Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Onko kellään kokemusta tästä nettikaupasta? Myykö aitoja tuotteita?
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ok, kiva kiitos paljon :) Ei taida tulle tulleja tai veroja myöskään päälle? Onko nopea toimitus? Tuossa sanotaan, että ilmainen toimitus, mutta onkohan Suomeen asti?
Alue: Aihe vapaa
Mielestäni ainakin vaikuttaa ihan asialliselta kaupalta ja tuotteet aidoilta. Mutta ei oo koemusta.. :/