Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko permis jo tyylitön ja unsexy

Vierailija
03.01.2015 |

Ei ole permanentteja näkynyt enää katukuvassa. Itse rupesin kuitenkin kiharatukkasena miettimään, että saattas olla ihan kiva omassa päässä, mutta meneekö niin metsään tyylitietoisuuden kanssa kuin voi? Olen 35 ihan tyylikäs vaikkakin hiukan omaleimaisesti pukeutuva nainen. Omaleimaisuudella tarkoitan, että pidän enemmän väreistä kuin harmaa/musta linjasta.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just eilen mietin, että ottaako kukaan nykyisin enää permistä. En tunne ainakaan ketään jolla olis. Liekkö oikein vanhojen mammojen heiniä?

Vierailija
2/12 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spermis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan ainakaan sellasta säkkäräkiharaa ota kuin aniharvat. Jotkut luonnollisen näköset laineet on ihan kivat. Tai sit suorituspermis.

Vierailija
4/12 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluisi oikeestaan just sellasen afropermiksen :D
AP

Vierailija
5/12 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 14:35"]

Just eilen mietin, että ottaako kukaan nykyisin enää permistä. En tunne ainakaan ketään jolla olis. Liekkö oikein vanhojen mammojen heiniä?

[/quote]

Kyllä niitä otetaan vieläkin. Tehdään suuria luonnonkiharan näköisiä kiharoita.

Vierailija
6/12 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anaalinvaalennuksen yhteydessä otettu permanentti anuskarvoihin on tänä keväänä kuuminta hottia.

Vierailija
7/12 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unsexy? Onpa idioottimainen lainasana mahdutettu suomenkieliseen lauseeseen. 

Vierailija
8/12 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sinä tarvitset permistä, jos sinulla on jo kiharat?

Vierailija
9/12 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kestopermis aina luonnonlahjana, varmaan oon siksi epätrendikkään näköinen hiuksiltani. Kähertyvät miten lystäävät. En jaksa suoristaa kun se kuluttaa ja vie aikaa. Olen sitten tällainen vaalea enkelinkihara.

Vierailija
10/12 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä permiksiä n ykyäänkin otetaan, eivät vain ole enää sellasia "mummo permiksiä" kuin ennen joten niitä ei niin huomaa. Itselläkin on permis mutta ei sitä kukaan tiedä, luulevat ihan luonnolliseksi, :D

Vierailija
11/12 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen, että kiharani on säännötön ja väsynyt. Osa hiuksista kihartaa, osa väsyy ja jää löpöksi. Nyt on pitkään ollut joku kausi jolloin karhea tukkani on ollut sileämpi ja siksi kihara on ollut kauhea ja suurtöinen ylläpitää. Luonnollisena se näytt
ää siltä kuin olisi puolpäätä unohtunut kihartaa. Tiedä sitten kuinka suurta osaa asiassa näyttelee satsaamani hiustenhoitotuotteet ja öljyt...eikö ne sit sovikaan mulle.
AP

Vierailija
12/12 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Permiksen huomaa siitä kun alkaa yskimään lakkaa.