Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mun alavatsa pömpöttää näin? (kuva)

Vierailija
03.01.2015 |

http://aijaa.com/WvLecX
Aina vaan turvonnut. Ja muuten en ole lihava tai lihonut, sen näkee jo vaikka siitä kun tuossa kuvassa navan vasemmalla puolen oleva möhkäle (= lonkkaluu) on noin näkyvissä. Hoikka olen siis muuten.
Ja sori nuo ratsastushousuista tulleet poikkipainaumat... :D

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenaatko vatsalihaksia? Miten? Osa aiheuttaa itselleen pömppövatsan treenaamalla, mutta tekee liian vähän vatsalihaksia. Turpoavat treenistä, mutteivät kiinteydy.

Vierailija
22/39 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtikö pömppömaha? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon!

Vierailija
24/39 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AI oot muuten normaalin kokonen? Kauhee läskihän kuvan perusteella oot! Perus WT! Yök

Vierailija
25/39 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukla on ihan sama. Lapsi on jo 13 v ja pömppövatsa pysyy. Olen gluteenittomalla ja laktoosittomalla ruualla ja vältän fodmap-ruokia ja silti on. Tulee vaikken söisi yhtään mitään. kuntoilen 5 pv viikossa ja on oma pt ja rasvaprosentti sellainen, että naama näyttää riutuneelta. Palkkasin personal trainerinkin juuri vatsan takia, siihen ei ole tullut mitään apua, muuten toki ollut hyödyksi.

Lopputulos on, ettei mahaan auta mikään, leikkaus ehkä, mutta siitä tulisi isot arvet. Saa siis olla mun puolestani.

Vierailija
26/39 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treenaatko vatsalihaksia? Miten? Osa aiheuttaa itselleen pömppövatsan treenaamalla, mutta tekee liian vähän vatsalihaksia. Turpoavat treenistä, mutteivät kiinteydy.

Kerrotko miten pelkällä treenillä saadaan pömppis aikaiseksi? Kuulostaa vähintäänkin mielenkiintoiselta...

Vierailija
27/39 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko miten pelkällä treenillä saadaan pömppis aikaiseksi? Kuulostaa vähintäänkin mielenkiintoiselta...

Tekemällä vääriä vatsaliikkeitä. Osa pullistaa vatsaa ulospäin. Näin sanoi plastiikkakirurgi, jolta menin kysymään apua pömppövatsaan.

-eri

Vierailija
28/39 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekemällä vääriä vatsaliikkeitä. Osa pullistaa vatsaa ulospäin. Näin sanoi plastiikkakirurgi, jolta menin kysymään apua pömppövatsaan.

-eri

Mikä on väärä vatsaliike, ikinä kuullutkaan. Yleensä se pömppis johtuu kyllä ravinnosta, neste pöhöstä, ryhdistä jne.

Vierailija
29/39 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonolaatuiset marketin proteiinijauheet turvottaa vatsaa? https://keskustelu.suomi24.fi/t/14418129/nain-testaat-ptn-rehellisyyden

Vierailija
30/39 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa laihojen ''pömppövatsoista'' johtuu suoraan siitä että ryhti on luokaton/huono. Päästä ryhti lösähtämään alas ja kenellä tahansa on pömppövatsa.

Vierailija
31/39 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän mun tapauksessa sitten auttaisi?

Olen aina ollut hoikka, ja alipainoisenakin sellainen pieni pömppis nimenomaan alavatsan alueella oli ja pysyi. Ja on pysynyt edelleen, tällä hetkellä bmi 19,5. Ruokavalio ja kova treenikään sitä eivät ole ikinä kokonaan saaneet litteäksi. Äidin suvun naisilla näyttäisi olevan samaa vaikka suurin osa sellaisia kukkakeppejä, eli olisikohan sitten sukuvikaa..

Mulla varsinkin korostuu jos syön viljatuotteita, varsinkin ruista ja vehnää sisältäviä tuotteita. Kaali ja pavut (mun herkkua :( ) kaikista pahimmat.

Eipä tuo nyt sinänsä itseä enää häiritse, kun siihen on tottunut. Tosin joku valopää aina keksii ihmetellä mahdankohan olla raskaana, kun alavatsa on noin ""pullistunut". Ja tätä kommenttia tasaisin väliajoin teini-ikäisestä asti. En ole edelleenkään ollut, en ole, enkä todennäköisesti tule olemaankaan.

:D

Vierailija
32/39 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja ryhti on ns. oppikirjamaisen suora, lääkärikin todennut. Vatsa- ja selkälihakset kunnossa, treenaan.

/32

Vierailija
33/39 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Mikä on väärä vatsaliike, ikinä kuullutkaan. Yleensä se pömppis johtuu kyllä ravinnosta, neste pöhöstä, ryhdistä jne.

Ai no sittenhän sellaista ei olekaan, kun sinä et ole sellaisesta koskaan kuullut.

Voi äly näitä joitain kommentoijia.

Vierailija
34/39 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Ai no sittenhän sellaista ei olekaan, kun sinä et ole sellaisesta koskaan kuullut.

Voi äly näitä joitain kommentoijia.

Niinkö väitin? Varsinainen älykkö taidat itse olla kun et kysymystä ymmärrä, saati sanaa _yleensä_

Vierailija
35/39 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sul kyl näy lonkkaluu kunnolla eli oot vaan lihava. Rasvaa liikaa.

Vierailija
36/39 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei sul kyl näy lonkkaluu kunnolla eli oot vaan lihava. Rasvaa liikaa.

ai jaa?

Vierailija
37/39 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tuollainen maha kun oli huomaamatta kehittynyt suuri munasarjakysta. Ehti revetä ennen leikkausta, oli ihan järkyttävän kivulias kokemus. En halua pelotella mutta kannattaa käydä gynellä ultrassa jos et ole jo käynyt.

Vierailija
38/39 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli tuollainen maha kun oli huomaamatta kehittynyt suuri munasarjakysta. Ehti revetä ennen leikkausta, oli ihan järkyttävän kivulias kokemus. En halua pelotella mutta kannattaa käydä gynellä ultrassa jos et ole jo käynyt.

Mistähän sitä repisi rahaa yksityiselle. Olin viime vuonna kuukautishäiriöiden takia jo matkalla naistentautien spessulle, mutta jäi koska työt ja se rahanmeno. Olisi pitänyt kk sisään ravata kunnallisella useamman kerran. En viitsinyt enkä olisi edes pystynyt töiden takia. Vuosi sitten papassa oli lievää muutosta..

/32

Vierailija
39/39 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta löytyi valtava myooma kun aloin ihmettelemään pömpöttävää vatsaa.