Mitä pitäisi ajatella, kun miesystävä osti minulle alusasusetin, joka
on nätimpi ja istuu paremmin, kuin yksikään itse ostamistani alusvaatteista?
Kommentit (16)
Pyydä miestäsi stailaamaan muutkin asusi.
Sillä kävi tuuri. Tai ehkä se osti niin kalliin ettet itse edes vilkaisisi, kun sillä rahalla saa niitäkin vaatteita jotka muut näkevät.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 16:43"]
[/quote]
Kehtaisinko? Voisin pyytää miestä vaikka alennusmyynteihin kanssani :) ap
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 16:44"]
Sillä kävi tuuri. Tai ehkä se osti niin kalliin ettet itse edes vilkaisisi, kun sillä rahalla saa niitäkin vaatteita jotka muut näkevät.
[/quote]
Sekin on varmaan totta. En raaski hirveästi panostaa itseeni. ap
[/quote]
[/quote]
Totta kai. Kunhan et ruinaa häntä ostamaan niitä kledjuja.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 16:45"]
[/quote]
[/quote]
Totta kai. Kunhan et ruinaa häntä ostamaan niitä kledjuja.
[/quote]
Sitä en tekisi :) ap
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 16:44"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 16:43"]
[/quote]
[/quote]
Kyllä ehdottomasti. Monet naisethan maksavat stailistin palveluista, mutta sinulla on sellainen jo olemassa. Äkkiähän näet, että löytääkö hän sinulle myös muita vaatteita yhtä hyvin.
Ota se uusi alusasusetti myös heti käyttöön!
Onpa jotenkin ihanan kuuloinen juttu! Niin usein saa lukea, kuinka miehen lahjavalinnat ovat menneet pieleen, ja sitten pohditaan, onko miehen ostama numeroa liian pieni yöpaita vihje siitä, että pitäisi alkaa laihdutuskuurille tai että miehellä on pienikokoisempi rakastajatar ja lahjat vaihtuneet. Tästäkin sai kyllä kuvan, että tyyliltään asu ei ollut sellainen, jonka ap olisi itse valinnut. Kuitenkin on tosi kiva asenne ap:llä, kun osaa suhtautua positiivisesti asiaan!
"miesystävä osti minulle alusasusetin"
ei siitä mitään sen kummempia tartte ajatella
Mies on etsinyt kaupasta sinun kokoisesi myyjän ja tiedustellut hänen kokoaan tuohon alusasusettiin.
Mulla on 20-v poika, joka osaa sanoa heti, mikä mulle sopii. Kun ostin hänen juhliinsa mekon, lähti valitsemaan. Teilasi muuten täysin mekon, jota toisessa kaupassa myyjä oli kovasti suositellut. Ei sentään alusvaatteita..mutta joskus sanoo "ei tuo ole sinun tyyliäsi". Otan hänet mukaani kun lähden alennusmyynteihin, palkaksi ostan itselleen jotain vaatteita. On kyllä omistaankin tarkkaa ja joo, ihan hetero on.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 17:01"]
Mulla on 20-v poika, joka osaa sanoa heti, mikä mulle sopii. Kun ostin hänen juhliinsa mekon, lähti valitsemaan. Teilasi muuten täysin mekon, jota toisessa kaupassa myyjä oli kovasti suositellut. Ei sentään alusvaatteita..mutta joskus sanoo "ei tuo ole sinun tyyliäsi". Otan hänet mukaani kun lähden alennusmyynteihin, palkaksi ostan itselleen jotain vaatteita. On kyllä omistaankin tarkkaa ja joo, ihan hetero on.
[/quote]
Yyyh, no ei ihan normaalia ole. En halua katsoa omaa äitiäni niin pitkään, että näkisin mikä mekko hänelle sopii... siis siinähän pitää katsoa myös tissit ja perse ja lantiota :X
Että et osaa ostaa alusvaatteita.