Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, huomaatko naisesta, että hän on ihastunut?

Vierailija
27.10.2021 |

Mistä sen näet?

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ot mutta mulla ainakin naisena niin että miehet kuvittelee että olen kiinnostunut vaikka olen vain luontaisesti iloinen, ystävällinen, huomaavainen ja esim nauran helposti. Sitten tulee väärinkäsityksiä..

Vierailija
2/75 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin niin. Taisin olla väärässä. On iloinen kaikille muillekin miehille.

Vierailija
4/75 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ei ole kohdallani ikinä tapahtunut.

M65

Vierailija
5/75 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon kai se riippuu mitä nainen tekee? Jos se laittelee viestiä turhanpäiväisistä ja yrittää saada keskustelua aikaan, niin tietysti tajuaa. Irl ystävällisyydestä moni voikin sitten vetää vääriä johtopäätöksiä.

t. nainen

Vierailija
6/75 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä joo. Sellanen tietty hehku poskissa.

Vierailija
7/75 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan, aina se naisten kiinnostus on tullut ihan puun takaa, suurinpiirtein ovat vittuileet ja esittäneet koppavaa, kohta kuitenkin lähestyvät jollain tavalla. Naisten miehen pokaus on todella sekavaa touhua, josta ei ota selkoa onko kiinnostusta vai ei.

Vierailija
8/75 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän ot mutta mulla ainakin naisena niin että miehet kuvittelee että olen kiinnostunut vaikka olen vain luontaisesti iloinen, ystävällinen, huomaavainen ja esim nauran helposti. Sitten tulee väärinkäsityksiä..

Kohtalotoveri. Olen avoimesti varattu ja silminnähden onnellinen mieheni kanssa. Silti välillä joku on ”huomannut” minun ihastukseni häneen ja kokeilee kepillä jäätä :D

Vierailija
9/75 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Livenä ei oikein mitenkään, kun naiset ei uskalla mitään suoraa toimintaa harrastaa, mutta nettideittailussa yleensä alkaa alastonkuvia pukkaamaan ennenkuin ehtii karvamatoa sanoa.

Vierailija
10/75 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässähän se tulikin pähkinänkuoressa. Ei mies voi koskaan varmuudella tietää/huomata, onko nainen ihastunut. Helpompaa olisi, että naiset tekisivät kaikki aloitteet. Silloin väärinkäsityksille ei jäisi sijaa.

Vierailija
11/75 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ihan höhöh

Vierailija
12/75 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohtalotoveri. Olen avoimesti varattu ja silminnähden onnellinen mieheni kanssa. Silti välillä joku on ”huomannut” minun ihastukseni häneen ja kokeilee kepillä jäätä :D

Juu juuri näin. Sitten oletkin siinä selittämässä että olet ollut miehesi kanssa 14v. yhdessä etkä tarkoittanut käytökselläsi muuta kuin normaalia ystävällisyyttä.. Itse en ainakaan halua olla koppava tms siksi että kukaan ei vain käsittäisi väärin, on paljon kivempi olla mukava. Mutta sillä on sitten nämä sivuvaikutukset toisinaan..

-se kohtalotoverisi

Vierailija
13/75 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä sen voi huomata vain alitajuisista jutuista. Suurin osa naisista ei tee suoria aloitteita, vaan ennemmin yrittää olla tosi cool. Mutta tiettyihin juttuihin on vaikea itse vaikuttaa, koska usein niitä ei tiedosta. Esimerkiksi hiusten koskettelu kiinnostavan miehen kanssa jutellessa.

Vierailija
14/75 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huomaa ellei sitä sano tai laita viestiä. En osaa lukea ajatuksia.

Vierailija
15/75 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, nykyinen vaimoni vaikutti tutustumisvaiheessa ynseältä ja välinpitämättömältä. Huomasin katselevan minua, mutta kun katseet kohtasivat, vaikutti tylyltä.

Vierailija
16/75 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huomaa ja jos joku on ystävällinen tai hymyilevä, koen sen olevan vain kohteliasta vuorovaikutusta, joten en lähde sen perusteella ajattelemaan yhtään mitään. Mulla on naispuolinen ystävä jonka kanssa pystytään olemaan oma itsemme sekä voidaan puhua läpi ilot ja surut mutta emme kumpikaan ole toisiimme ihastuneita ollenkaan.

Huomaan kyllä, jos olen itse ollut ihastunut (ja sitä tapahtuu todella harvoin). Silloin teen toiselle selväksi, että olisi kiva tutustua paremmin (ei mitään överiksi vedettyjä reploja tai tekoja todellakaan), mutta tähän asti se on ollut pelkkää yksipuolista. Harmittaa, mutta elämä on.

-M33

Vierailija
17/75 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, nykyinen vaimoni vaikutti tutustumisvaiheessa ynseältä ja välinpitämättömältä. Huomasin katselevan minua, mutta kun katseet kohtasivat, vaikutti tylyltä.

Hahaa, minä yritän olla niin asiallinen, että vaikutan varmasti tylyltä katseiden kohdatessa!

Vierailija
18/75 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan ole koskaan huomannut, rautalankaa tarvittu.

Vierailija
19/75 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä sen voi huomata vain alitajuisista jutuista. Suurin osa naisista ei tee suoria aloitteita, vaan ennemmin yrittää olla tosi cool. Mutta tiettyihin juttuihin on vaikea itse vaikuttaa, koska usein niitä ei tiedosta. Esimerkiksi hiusten koskettelu kiinnostavan miehen kanssa jutellessa.

Siis oliko hoitsu musta kiinnostunut kun sipoi tukkaansa?

Vierailija
20/75 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on vähän väärin sulta todettu.

Sua pitää vain vähän taltuttaa ja ohjaistaa rakkauden poluille.

Kyllä se siitä lähtee kun mies taltuttaa ja ohjaistaa.

Miehen tehtävänä on vastata hymyyn ja iloisuuteen ja ohjaistaa se lemmenpuuhiin napakoin ottein päättäväisesti.

Koskaan ei ole tullut eitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan