Meillä hajos sänky kesken kovimman aktin
Olipas mukava lauantai aamu kun mies jyysti mua kunnolla ja sit rupes sänky pitää narinaa. Sanoin et koko talo herää natinaan( meillä kolme lasta) no ei aikaakaan ku kiihkon loppumetreillä kuulu vaan valtava rysäys ja sänky hajos ja me oltiin patjoinemme lattialla. Se rysähdys kuulu varmaan naapuriin asti...rupes kyllä naurattamaan mut ei naurata ensi yö sillä hommat jäi kesken ja alapäätä pakottaa kovasti jo! Meillä oli sellanen Ikean sänky jossa tavalliset patjat ja sälepohjat. Vinkatkaas hyviä nainninkestävii sänkyjä, sillä huomenna mennään ostoksille!
Kommentit (27)
Ap tainnut katsoa liikaa elokuvia. Kuitenkin ovat oikeasti nyhjänneet pimeässä ja peiton alla, aktin keston ollessa se AV-foorumille tyypillinen 1-2 minuuttia. Osuinhan oikeaan?
Kiitti 17 mukavasta kommentista, ja 18 ei oltu pimeessä, kun aamu sarasti kellarin ikkunoista ja peitto oli pois sillä muuten olis ollu hikistä touhuu tuo peuhaaminen. Ja en oo ollu niin kauaa ees av- foorumilla et akti olis kestäny vaan 1-2min. Mies enkä minä ehitty ees saamaan orkkui viel ku sänky hajos. Ja oltiin oltu jo siin n. 20 min. puuhissa. Vieläkö haluutte yksityiskohtia vai tuleeko niitä sänkyehdotuksia? T::ap
Meillä hajos 4 kertaa sänky, niin oli pakko vaihtaa jenkkisänkyyn. Se on nyt hyvin kestänyt, mitä nyt jalat poikki, mutta niitähän ei sinänsä tarvita. Eli suosittelen jenkkisänkyä.
Tehkää itsellenne muodikas sänky eurolavoista. Kestää taatusti rytkytystänne, vaikka olisitte hyvinkin lihavia.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 13:43"]Meille kävi myös noin. Miehelleni on käynyt niin aiemmissa suhteissa useamminkin...
Ostettiin runkopatjat ja ne kestävät paremmin.
[/quote]
samoin. Uusi sänky edelleen hankkimatta, joten nyt on vaan otettu patja lattialle, jos lapset on kotona. En halua lasten kuulevan. Olen katsellut unikean sänkyjä, onko niistä kokemusta?
Mä olen ollut jo kolmessa sängynhajoamisessa mukana. Nainen olen. Viimeksi hajosi syyskuussa uuden miehen kanssa IKEAn sänky. Ottivat reklamaationa takaisin ja sai uuden tilalle..
Meillä sellanen jenkkisänky, tukeva sekä siibä pehmeä pääty... ihanaa kun ei natise, meillä 1 lapsi ja toinen haaveissa. Ymmärrän ap:tä halusta omasta rauhasta, parisuhde ja seksin ylläpito vaatii uhrauksia.