Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teneriffalle vai Lanzarotelle helmi-maaliskuussa?

Vierailija
03.01.2015 |

Perheenä ollaan lähdössä. Toiveena olisi aurinkoa ja kauniita maisemia, eikä pelkkää rannallalöhöämistä vaan jotain tekemistä/näkemistä.

Mies haluaisi Lanzarotelle, mutta mitä olen kuvia netistä katsonut, näyttää saari todella karulta, kaikki vihreys puuttuu? En tiedä tykkäisinkö siis itse.. vai olenko vaan sattunut näkemään ne kuvat, jotka on otettu näistä "kuumaisemista".

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teneriffalla on enemmän tekemistä mutta Lanzaroten tulivuorimaisemat ovat aika ainutlaatuiset.

Molemmissa on puolensa.

Teneriffan Loro Parque on eläintarhoista yksi parhaista kun tas Lanzaroten Timanfaya on luonnonpuisto jollaista ei hevillä muualta löydä.

Vierailija
2/7 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan oltu perheen kanssa kummallakin saarella 2 kertaa ja tykätty. Jos kaipaa rauhaa ja upeaa luontoa, valinta on Lanzarote. Jos tykkää urbaanimmasta menosta ja eläimistä niin silloin valinta on Teneriffa ja siellä Puerto de la Cruz upeine Teide-maisemineen ja Loro Parkeineen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 12:19"]Perheenä ollaan lähdössä. Toiveena olisi aurinkoa ja kauniita maisemia, eikä pelkkää rannallalöhöämistä vaan jotain tekemistä/näkemistä.

Mies haluaisi Lanzarotelle, mutta mitä olen kuvia netistä katsonut, näyttää saari todella karulta, kaikki vihreys puuttuu? En tiedä tykkäisinkö siis itse.. vai olenko vaan sattunut näkemään ne kuvat, jotka on otettu näistä "kuumaisemista".

[/quote]lanzarote karu mut karulla tavalla kaunis. Teneriffa suositumpi ehkä.

Vierailija
4/7 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy matkatoimistosta

Vierailija
5/7 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teneriffan pohjoispuoli on kaunis, ja onhan siellä karuja maisemiakin Teidellä. Ehkä Los Gigantes voisi olla hyvä kohde, ja sieltä voisi tehdä retkiä niin Teideen ja autolla rannikkoa pitkin Garachicoon, Puerto de la Cruziin ja vaikka Anaga-vuoristolle asti. 

Helmi-maaliskuu taitaa olla Teneriffan pohjoispuolella seka Lanzarotella vähän epävakainen vielä, voi siis olla hellesäätä mutta voi olla myös pilvistä ja 15 astetta lämmintä. Teneriffan eteläosan turistikohteet olisi sään suhteen varmempia, mutta siellä taas ei maisemat ole mitenkään erityisen kauniit.

Vierailija
6/7 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teneriffalla on varmemmin lämmintä eli jos toivotte auringon paistavan, menkään Teneriffan Etelä-osiin.

Nimim. kaksi viikkoa sateisella Lanzarotella maalikuussa (vuosia sitten) jäätynyt, samoin usean sateisen +15 C lämpöisen viikon Puerto de la Cruzissa kokenut

Teneriffan eteläisissä osissa on kuitenkin aina ollut vähintään +20 C, enimmäkseen aurinkoa eikä niin tuulista kuin Lanzarotella.

Vierailija
7/7 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä myös olin joskus helmikuussa tuolla ja olisin tarvinnut villasukat :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän