Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mun alavatsa pömpöttää näin? (kuva)

Vierailija
03.01.2015 |

http://aijaa.com/WvLecX
Aina vaan turvonnut. Ja muuten en ole lihava tai lihonut, sen näkee jo vaikka siitä kun tuossa kuvassa navan vasemmalla puolen oleva möhkäle (= lonkkaluu) on noin näkyvissä. Hoikka olen siis muuten.
Ja sori nuo ratsastushousuista tulleet poikkipainaumat... :D

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis pömpötys on ihan kiinteä, saan mahan vedettyä sisään helposti, sormella painaessa "kimpoaa" heti takaisin. ap

Vierailija
2/39 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot raskaana

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tolalla maksasi on? Käytätkö alkoholia, lääkkeitä, huumeita?

Vierailija
4/39 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut sama juttu synnytyksen jälkeen, nyt jo 7 kuukautta... En tiedä millä sen saisi pois. :(

Vierailija
5/39 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla taitaa olla notkoselkä? Sen lisäksi nuori ja kimmoisa iho. Ole onnellinen ettei ole vielä vanha elastisuutensa menettänyt roikkuva iho.

Vierailija
6/39 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä alkoholia tai huumeita, lääkkeitä aniharvoin ja tällöinkin vain buranaa. Urheilen ja syön fiksusti, maha ei ole kipeä.
Olen synnyttänyt noin vuosi sitten mutta maha on ollut heti ekan kk:n jälkeen litteä ja lihaksikas, tämä vaiva alkanut yllättäen viimeisen kk aikana. ap

Vierailija
7/39 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen hoikka js yleensä vatsani on litteä, mutta jos syön maito tuotteita tai vehnää, tai juon jtn hiilihapollista, mahani turpoaa. Näitä välttämällä mahani pysyy litteänä :) näin ainakin minulla.

Vierailija
8/39 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama.

Vierailija
9/39 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kuvia?

yst.terkuin M45

Vierailija
10/39 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 18:12"]

En käytä alkoholia tai huumeita, lääkkeitä aniharvoin ja tällöinkin vain buranaa. Urheilen ja syön fiksusti, maha ei ole kipeä. Olen synnyttänyt noin vuosi sitten mutta maha on ollut heti ekan kk:n jälkeen litteä ja lihaksikas, tämä vaiva alkanut yllättäen viimeisen kk aikana. ap

[/quote]

vatsalihakset kärsii raskaana ollessa. ihan normi synnyttäneen naisen pömppis.

Vierailija
11/39 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ihan sama ongelma, olen normaalipainoinen ja mahani on aina ollut tuollainen. Minulla on myös notkoselkä, mutta en tajunnut että se aiheuttaisi tuollaista..

Vierailija
12/39 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 19:00"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 18:12"]

En käytä alkoholia tai huumeita, lääkkeitä aniharvoin ja tällöinkin vain buranaa. Urheilen ja syön fiksusti, maha ei ole kipeä. Olen synnyttänyt noin vuosi sitten mutta maha on ollut heti ekan kk:n jälkeen litteä ja lihaksikas, tämä vaiva alkanut yllättäen viimeisen kk aikana. ap

[/quote]

vatsalihakset kärsii raskaana ollessa. ihan normi synnyttäneen naisen pömppis.
[/quote]
Varmasti voikin olla normaali, mutta kuten sanoin, ei se ole ollut tällainen sitten ekan kuukauden synnytyksen jälkeen. Palautui ihan litteäksi ja vatsalihaksetkin näkyivät vanhaan malliin. Yhtäkkiä siis vaan pullahti taas.
No, voinee tosiaan kuitenkin johtua ruokavaliosta! Ap

Vierailija
13/39 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä gluteeni ja maitotuotteet pois nii häviää tuo turvotus

Vierailija
14/39 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruokavalio. liikaa vehnaa yms.

Vierailija
15/39 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvassa näyyöt noin 90 kg painavalta

Vierailija
16/39 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin turvotta sokerin, hiivan ja vehnän pyhä kolminaisuus. Kun jättää pullan ja leivän pois, ongelma häviää.

Vierailija
17/39 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kuva itsestäsi ratsastusvarusteissa niin näkee paremmin...

Vierailija
18/39 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla täysin sama homma, jopa silloin kun sairastin anoreksiaa. Isänpuplen suvussa (naisilla) mummoni, tätini jne.. Ovat todella laihoja (eivät diis liho millään) olleet aina, mutta silti pömppis. Kulkee siis suvussa :D

Vierailija
19/39 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 19:41"]Kuvassa näyyöt noin 90 kg painavalta
[/quote]
Kiva, kerrankin näin päin! :D ap

Vierailija
20/39 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 19:42"]Ota kuva itsestäsi ratsastusvarusteissa niin näkee paremmin...

[/quote]
En millään jaksaisi pukea niitä uudelleen kun kävin jo pesullakin. yritän muistaa ylihuomenna kun menen taas tallille!