Kaikki tuet pois.
Kommentit (7)
Minun puolestani vaikka heti, kun valtio lakkaa hankaloittamasta älyttömillä säädöksillä ja veroilla mm. työntekoa ja ennenkaikkea yrittämistä. Hommahan on niin, että isolle osalle kansaa työtä ei tästä syystä ole, eikä sitä kannata tehdäkään.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 17:15"]
Kaikissa sivistysvaltioissa on jos jonkinlaista tukea.
Jos ottaisimme kaikki pois olisimme samalla viivalla ehkä Somalian ja muiden kaltaistensa kanssa. Silti mikään ei muuttuisi siltä osin että aina on niitä jotka pärjäävät keinolla millä hyvänsä.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 17:30"]Vois mennä paskaks vähän muutaki ku kellokaupan ikkuna kerran vuodessa, jos tuet yhtäkkiä lopetettais kaikilta köyhiltä. :D
[/quote]
Joo, siinä vaihessa oltais myös meidän perhe ja vastasynynyt kodittomia. Mulla ei olisi mitään väliä enää, en kunnioittaisi lakia ollenkaan kaupasta lähtis paljon enemmän paskaa mukaan ilmaiseksi, kun nyt pienillä tuilla ja varmasti hakeutuisin seuraan missä tehtäis ryöstöjä. Teiltä porvareilta vietäis kaikki, joten olipa taas helvetin hyvä idea. Kohta olis kaikki työttömät, eläkeläiset, yms.tukien saajat vankiloissa ja lapsensa huostanotettuina tiedätkö muuten järjen jättiläinen (ap) paljonko se tekisi yhteiskunnalle. Vitun spede älykääpiö.
Kaikissa sivistysvaltioissa on jos jonkinlaista tukea.
Jos ottaisimme kaikki pois olisimme samalla viivalla ehkä Somalian ja muiden kaltaistensa kanssa. Silti mikään ei muuttuisi siltä osin että aina on niitä jotka pärjäävät keinolla millä hyvänsä.
Joo. Se olisikin hauska tilanne. Meillä molemmat ovat tällä hetkellä tukien varassa: minä äitiyslomalla ja mies työttömänä. Eli mistään ei tulisi mitään. Vuokrakämppä menisi siis alta ja lähdettäisiin varmaan asumaan miehen, vauvan ja esikoisen kanssa eläkkeellä olevan äitini kaksioon. Paitsi ettei äidillänikään olisi tuloja, sillä hän on tosiaan eläkkeellä, joten ehkä menisimme - mummo mukaan lukien - isosiskoni luo. Paitsi että hän on nyt kotihoidontiella ja hänen miehensä on sairaselääkkeellä, eli heilläkään ei tuloja. Olisimme siis koko suku taivasalla vauvasta vaariin.
Miten tällaisia ihmisiä oikeasti on jotka luulee että kaikille on töitä?
Vois mennä paskaks vähän muutaki ku kellokaupan ikkuna kerran vuodessa, jos tuet yhtäkkiä lopetettais kaikilta köyhiltä. :D