Tehdäänkö positiivisuusketju blogaajista?
Solvaamisketjut alkaa mennä vähän yli, joten laittakaapa positiivisia asioita seuraamistanne blogaajista.
Kommentit (69)
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 15:24"]Jee Iskä * on alkanu taas päivittämään!
[/quote]
Kuka?
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 19:11"]
Pipsalla on hienot hiukset, ja kissat ovat suloisia. :)
[/quote]
löytyykö tuo pipsa googlella.
Girls make the rules on pieni lukijamääräinen, mutta silti ihan mahtava blogi! Löysin sen hetki sitten ja jäin ihan koukkuun! Kannattaa katsastaa!
Pupulandia tekee aina hyvät postaukset ajankohtaisista jutuista, koski ne sitten muotia tai ei, esimerkiksi se turkispostaus. Muutenkin tykkään tämän naisen rehellisyydestä yhteistyökumppanien suhteen ja siitä, että käsittelee muotia blogissaan monipuolisemmin kuin pelkillä päivän asu -kuvilla tai ostospostauksilla. Selkeästi ammattitaitoinen.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 11:34"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 11:20"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 14:41"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 20:13"] Chigago Iida on varmasti maailman kaunein nainen ja todella älykäs. Se kroppa <3 [/quote] Tän on pakko olla pilaa. [/quote] Varmaan se Iidan kiusaaja laittoi.. -ap [/quote] Tai Iida itse.
[/quote]
Eikö kaikki Iidaketjut olekkin jäljitetty Iidan aloittamiseksi? Mainontaa kai se tuokin.
Iida on luonnollisen kaunis. Kauniit silmät!
Positiivista on että kotirouva lontoosta aka w1 postailee nykyään niin harvoin, blogi on mennyt pelkkää alamäkeä jo pitkään. Ja se korubusiness. :D
Bohemian chic lifestyle on TAAS (15 kerta???) lopettanut - mille mä nyt käyn kerran viikossa nauramassa?
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 01:10"]Bohemian chic lifestyle on TAAS (15 kerta???) lopettanut - mille mä nyt käyn kerran viikossa nauramassa?
[/quote]
Ei ollut kovin positiivista.. -ap
Karkkipäivän Sanni on tavattoman fiksu ja kirjoittaa niin hyvin, että ponit voi antaa anteeksi.
tätä blogia olen itse seurannut:
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 11:34"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 11:20"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 14:41"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 20:13"]
Chigago Iida on varmasti maailman kaunein nainen ja todella älykäs. Se kroppa <3
[/quote]
Tän on pakko olla pilaa.
[/quote]
Varmaan se Iidan kiusaaja laittoi.. -ap
[/quote]
Tai Iida itse.
[/quote]
Sairas oot..