Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys kakkosille: miten kulissiliitossa elävä mies kuvailee vaimoaan

Vierailija
03.01.2015 |

Itse tässä olen alkanut katselemaan vuosi sitten alkaneen eron jälkeen uutta kumppania. Liikkeellä tuntuu olevan paljon näitä kylmässä, käytännöllisesti ohi olevassa liitossa olevia miehiä. Miehiä, jotka etsivät avioliitosta käsin uutta suhdetta ja eroavat vasta sitten kun uusi on löytynyt.

Jotenkin minusta tuntuu pahalta tuo vaimojen arvostelu. Kuuluukohan tuo jotenkin asiaan että uutta ihmistä saisi lämmiteltyä, vai miksi ihmeessä miehet pysyttelevät noissa kylmissä liitoissaan.

Millaisia kokemuksia teillä on asiasta. Miten miehet ovat arvostelleet vaimojaan, ja sujuiko ero loppupeleissä vaikeuksitta. Vai miten kävi? Mulla on ihana mies kiikarissa, hänen lapset jo aikuisia, mutta vaimolla on mielenterveysongelma.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhtautuisin varauksella siihen "mielenterveysongelmaan". Voi olla ihan miehen oma keksintö ja selitys sinulle. Ainahan niillä nykyisillä vaimoilla on mielenterveysongelmaa ja kaikenmaailman hulluutta, mutta silti niiden kanssa on kummasti syntynyt kasa lapsia ja yhdessä porskutettu vuosikaudet, kuten edrlleenkin jos kerta eroa ei ole vielä edes laitettu vireille. Kertoo miehestä aika paljon.

Vierailija
2/28 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt mieheni kaverin itkevän kännissä entisen vaimonsa ja lastensa perään kun elämä uuden rakkauden kanssa ei ollutkaan enää jännittävää seikkailua julkiseksi tultuaan. Salarakas alkoi kuulemma nalkuttamaan ja vietätti roskapusseja joka aamu ukon töihin lähtiessä. Sitten vielä alkoi arvostelemaan ukkoa koska toivottua elintasoa ei irronnutkaan ja merkkilaukut sun muut huomionosoitukset jäivät saamatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoin jo ensimetreillä ettei vaimo kiinnosta joten en tiedä. haluan vaan seksiä

Vierailija
4/28 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana, tunnollinen, kiltti, vähän tylsä sängyssä.

Vierailija
5/28 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata lähteä vaimoaan haukkuvan mukaan. Minulle oli iso, iso plussa se, että mies puhui vaimostaan aina kunnioittavasti eikä ikinä avannut heidän yksityiselämäänsä tai seksielämäänsä minulle. En kyllä kysynytkään. Arvostin myös sitä, että hän jarrutteli meidän suhdettamme, koska avioliitossa oli vielä asioita kesken ja heidän oli vielä kerran yritettävä.

Menikin 2 vuotta kunnes avioliitto oli katsottu loppuun. Hänen ex-vaimonsa jatkoi uuden miehen kanssa ja niin lopulta jatkui myös meidän yhteiselomme. Olemme olleet nyt yhdessä toistakymmentä vuotta.

Vierailija
6/28 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 17:41"]

Olen nähnyt mieheni kaverin itkevän kännissä entisen vaimonsa ja lastensa perään kun elämä uuden rakkauden kanssa ei ollutkaan enää jännittävää seikkailua julkiseksi tultuaan. Salarakas alkoi kuulemma nalkuttamaan ja vietätti roskapusseja joka aamu ukon töihin lähtiessä. Sitten vielä alkoi arvostelemaan ukkoa koska toivottua elintasoa ei irronnutkaan ja merkkilaukut sun muut huomionosoitukset jäivät saamatta.

[/quote]

Kauhea kohtalo, joutuu viemään ROSKAT!!! Kunnon känniparku :D

Vierailija
7/28 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse karttelisin tuollaista miestä viimeseen asti joka alentuisi haukkumaan minulle omaa vaimoaan tavatessamme. Jos puhuu vaimostakin ilkeästi, mitähän puhuu muista? Sillä ei kyllä todellakaan irtoaisi vaan ropisisi viimesetkin pisteet. Epätoivoiset ihmiset ehkä kokevat ylemmyyttä kun jotain toista haukutaan ja itseä kehutaan, mutta itseään yhtään arvostavan ihmisen ei tarvitse noin halpaan mennä!

Vierailija
8/28 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi sinuna yhtään varma, että ero on tulossa.

http://ellit.fi/suhteet/parisuhteessa/miksi-varattu-mies-ei-voi-jattaa-vaimoaan-ellit-listasi-tekosyyt

Tässä linkin artikkeli lainattuna----------------------------------------->

Miksi varattu mies ei voi jättää vaimoaan? Ellit listasi tekosyyt!

Törmäät ihanan mieheen, alatte tapailla. Kaikki on upeaa, kunnes mies kertoo olevansa naimisissa. Hän tosin lupaa erota vaimostaan, koska on korviaan myöten rakastunut sinuun ja haluaa mennä kanssasi naimisiin. On vain yksi mutta – asialle ei näytä tapahtuvan mitään. Ellit listasi, mistä seikoista tunnistat jääväsi ikuisesti vain kyseisen miehen toiseksi naiseksi suhteen jatkuessa.

Mies sanoo hakevansa eroa, kun lapset ovat tarpeeksi isoja

Vuodet vierivät, lapset kasvavat, mutta eroa ei kuulu eikä näy. Usko siis pikkuhiljaa, että sitä ei koskaan vakuutteluista huolimatta tulekaan.

Pyhät, pitkät lomat ja muut tärkeät päivät on varattu perheelle

Tärkeät juhlat ja pyhät ovat totta kai varattuja miehen perheelle, sillä miehen mukaan perhe tarvitsee häntä.

Vaikka kuinka suunnittelet, pyydät ja rukoilet, et koskaan pääse ykköseksi varatun miehen elämässä, joka aikoo jatkossakin olla varattu. Sinun ei auta kuin hyväksyä, että olet hänen elämässään ikuisesti vain rakastaja. Jos haluat enemmän, sinun täytyy etsiä toinen, normaali parisuhde.

Mies väittää avioliittonsa olevan avoin

Vaikka hän sanoo elävänsä avoimessa parisuhteessa, jossa rakastajat ovat sallittuja, hän vie sinut aina paikkoihin, joissa ei voi vahingossa törmätä tuttuihin, maksaa laskut käteisellä ja kieltää sinua soittamasta kotiinsa. Tapaatte aina joko sinun luonasi tai hotelleissa. Tässä suhteessa pääset myös usein viikonloppumatkoille Eurooppaan, mutta vain koska kotipohjola voi osoittautua liian pieneksi paikaksi varatulle miehelle.

Miehen täytyy säästää vielä hetki

Mies vakuuttaa vihaavansa vaimoaan, mutta koska hän sattuu olemaan rikas ja mies itse tyhjätasku, avioehdon takia hän ei voi ihan vielä erota vaimostaan.

Miehen täytyy esittää vaimolleen rakastavaa miestä, jottei tämä arvaa miehen aikeita. Hän osaa olla niin vakuuttava, että alat sääliä mies-parkaa, mutta todellisuudessa koko tarina on puuta heinää. Tai no, se osuus siitä pitää paikkansa, että mies olisi täysi tyhjätasku ilman vaimon rahoja. Hän ei siksi tule ikinä jättämään vaimoaan, mutta peuhaa kyllä mielellään kanssasi lakanoiden välissä. 

Miehen vanhemmat eivät kestäisi eroa

Mies saattaa vedota myös siihen, ettei hän voi vielä erota vaimostaan, sillä hänen sairastelevat vanhempansa eivät kestäisi eroa. Molemmat vanhemmat ovat vakavasti sairaita ja miehen pitää ajatella heitä nyt ensisijaisesti. Vanhemmat ovat hyvin tykästyneet miniäänsä ja rakastavat häntä kuin omaa tytärtään, eikä mies henno järkyttää heidän maailmaansa tässä tilanteessa.

Tähän tarinaan mies voi vedota useita vuosia, sillä vaikka vanhemmilla on jo toinen jalka haudassa, he silti vain kitkuttelevat elävien kirjoissa. Todennäköisesti miehen vanhemmat ovat kuitenkin täysissä ruumiin ja sielun voimissa, joten vaadi todisteita asiasta ennen kuin uskot selityksen.

Vaimolla on mielenterveysongelmia, masennus tai hän on äärimmäisen herkkä

Kannattaa miettiä hieman miettiä, jos mies vetoaa vaimonsa itsetuhoisuuteen, masennukseen tai mielenterveysongelmiin lykätessään eroa.

Edellä mainittujen seikkojen vuoksi miehen mukaan vaimoa täytyy suojella ja eroa ei voi vielä ottaa puheeksi. Kumma vain, että tilanne jatkuu samana vuodesta toiseen ja tilanne on aina syystä tai toisesta huono erolle. Todennäköisesti vaimolla ei edes ole minkäänlaisia mielenterveysongelmia.

Vierailija
9/28 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on älykäs, ihana, kauniskin miehen mielestä. Arka, mies kokee että hänen tehtävänsä on suojella naista kaikelta (toisaalta vaimo saattaa kyllä "heittäytyä" heikoksi ja hallita velvollisuudentuntoista miestä sillä?), estynyt seksuaalisesti, pitkiä kuivia kausia, ovat silti parhaat ystävät ja mies tekee kaikkensa vaimon eteen.

Silti tiedän että kyseessä on ollut aikoinaan pakkoavioliitto, hääkuvakin on lähinnä surullinen. Seksiä on hyvin vähän ja sekin lähäriä pimeässä peiton alla. Ei mitään mielikuvitusta, ei kokeilunhalua eikä missään tapauksessa leluja! Miehellä hirveät odotukset aina lomille lähtiessä  mutta palatessa ahdistuneempi kuin koskaan. Mielenterveys kärsinyt jo tästä.

Vierailija
10/28 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 07:04"]

Ei mitenkään. Mua ei kiinnosta miehen perhe eikä avioliiton tila. Missään tapauksessa en tuota elämänkumppanikseni huolisi vaikka tulisi ero.

[/quote]

Onko tämä sellainen ketjukusetus?

Vierailija
11/28 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 07:04"]

Ei mitenkään. Mua ei kiinnosta miehen perhe eikä avioliiton tila. Missään tapauksessa en tuota elämänkumppanikseni huolisi vaikka tulisi ero.

[/quote]

Onko tämä sellainen ketjukusetus?

Vierailija
12/28 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hyvä äiti."

Vierailija
13/28 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hyvä äiti."

Vierailija
14/28 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimohan on kakkonen, ainakin tunne- ja intohimomielessä. Mulle vaimoa on kuvattu yleensä positiivisesti. Heidän välillään ei ole koskaan ollut niin suurta kemiaa kuin meidän välillä. Miksi en uskoisi sitä, kun itsekin pidän kemiaamme poikkeuksellisena!

Vierailija
15/28 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kuulemma olin tyhmä, hullu ja lihava t. Nykyinen ex, kenellä on hyvä ammatti, olen ollut aina urheilullinen ja hoikka ja mielenterveys kunnossa

Vierailija
16/28 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

N

Vierailija
17/28 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
18/28 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tässä kakkosena oltu. Heti suhteen alkumetreillä tein miehelle selväksi, että vaimostaan en sitten tahdo kuulla mitään, en hyvää enkä pahaa. Ja näin on menty. Joskus todella pahan riidan jälkeen saattaa sanasen sanoa, mutta yleensä jättää arvostelut sikseen ja toteaa, että sukset meni taas pahemmin ristiin.  Meni useampi kuukausi ennen kuin edes tiesin tämän vaimon nimen. Ja sekin tuli aivan vahingossa ilmi. 

Meillä on muutakin puhuttavaa kuin miehen vaimo. Sama ammatti yhdistää ja siitä riittääkin puhetta pitkälle. Miehen mahdollisesta avioerostakaan ei puhuta, koska se ei ole minun ongelma, enkä ole aikeissa mennä enään naimisiin, eikä lapsiakaan hankita, koska sillä saralla olen osani tehnyt. 

Minulle sopii tällainen osa-aikainen järjestely, mutta olen jo todennut, että ei tämä pariskunta todellakaan ole paljon kiinnostunut toisistaan, tai muuten mies olisi jo jäänyt kiinni toisesta naisesta monta kertaa. 

Vierailija
19/28 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 17:30"]

Suhtautuisin varauksella siihen "mielenterveysongelmaan". Voi olla ihan miehen oma keksintö ja selitys sinulle. Ainahan niillä nykyisillä vaimoilla on mielenterveysongelmaa ja kaikenmaailman hulluutta, mutta silti niiden kanssa on kummasti syntynyt kasa lapsia ja yhdessä porskutettu vuosikaudet, kuten edrlleenkin jos kerta eroa ei ole vielä edes laitettu vireille. Kertoo miehestä aika paljon.

[/quote]

Täällä yksi hyväsydäminen ja empaattinen, täysin terve äiti/vaimo... tosin... miehen mukaan mielenterveysongelmainen ja huono äiti, ruokaakaan en antanut lapsille. =) Ja ihan meni täydestä. Eipä ole onneksi enää minun vaivoina se vässykkä. 

Vierailija
20/28 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä ollenkaan. Mulle ex-puolisosta pahan puhuminen olisi todella kova hälytysmerkki, eikä missään nimessä kiinnostuksen herättäjä. Mitä se kertoo ihmisestä, että kokee niin suurta tarvetta mollata toista. Tulee vaan mieleen ihminen joka ei omasta mielestä tee mitään väärin. Ja nimenomaan tulee olla ex eikä nykyinen. En lähtis mihinkään keskeneräiseen väliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän