Mies, huomaatko naisesta, että hän on ihastunut?
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän ot mutta mulla ainakin naisena niin että miehet kuvittelee että olen kiinnostunut vaikka olen vain luontaisesti iloinen, ystävällinen, huomaavainen ja esim nauran helposti. Sitten tulee väärinkäsityksiä..
Kohtalotoveri. Olen avoimesti varattu ja silminnähden onnellinen mieheni kanssa. Silti välillä joku on ”huomannut” minun ihastukseni häneen ja kokeilee kepillä jäätä :D
Sama juttu. Kamala morkkis kun työmatkoilla tulee sitten vahingossa tavallaan petettyä omaa miestä.
Kun on sellainen räiskyvä ja iloinen hymyileväinen luonne naisena.
Asiat johtaa aina toiseen ja sitten on se morkkis.
Tulee ”tavallaan” petettyä 😅. Pitäisköhän sun ihan sopia miehesi kanssa avoimesta suhteesta. Ei tarvitsisi kokea morkkista jälkeenpäin, ja hän saisi myös ”tavallaan” pettää sinua.
Eikö kommentoija tarkoittanut sitä, että hän on iloinen ja nauraa miesten kanssa ja on siitä sitten morkkis. Ei hän mitään sen pahempaa tee.
Asiat johtaa aina toiseen, ja sitten on se morkkis. Näin hän sanoo. En tiedä miten kukin tuon tulkitsee, mutta asioiden johtaminen toiseen tarkoittaa mielestäni asioiden johtamista sänkypuuhiin. Tiedä sitten.
Hetkinen, niinpä hän sanoikin. No se on kyllä tuomittavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vähän ot mutta mulla ainakin naisena niin että miehet kuvittelee että olen kiinnostunut vaikka olen vain luontaisesti iloinen, ystävällinen, huomaavainen ja esim nauran helposti. Sitten tulee väärinkäsityksiä..
Sama mulla , siis onko miehet noin tyhmiä tulkitsemaan naisen käytöstä. Jätän tuollaiset reppanat oman onnensa nojaan ja on tullut asianomaisille myös kerrottua tämä. Tuskinpa ne on siitä viisastuneet.
Vierailija kirjoitti:
Silmistähän se näkee kun nainen on rakastunut.
Pari kertaa on omalle kohdalle tällainen sattunut :)
m
Hienoa, mutta naisena mielestäni ihastuminen ja rakastuminen ovat kaksi eri asiaa. Ihastuminen voi johtaa rakastumiseen, mutta siinä menee aikaa. Nainen voi ihastua silmänräpäyksessä niin, ettei itse tajua, mistä ihastuminen yhtäkkiä tuli, mutta rakastuminen vaatii syvän tuntemisen. Mutta naisena uskon myös, että nainen ei pysty peittämään ihastustaan, vaan mies näkee sen esimerkiksi juuri silmistä.
Vierailija kirjoitti:
En, nykyinen vaimoni vaikutti tutustumisvaiheessa ynseältä ja välinpitämättömältä. Huomasin katselevan minua, mutta kun katseet kohtasivat, vaikutti tylyltä.
Epäkiinnostavien miesten seurassa on helpompi olla rento, flirttailla ja nauraa. Ihastuksen seurassa olen asiallinen ja jännittynyt ja vilkuilen vaan salaa. Ja tietysti miesten tulkinnat menee vikaan..
N40
Kokeile sormella vittua. Jos märkä, on ihastunut sinuun.
Minua ärsyttää, kun yritän olla ihastuksen seurassa mahdollisimman tavallinen, niin silti välillä puheesta kuulee, että olen vähän hengästynyt, jännittynyt tms. Lisäksi saatan liikaa yrittää olla vakava, jotten vain hymyilisi hänelle. Se saattaa tietysti olla tyhmää, koska miehet varmaan pitävät hymyilevistä naisista.
En. Voisitte ehkä jotenkin yrittää ilmaista sitä, jos tällaista on ilmassa.
Vierailija kirjoitti:
Paljon kai se riippuu mitä nainen tekee? Jos se laittelee viestiä turhanpäiväisistä ja yrittää saada keskustelua aikaan, niin tietysti tajuaa. Irl ystävällisyydestä moni voikin sitten vetää vääriä johtopäätöksiä.
t. nainen
No tästä juuri ei voi tehdä mitään päätelmiä.
Vierailija kirjoitti:
Mutta eikö ole niin, että yli-innokas nainen saa miehen juoksemaan karkuun?
Itse oletan, että kukaan tuntematon ei ole minuun ihastunut, koska itse en ihastu kovin helpolla. Mikäli olemme enemmän tekemisissä toistemme kanssa, niin olettaisin huomaavani.
Vierailija kirjoitti:
hymy ja iloisuus on aina merkki kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on vähän väärin sulta todettu.
Sua pitää vain vähän taltuttaa ja ohjaistaa rakkauden poluille.
Kyllä se siitä lähtee kun mies taltuttaa ja ohjaistaa.
Miehen tehtävänä on vastata hymyyn ja iloisuuteen ja ohjaistaa se lemmenpuuhiin napakoin ottein päättäväisesti.
Koskaan ei ole tullut eitä.
Tuli mieleen oma vaimo. Ennen seurustelua hymyiltiin aina kun nähtiin. Minä sitten jurona poikana nappasin ponihännästä kiinni ja ohjastin nurkan taakse ja annoin kunnon suudelman.
Siitä se intohimoinen parisuhde sitten käynnistyi.
Nykyäänhän tuo olisi ollut meetoota ja kiellettyä toimintaa.
Että näin.
Miehen pitää ottaa tiukka ote ja viedä peliä kun nainen antaa vihjeen ja hymyillee vienosti.
Kuka haluaa tällaisen naisen? Pitäisi kai naisella jotain omaa tahtoakin olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Miehen pitää saada metsästää.
Joskus olen sellaista ollut aistivinani, mutta eipä nainen ole sitä ääneen lausunut, eli en tiedä huomaanko tai erotanko ihastumisen silkasta himosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä saa koppia, joten varovasti sitten sen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska kaikki miehet ovat yhtä suurta massaa joka käyttäytyy parviälyn kaltaisesti?
Hitto jos miehet olisivat yksilöitä, ajatella kuinka vaikeaa näiden paskanarttujen olisi sitten yleistää.
No, onni onnettomuudessa lienee se, että naisia paskanartuiksi nimittelevän tuskin tarvitsee naisen ihastumisella päätään kovin usein vaivata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä saa koppia, joten varovasti sitten sen kanssa.
En ymmärrä kommenttia.
Vierailija kirjoitti:
Joskus olen sellaista ollut aistivinani, mutta eipä nainen ole sitä ääneen lausunut, eli en tiedä huomaanko tai erotanko ihastumisen silkasta himosta.
Aivan alussa ihastuminen ja himo saattavat kulkea aika käsi kädessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksiköhän mulla on menneet parisuhteet nuorempana aina lopulta pieleen, kun oon ollut se, joka on tehnyt aloitteen ja raahannut miehen luolaansa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska kaikki miehet ovat yhtä suurta massaa joka käyttäytyy parviälyn kaltaisesti?
Hitto jos miehet olisivat yksilöitä, ajatella kuinka vaikeaa näiden paskanarttujen olisi sitten yleistää.
No, onni onnettomuudessa lienee se, että naisia paskanartuiksi nimittelevän tuskin tarvitsee naisen ihastumisella päätään kovin usein vaivata.
Ihanstun vain naisiin, en yleistäviin paskanarttuihin jotka eivät tajua että jopa miehet ovat yksilöitä.
Ikävää jos tunnistat itsesi jälkimmäiseksi.
Asiat johtaa aina toiseen, ja sitten on se morkkis. Näin hän sanoo. En tiedä miten kukin tuon tulkitsee, mutta asioiden johtaminen toiseen tarkoittaa mielestäni asioiden johtamista sänkypuuhiin. Tiedä sitten.