Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, huomaatko naisesta, että hän on ihastunut?

Vierailija
27.10.2021 |

Mistä sen näet?

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän naisen ystävällisyyttä normaalina ystävällisyytenä ja hyvää keskinäistä kemiaa ystävyytenä kunnes jokin naisessa osoittaa, että hän on aidosti kiinnostunut. Ei todellakaan kannata innostua omista toiveistaan tai luuloistaan sillä ne arvaukset menevät yleensä miehillä järjestäen pieleen.

Vierailija
22/75 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän yli kolmekymppisenä minuun oli ihastunut n 15 vuotta vanhempi nainen. Kuulin siitä jälkeenpäin. Itse en huomannut, koska kiinnostukseni kohteena olivat oman ikäluokan naiset. Nainen teki jopa julkaistun runon minusta. Olin siis neidin "muusa"!

Toinen oli työpaikalla oman ikäpolven nainen. Huomasin kiinnostuksensa kun hän nauroi minun puujalkavitseilleni. Ja vieläkin - näin eläkeikäisenä -hänen katseensa viivähtää olemuksessani kun katselen toisaalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin räplään hiuksia aina, työkavereiden ja perheenjäsentenkin joukossa. Että toivottavasti joku ei nyt vain johonkin hiusten pöyhimiseen takerru. Ei se ainakaan mulla mikään kiinnostuksen merkki ole 😅

Vierailija
24/75 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän ot mutta mulla ainakin naisena niin että miehet kuvittelee että olen kiinnostunut vaikka olen vain luontaisesti iloinen, ystävällinen, huomaavainen ja esim nauran helposti. Sitten tulee väärinkäsityksiä..

vähän ot?

Väärä sukupuoli etkä vastannut mitenkään kysymykseen vaan aloit haukkumaan miehiä,

Mikä on sinulle sitten täysin ot ?

niin, ja tykkäyksiä sataa, tietysti, haukuithan miehet.

Vierailija
25/75 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pidän naisen ystävällisyyttä normaalina ystävällisyytenä ja hyvää keskinäistä kemiaa ystävyytenä kunnes jokin naisessa osoittaa, että hän on aidosti kiinnostunut. Ei todellakaan kannata innostua omista toiveistaan tai luuloistaan sillä ne arvaukset menevät yleensä miehillä järjestäen pieleen.

Tämä on hyvä periaate. Nainen saa sanoa suoraan mitä haluaa.

Vierailija
26/75 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en. Nykypäivänä on parempi jättää aloitteiden tekeminen naisille.

Vierailija
27/75 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina sanonut suoraan miehelle jos olen kiinnostunut. Ei jää arvailujen varaan. Se joka säikähtää niin siinäpä säikähtää.

Vierailija
28/75 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En väitä että aina huomaisin, koska en tiedä moniko on ollut ihastunut enkä ole koskaan saanut tietää. Vaan koskaan en ole ollut väärässä kun joku on ollut ihastunut. Eli kyllä mielestäni ihan suht hyvin huomaan.

Vierailija
29/75 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen aina sanonut suoraan miehelle jos olen kiinnostunut. Ei jää arvailujen varaan. Se joka säikähtää niin siinäpä säikähtää.

Samoin. Olen myös pyytänyt ulos haluamiani miehiä. Suhdetta ei koskaan näistä ole syntynyt, mutta seksiä kylläkin. Eli ei välttämättä kannata olla kovin suora miehiä kohtaan jos suhde kiinnostaa.

Vierailija
30/75 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päähän siinä hajoaa jos naisten oikkuja miettimään alkaa. Esim. lähikaupan nuoret kassaneidit teki kaikki alussa vuorollaan saman tempun, että olivat kassalla päivän ajan hiukset auki ja koettivat jutella normaalia enemmän. Se vähän ihmetytti, mutta olin kuitenkin ihan normaalisti ja kiitin vaan ostoksistani ja sitärataa, palautuivat likat heti seuraavana päivänä normiin nutturapää-murjotuslinjaan. En siis koskaan muutoin kuin sinä yhden päivän aikana ole nähnyt heitä niin "hehkeinä". Joko heillä oli mielessä jotain, tai sitten ei. M35

Vierailija
31/75 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin. Olen myös pyytänyt ulos haluamiani miehiä. Suhdetta ei koskaan näistä ole syntynyt, mutta seksiä kylläkin. Eli ei välttämättä kannata olla kovin suora miehiä kohtaan jos suhde kiinnostaa.

No se se riippuu sitten ihan miehestä. Kyllä itsellä ainakin on ihan suhde jos toinenkin syntynyt.

Vierailija
32/75 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päähän siinä hajoaa jos naisten oikkuja miettimään alkaa. Esim. lähikaupan nuoret kassaneidit teki kaikki alussa vuorollaan saman tempun, että olivat kassalla päivän ajan hiukset auki ja koettivat jutella normaalia enemmän. Se vähän ihmetytti, mutta olin kuitenkin ihan normaalisti ja kiitin vaan ostoksistani ja sitärataa, palautuivat likat heti seuraavana päivänä normiin nutturapää-murjotuslinjaan. En siis koskaan muutoin kuin sinä yhden päivän aikana ole nähnyt heitä niin "hehkeinä". Joko heillä oli mielessä jotain, tai sitten ei. M35

Häh? Naisena yritän nyt ymmärtää tätä kommenttia. Siis ajattelitko, että he jotenkin arvasivat, että olet tulossa kauppaan ja laittoivat siksi hiukset auki siksi päiväksi? Sinun takiasi? Ehkä he olivat menossa sinä iltana bilettämään yhdessä. Voisit kertoa lisää aivoituksistasi tämän kommenttisi suhteen, en oikein tajua.

Vierailija
33/75 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

hymy ja iloisuus on aina merkki kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän ot mutta mulla ainakin naisena niin että miehet kuvittelee että olen kiinnostunut vaikka olen vain luontaisesti iloinen, ystävällinen, huomaavainen ja esim nauran helposti. Sitten tulee väärinkäsityksiä..

Tuo on vähän väärin sulta todettu.

Sua pitää vain vähän taltuttaa ja ohjaistaa rakkauden poluille.

Kyllä se siitä lähtee kun mies taltuttaa ja ohjaistaa.

Miehen tehtävänä on vastata hymyyn ja iloisuuteen ja ohjaistaa se lemmenpuuhiin napakoin ottein päättäväisesti.

Koskaan ei ole tullut eitä.

Tuli mieleen oma vaimo. Ennen seurustelua hymyiltiin aina kun nähtiin. Minä sitten jurona poikana nappasin ponihännästä kiinni ja ohjastin nurkan taakse ja annoin kunnon suudelman.

Siitä se intohimoinen parisuhde sitten käynnistyi.

Nykyäänhän tuo olisi ollut meetoota ja kiellettyä toimintaa.

Että näin.

Miehen pitää ottaa tiukka ote ja viedä peliä kun nainen antaa vihjeen ja hymyillee vienosti.

Vierailija
34/75 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, nykyinen vaimoni vaikutti tutustumisvaiheessa ynseältä ja välinpitämättömältä. Huomasin katselevan minua, mutta kun katseet kohtasivat, vaikutti tylyltä.

Miten sitten ikinä pääsitte tutustumaan?

Vierailija
35/75 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohtalotoveri. Olen avoimesti varattu ja silminnähden onnellinen mieheni kanssa. Silti välillä joku on ”huomannut” minun ihastukseni häneen ja kokeilee kepillä jäätä :D

Sama juttu. Kamala morkkis kun työmatkoilla tulee sitten vahingossa tavallaan petettyä omaa miestä.

Kun on sellainen räiskyvä ja iloinen hymyileväinen luonne naisena.

Asiat johtaa aina  toiseen ja sitten on se morkkis.

Vierailija
36/75 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En, nykyinen vaimoni vaikutti tutustumisvaiheessa ynseältä ja välinpitämättömältä. Huomasin katselevan minua, mutta kun katseet kohtasivat, vaikutti tylyltä.

Miten sitten ikinä pääsitte tutustumaan?

Minä uskon, että kokenut mies näkee ihastuneen naisen asiallisen kuoren läpi ja jatkaa piirittämistä.

Vierailija
37/75 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huomaa naisen mahdollista ihastumista tai flirttiä. Kerran olin aivan yllättynyt, kun Sokoksen myyjä saattoi flirttailla, kun kodinkoneosastolle juttelimme. Menin eksältä kysymään, että olikohan myyjän käytös flirttailua, että eka kerta tapahtui. Hän totesi, että tapahtuu sitä, mutten vain tajua flirttailua.

Vierailija
38/75 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohtalotoveri. Olen avoimesti varattu ja silminnähden onnellinen mieheni kanssa. Silti välillä joku on ”huomannut” minun ihastukseni häneen ja kokeilee kepillä jäätä :D

Sama juttu. Kamala morkkis kun työmatkoilla tulee sitten vahingossa tavallaan petettyä omaa miestä.

Tulee ”tavallaan” petettyä 😅. Pitäisköhän sun ihan sopia miehesi kanssa avoimesta suhteesta. Ei tarvitsisi kokea morkkista jälkeenpäin, ja hän saisi myös ”tavallaan” pettää sinua.

Vierailija
39/75 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee ”tavallaan” petettyä 😅. Pitäisköhän sun ihan sopia miehesi kanssa avoimesta suhteesta. Ei tarvitsisi kokea morkkista jälkeenpäin, ja hän saisi myös ”tavallaan” pettää sinua.

Eikö kommentoija tarkoittanut sitä, että hän on iloinen ja nauraa miesten kanssa ja on siitä sitten morkkis. Ei hän mitään sen pahempaa tee.

Vierailija
40/75 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmistähän se näkee kun nainen on rakastunut.

Pari kertaa on omalle kohdalle tällainen sattunut :)

m

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi