Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, huomaatko naisesta, että hän on ihastunut?

Vierailija
27.10.2021 |

Mistä sen näet?

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päähän siinä hajoaa jos naisten oikkuja miettimään alkaa. Esim. lähikaupan nuoret kassaneidit teki kaikki alussa vuorollaan saman tempun, että olivat kassalla päivän ajan hiukset auki ja koettivat jutella normaalia enemmän. Se vähän ihmetytti, mutta olin kuitenkin ihan normaalisti ja kiitin vaan ostoksistani ja sitärataa, palautuivat likat heti seuraavana päivänä normiin nutturapää-murjotuslinjaan. En siis koskaan muutoin kuin sinä yhden päivän aikana ole nähnyt heitä niin "hehkeinä". Joko heillä oli mielessä jotain, tai sitten ei. M35

Tästä puuttui se hiusten harominen : D Voi kiesus minäkin räplään tukkaani joka paikassa ilmankos mullen treffikutsuja satelee.

Vierailija
62/75 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Voisitte ehkä jotenkin yrittää ilmaista sitä, jos tällaista on ilmassa. 

Mutta eikö ole niin, että yli-innokas nainen saa miehen juoksemaan karkuun?

Koska kaikki miehet ovat yhtä suurta massaa joka käyttäytyy parviälyn kaltaisesti?

Hitto jos miehet olisivat yksilöitä, ajatella kuinka vaikeaa näiden paskanarttujen olisi sitten yleistää.

No, onni onnettomuudessa lienee se, että naisia paskanartuiksi nimittelevän tuskin tarvitsee naisen ihastumisella päätään kovin usein vaivata.

Ihanstun vain naisiin, en yleistäviin paskanarttuihin jotka eivät tajua että jopa miehet ovat yksilöitä.

Ikävää jos tunnistat itsesi jälkimmäiseksi.

Ei olekaan kyse sinun ihastumisistasi, vaan niiden naisten. Mutta edelleen, sinun elämääsi sellaiset tuskin vaikeuttavat liiaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Miehen pitää saada metsästää.

Siksiköhän mulla on menneet parisuhteet nuorempana aina lopulta pieleen, kun oon ollut se, joka on tehnyt aloitteen ja raahannut miehen luolaansa?

Minä tokaisin miehelle "mennäänkö sänkyyn" , yli 30 vuotta oltu naimisissa : D

Vierailija
64/75 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska kaikki miehet ovat yhtä suurta massaa joka käyttäytyy parviälyn kaltaisesti?

Hitto jos miehet olisivat yksilöitä, ajatella kuinka vaikeaa näiden paskanarttujen olisi sitten yleistää.

No, onni onnettomuudessa lienee se, että naisia paskanartuiksi nimittelevän tuskin tarvitsee naisen ihastumisella päätään kovin usein vaivata.

Ihanstun vain naisiin, en yleistäviin paskanarttuihin jotka eivät tajua että jopa miehet ovat yksilöitä.

Ikävää jos tunnistat itsesi jälkimmäiseksi.

Ei olekaan kyse sinun ihastumisistasi, vaan niiden naisten. Mutta edelleen, sinun elämääsi sellaiset tuskin vaikeuttavat liiaksi.

ah, no edelleen en kaipaa yleistävien paskanarttujen ihastumista.

Kaipaatko sinä sellaisen miehen huomiota joka ölisee "naiset sitä, naiset tätä" ? Tuskin. Saatat jopa leikkisästi kutsua sellaista ulìksi, tai setämieheksi?

Ymmärrätkö? Emme eroa toisistamme kuin siten etten minä toivo sinulle pahaa  :)

Vierailija
65/75 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän ot mutta mulla ainakin naisena niin että miehet kuvittelee että olen kiinnostunut vaikka olen vain luontaisesti iloinen, ystävällinen, huomaavainen ja esim nauran helposti. Sitten tulee väärinkäsityksiä..

Kohtalotoveri. Olen avoimesti varattu ja silminnähden onnellinen mieheni kanssa. Silti välillä joku on ”huomannut” minun ihastukseni häneen ja kokeilee kepillä jäätä :D

Juu juuri näin. Sitten oletkin siinä selittämässä että olet ollut miehesi kanssa 14v. yhdessä etkä tarkoittanut käytökselläsi muuta kuin normaalia ystävällisyyttä.. Itse en ainakaan halua olla koppava tms siksi että kukaan ei vain käsittäisi väärin, on paljon kivempi olla mukava. Mutta sillä on sitten nämä sivuvaikutukset toisinaan..

-se kohtalotoverisi

Miksi sä tahdot olla mukava ja ystävällinen jollekin satunnaisille kohtaamillesi ihmisille, kai niistä tilanteista selviää sellaisella perustason kohteliaisuudellakin? Eihän kukaan ole ketään varten, ei sun tarvitse mitenkään mitään yhteisöllisyyttä ylläpitää. 

Vierailija
66/75 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän ot mutta mulla ainakin naisena niin että miehet kuvittelee että olen kiinnostunut vaikka olen vain luontaisesti iloinen, ystävällinen, huomaavainen ja esim nauran helposti. Sitten tulee väärinkäsityksiä..

Kohtalotoveri. Olen avoimesti varattu ja silminnähden onnellinen mieheni kanssa. Silti välillä joku on ”huomannut” minun ihastukseni häneen ja kokeilee kepillä jäätä :D

Juu juuri näin. Sitten oletkin siinä selittämässä että olet ollut miehesi kanssa 14v. yhdessä etkä tarkoittanut käytökselläsi muuta kuin normaalia ystävällisyyttä.. Itse en ainakaan halua olla koppava tms siksi että kukaan ei vain käsittäisi väärin, on paljon kivempi olla mukava. Mutta sillä on sitten nämä sivuvaikutukset toisinaan..

-se kohtalotoverisi

Miksi sä tahdot olla mukava ja ystävällinen jollekin satunnaisille kohtaamillesi ihmisille, kai niistä tilanteista selviää sellaisella perustason kohteliaisuudellakin? Eihän kukaan ole ketään varten, ei sun tarvitse mitenkään mitään yhteisöllisyyttä ylläpitää. 

Jep, mitäs käytöstavoista. Niitä on kiva vaatia vain miehiltä.

Vierailija
67/75 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi edes katsoa kohti, tulee metoo tai setämies kommentti

Vaikka samanikäisiä

Vierailija
68/75 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En, nykyinen vaimoni vaikutti tutustumisvaiheessa ynseältä ja välinpitämättömältä. Huomasin katselevan minua, mutta kun katseet kohtasivat, vaikutti tylyltä.

Epäkiinnostavien miesten seurassa on helpompi olla rento, flirttailla ja nauraa. Ihastuksen seurassa olen asiallinen ja jännittynyt ja vilkuilen vaan salaa. Ja tietysti miesten tulkinnat menee vikaan..

N40

Miksi ihmeessä sä tuolleen toimit? Onko tämä sitä vaikeasti tavoitettavuutta, luulisi että tuo on aika hirveetä esimerkiksi sen ihastuksen kohteen kannalta. Jätät sen tavallaan ulkopuoliseksi, yritätkö sä saada siitä mustasukkaista vai mikä on? 

Vierailija
69/75 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-se kohtalotoverisi

Jep, mitäs käytöstavoista. Niitä on kiva vaatia vain miehiltä.

Eihän tuossa siitä ollut kysymys, vaan vieraiden kanssa ollaan asiallisia. Ja samaa toivotaan niiltäkin, ei mitään henkilökohtaista tasoa missään niin on helpompaa kaikilla. 

Vierailija
70/75 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen kahvilassa: vilkuilee miehiä ja hymyilee heille, miehet innostuineita ja hyväntuulisia eikä kellään mitään pahaa sanottavaa

Mies kahvilassa: saa heti pahansuovia katseita jos edes kohdistaa katseensa sektorille jossa naisoletettuja läsnä

Vierailija
71/75 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En, nykyinen vaimoni vaikutti tutustumisvaiheessa ynseältä ja välinpitämättömältä. Huomasin katselevan minua, mutta kun katseet kohtasivat, vaikutti tylyltä.

Epäkiinnostavien miesten seurassa on helpompi olla rento, flirttailla ja nauraa. Ihastuksen seurassa olen asiallinen ja jännittynyt ja vilkuilen vaan salaa. Ja tietysti miesten tulkinnat menee vikaan..

N40

Miksi ihmeessä sä tuolleen toimit? Onko tämä sitä vaikeasti tavoitettavuutta, luulisi että tuo on aika hirveetä esimerkiksi sen ihastuksen kohteen kannalta. Jätät sen tavallaan ulkopuoliseksi, yritätkö sä saada siitä mustasukkaista vai mikä on? 

Voi ei, ehkä se sitten on. On vain iskostunut tuo, että miehen pitää tehdä aloite eikä saa olla liian innokas. -eri

Vierailija
72/75 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Miehen pitää saada metsästää.

Siksiköhän mulla on menneet parisuhteet nuorempana aina lopulta pieleen, kun oon ollut se, joka on tehnyt aloitteen ja raahannut miehen luolaansa?

Minä tokaisin miehelle "mennäänkö sänkyyn" , yli 30 vuotta oltu naimisissa : D

En ihan noin suoraviivainen ole ollut, oon tämmöinen vanhempi ja vanhanaikaisempi, ihan pussailua vaan ekat viikot.  Mutta hyvin aloitteellinen olin (hölmöyksissäni nuorempana)

Vierailija
73/75 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N40

Jos välittää siitä, mitä toinen sinusta ajattelee, alkaa usein tarkkailemaan liiaksi omaa toimintaansa, jonka puitteissa sitten jäätyy ja menee puihin. Itse tunsin itseni jännittyneeksi ihastukseni seurassa jo paljon ennen kuin varsinaisesti ihastuin häneen ja luulen tämän johtuneen siitä, että välitin liikaa hänen mielipiteestään.

Vierailija
74/75 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä suomalaisten pitäisi opetella keskustelemaan niitä näitä eli small talkkia ja vähän muutakin, siinä avautuisi moni asia. Ei tarvitsisi ajatuksia yrittää lukea. Miehet on niin laiskoja ettei ne vaivaudu yleensä kommunikoimaan seksuaalisesti kiinnostamattomien naisten kanssa. Miten opitaan ihmisistä jos asenne on tuo.

Vierailija
75/75 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei tuollaisia signaaleja huomaa. Moni suhde jäänyt syntymättä kun nainen ei ihastuksestaan huolimatta tee aloitetta eikä mies huomaa mitään 🤔

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän