ja kunta säästää. Tuntuu ettei neuvoloissa ymmärretä mm. Aspergeria.

Vierailija
19/34 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äskeinen Ap

Vierailija
20/34 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin ymmärrän että teinipöhnässä seurustelee paskojenkin tyyppien kanssa. Mutta kyllähän tyhmempikin havahtuu siinä vaiheessa, kun lapset tulevat kuvioon.

Lähde litomaan. Otat lapsesi ja perustat kauniin kodin. Kodin jossa rakastetaan ja välitetään.

Pystyt siihen, koska sinulla aikaa. Sinun ei enää tarvitse miettiä paskan miehen tekemisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi