Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys kakkosille: miten kulissiliitossa elävä mies kuvailee vaimoaan

Vierailija
03.01.2015 |

Itse tässä olen alkanut katselemaan vuosi sitten alkaneen eron jälkeen uutta kumppania. Liikkeellä tuntuu olevan paljon näitä kylmässä, käytännöllisesti ohi olevassa liitossa olevia miehiä. Miehiä, jotka etsivät avioliitosta käsin uutta suhdetta ja eroavat vasta sitten kun uusi on löytynyt.

Jotenkin minusta tuntuu pahalta tuo vaimojen arvostelu. Kuuluukohan tuo jotenkin asiaan että uutta ihmistä saisi lämmiteltyä, vai miksi ihmeessä miehet pysyttelevät noissa kylmissä liitoissaan.

Millaisia kokemuksia teillä on asiasta. Miten miehet ovat arvostelleet vaimojaan, ja sujuiko ero loppupeleissä vaikeuksitta. Vai miten kävi? Mulla on ihana mies kiikarissa, hänen lapset jo aikuisia, mutta vaimolla on mielenterveysongelma.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 17:42"]

sanoin jo ensimetreillä ettei vaimo kiinnosta joten en tiedä. haluan vaan seksiä

[/quote]

Sama täällä. Mitä sitä turhaan keskustelemaan siitä asiasta. En oo mikään terapeutti

Vierailija
22/28 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimosta ei juuri puhuta. Kun mies puhuu, puhuu "kämppiksestä". Rajua, arkista, kylmää. Niin on.

Näin on menty jo kolme vuotta. Minulla on lapsia ja heillä hyvä suhde omaan isäänsä, en etsi isää lapsille enkä halua uusioperhehässäkkää. Tapaillaan kun halutaan ja ehditään miehen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai mies puhuu ummet lammet saadakseen pesää. Kotona voi odottaa ok vaimo mutta oriin vietit vetävät seikkailuihin. Kun veri pakkautuu elimeen ovat aivot heikossa hapessa ja suusta tulee sitä sun tätä. 

Miehet tietävät, että monille naisille vakiopartnerin haukkuminen toimii kuin kiihottavin esileikki. 

Monesti mies eroaakin tai ainakin tekee eroa ja muuttaa kakkosen luokse. Voi sitä itkun, katumisen ja takaisinpääsyn kinuamisen määrää sen jälkeen kun arki on koittanut kakkosen luona. Miesparka tekisi miltei mitä tahansa päästäkseen takaisin entisen vaimonsa luokse.

Vierailija
24/28 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 16:49"]

Tottakai mies puhuu ummet lammet saadakseen pesää. Kotona voi odottaa ok vaimo mutta oriin vietit vetävät seikkailuihin. Kun veri pakkautuu elimeen ovat aivot heikossa hapessa ja suusta tulee sitä sun tätä. 

Miehet tietävät, että monille naisille vakiopartnerin haukkuminen toimii kuin kiihottavin esileikki. 

Monesti mies eroaakin tai ainakin tekee eroa ja muuttaa kakkosen luokse. Voi sitä itkun, katumisen ja takaisinpääsyn kinuamisen määrää sen jälkeen kun arki on koittanut kakkosen luona. Miesparka tekisi miltei mitä tahansa päästäkseen takaisin entisen vaimonsa luokse.

[/quote]

Todellakin liikkeellä on paljon varattuja miehiä. On vaikea saada selvää, mikä heidän todellinen tilanteensa on. Osa etsii vain seksisuhdetta, osa haluaisi oikeasti erota, mutta uskallus ei riitä tai mies vaan on niin saamaton, ettei tee mitään muuta kuin etsii sivusuhdetta.

Mutta jotenkin en oikein usko sitä, että sitten kun mies on saanut eron aikaiseksi, hän monestikaan haikailisi takaisin. Niin ei ainakaan tietämissäni tapauksissa ole käynyt.

Yhden uskomattoman tarinan tiedän: Jo vuosikymmeniä yhdessä olleella parilla meni huonosti ja menivät sitten yhdessä parisuhdeterapiaan. Hmmm... mies ja terapeutti rakastuivat ja aloittivat suhteen, jota kestikin aika monta vuotta. Mutta sekin suhde haalistui ja kas vain, mies palasi entisen vaimonsa luokse ja ovat olleet taas jo jonkin vuoden yhdessä.

Vierailija
25/28 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksinkertaiseksi lihonut jota ei ollut rakastanut oikeastaan koskaan.

Vierailija
26/28 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään. Mua ei kiinnosta miehen perhe eikä avioliiton tila. Missään tapauksessa en tuota elämänkumppanikseni huolisi vaikka tulisi ero.

Vierailija
27/28 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 12:44"]

Vaimohan on kakkonen, ainakin tunne- ja intohimomielessä. Mulle vaimoa on kuvattu yleensä positiivisesti. Heidän välillään ei ole koskaan ollut niin suurta kemiaa kuin meidän välillä. Miksi en uskoisi sitä, kun itsekin pidän kemiaamme poikkeuksellisena!

[/quote]

Hihii! Näinhän se menee.

Vierailija
28/28 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 12:50"]

Minäkin kuulemma olin tyhmä, hullu ja lihava t. Nykyinen ex, kenellä on hyvä ammatti, olen ollut aina urheilullinen ja hoikka ja mielenterveys kunnossa

[/quote]

Ja jatkoa tarinaan, kun unohdin kertoa heti alussa. Olemme eronneet 19 vuotta sitten ja miehellä jo kolmas avokki/avio meneillään ja taas kerran kun syksyllä näin, vinkuu, että minä olen sittenkin kuulemma hänen elämänsä rakkaus ja jos olisi tajunnut, meillä olisi ollut ihana elämä yhdessä ja vieläkin näkee minusta kiihkeitä unia, kun hänellä on niin ikävä.

Juu, itseä ei vain tippaakaan kiinnostaisi, vaikka maksettaisiin siitä äijästä. Sielläpä uneksii ihan rauhassa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi