Tehohoitajia paikalla?
Miten jaksatte niin ihanasti jutella meidän omaisten kanssa kasvotusten ja puhelimessa? Olen niin kiitollinen. Kuuluu tietysti työnkuvaankin? Paljonko työstä menee omaisten kanssa keskusteluun? Häiritseekö se paljon työtänne?
Kommentit (33)
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 16:44"]
Miten omaisille kerrotaan exituksesta? ap
[/quote]
Jos kuolema oli odotettavissa ja sen syy selvä, usein hoitaja soittaa. Mutta jos kuolema oli äkillinen ja vaatii enemmän keskustelua omaistenkin kanssa mitkä syyt siihen johtivat, on parempi että lääkäri soittaa.
Itse käytän usein sellaisia lauseita kuin että "minulla on teille surullisia uutisia, teidän äitinne on menehtynyt hetki sitten. " Ja sitten vastaan kysymyksiin parhaani mukaan. Usein omaisilla ei ole paljonkaan kysyttävää. Kysymyksiä tulee usein vasta myöhemmin.
Luin otsikon "teloittajia paikalla?" :-D
Entä mitä mieltä hoitajat olette, jos monia viikkoja käynyt omainen jättää yhden päivän väliin?
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 23:25"]Entä mitä mieltä hoitajat olette, jos monia viikkoja käynyt omainen jättää yhden päivän väliin?
[/quote]
Se on ihan ok. Pitäähän omaisen myös levätä!
T. Sh meikusta
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 23:38"]
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 23:25"]Entä mitä mieltä hoitajat olette, jos monia viikkoja käynyt omainen jättää yhden päivän väliin?
[/quote]
Se on ihan ok. Pitäähän omaisen myös levätä!
T. Sh meikusta
[/quote]
kiitos:)
Onko teholla isokin porukka hoitajia? 2 viikkoa käyty ja aina on eri hoitaja. Kaikki mahtavia!
Ihailen niin teitä, tehohoitajat!!!!! Arvostan niin:)
Ihana kuulla!
T: Hoitaja tehovalvonnasta
Vierailija kirjoitti:
Onko teholla isokin porukka hoitajia? 2 viikkoa käyty ja aina on eri hoitaja. Kaikki mahtavia!
Meillä tyksissä 180 sairaanhoitajaa + lääkärit ja muu henkilökunta päälle.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 16:44"]Miten omaisille kerrotaan exituksesta?
ap
[/quote]
No mitenköhän? Soittamalla omaiselle..